Michael Geplaatst: 28 juni 2013 Rapport Geplaatst: 28 juni 2013 *Crash Bandicoot Reeks* Ontwikkelaar: Uitgever: Naughty Dogs en Sierra Entertainment Genre: Avontuur Platforms: PlayStation One, Gamecube, XBOX, Gameboy Advance, PlayStation 2, N-Gage, Mobiele Telefoon, PSP, Nintendo DS, XBOX 360, Aantal spelers: Waarschijnlijk vier Release: 1996 Demo: Volgens mij wel Website: Website bestaat niet meer maar wel via Wayback Machine Crash Bandicoot is een serie videospellen van Naught Dog en van Sierra Entertainment. Er zijn al miljoenen exemplaren van verkocht. Crash is een kleine buidelrat die met zijn gekloonde tweeling broer Carbon door Dr. Neo Cortex zijn veranderd in lopende mannetjes die draai-aanvallen kunnen uitvoeren, en over een grote intelligentie beschikken hoewel ze niet kunnen praten. Het spel is meestal archeologisch gebaseerd op een eiland ten zuiden van Australië. Oorspronkelijk ging het om platformspellen voor de Sony PlayStation, maar later kwamen er ook spellen met een ander genre op andere consoles uit. Volgens Wikipedia: Crash Bandicoot (PlayStation - 1996) Crash Bandicoot 2: Cortex Strikes Back (PlayStation - 1997) Crash Bandicoot 3: Warped (PlayStation - 1998) Crash Team Racing (PlayStation - 1999) Crash Bash (PlayStation - 2000) Crash Bandicoot: The Wrath of Cortex (PlayStation 2, GameCube, Xbox - 2001) Crash Bandicoot: The Huge Adventure (Game Boy Advance - 2002) Crash Bandicoot 2: N-Tranced (Game Boy Advance - 2003) Crash Nitro Kart (PlayStation 2, GameCube, Xbox, Game Boy Advance, N-Gage - 2003) Crash Bandicoot Purple: Ripto's Rampage/Crash Bandicoot Fusion (Game Boy Advance - 2004) Crash Twinsanity (PlayStation 2, Xbox, Mobiele telefoon - 2004) Crash Tag Team Racing (PlayStation 2, GameCube, Xbox, PlayStation Portable - 2005) Crash Boom Bang (Nintendo DS - 2006) Crash Bandicoot: Crash of the Titans (PlayStation 2, Xbox 360, Game Boy Advance, Nintendo DS, PSP Wii - 2007) Crash Bandicoot: Mind Over Mutants (PlayStation 2, Xbox 360, Game Boy Advance, Nintendo DS, PSP Wii - 2008) Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 28 juni 2013 Rapport Geplaatst: 28 juni 2013 Ik heb crash nitro kart, en vond die super leuk. Ik heb de overige games niet gespeelt, moet ik misschien Maar eens doen. Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 28 juni 2013 Rapport Geplaatst: 28 juni 2013 Ge-wel-dig spel vond ik dat toen, m'n broer had toen de Playstation 1 waar we Crash Bandicoot 3: Warped op hadden Daar hebben we heel wat uurtjes aan versleten, enne, 1998, man toen was ik 8/9 jaar Reageren
Michael Geplaatst: 28 juni 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2013 Ik kan het enigste herinneren wat ik voor het eerst kocht. En dat was Grand Theft Auto III of Crash Bandicoot voor de PlayStation One. Het was gewoon die tijd in. Je kwam bijna nooit verder, maar het lukte je wel. En dat was de verslaving bij Crash Bandicoot. Net als dat er bij Pacman Arcadekasten best wel veel is ingegooid. Wil wel dat bedrag op mijn rekening willen staan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.