Jump to content

Thriller en Gta IV


EnergyCorse

Recommended Posts

Pas op het idee gekomen om horror/thriller te proberen te combineren met Gta IV.

Dit via een soort van short movie.

Helaas kwam ik er al snel achter dat het behoorlijk lastig is om een goede sfeer neer te zetten.

Character models die niet helemaal geschikt zijn, Ragdoll Physics , en onmogelijk om emotie neer te zetten.

Vervolgens zijn er nou ook niet echt "enge" omgevingen in Liberty City en je bent al snel erg beperkt.

Ik ben niet verder gekomen dan een (ruwe schets) van +- 2 minuten.

Toch ben ik wel benieuwd naar eventuele tips en ideeën.

Mischien lukt het dan om uiteindelijk iets leuks neer te zetten.

full screen & HD :D

Mischien heeft het dan enig zins kans van slagen.......

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er goed uit ga zo door. shiny.gif

Ik denk dat het best wel mogelijk is om met de vele character models een verhaal neer te zetten.

Elke locatie is denk wel eng te maken door het weer te veranderen, geluid toe te voegen en after effect over het beeld te doen, al zie ik dat je met dit filmpje al heel goed op weg bent.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb het filmpje ook bekeken en het ziet er inderdaad erg goed uit! Nu nog een echt (klein, ongesproken) verhaal erin en het zou een leuke mini-horrorfilm kunnen worden. Met dat er nog niet echt iets in gebeurt begint het nogal saai te worden als je aan de helft zit, maar dat kan dus opgelost worden door er daadwerkelijk een verhaal in te steken i.p.v. alleen een sfeer te creëren. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er goed uit en ook goede effecten gebruikt! :tu: Een verhaal zou inderdaad wat mooier zijn, ik snap dat dat heel lastig is. Als je geen stemmen hebt is het vooral moeilijk, maar ik heb wel enkele filmpjes gezien waar het goed gelukt is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er goed uit. Je geeft aan dat er weinig duistere locaties in Liberty City zijn, maar met de juiste effecten kan je van het vrolijkste park nog een gribusbuurt maken. En wat dacht je van de metro; donkerder krijg je het niet.

Hoe je dat moet oplossen met personages om tot een verhaaltje te komen weet ik niet, ik ben geen PC-speler, maar ik heb er vertrouwen in dat je het kan. Ik ben benieuwd naar een volgend filmpje.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...