GYZIE Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2010 (bewerkt) Mission Passed! +$1000,- Geen cheats en/of mods gebruikt. Niet wasted en/of busted geworden. Geen geld uitgegeven. GTAVCsf8.b Bewerkt: 10 april 2010 door GYZIE Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
duude Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2010 Dankjewel! nou kan ik beginnen met diaz' missies. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
toytoyted Geplaatst: 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2010 (bewerkt) laat maar GTAVCsf2.b Bewerkt: 13 april 2010 door toytoyted Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
swerink Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2010 Dit is mijn bijlage ik moet de missie de demolition man doen maar kan hem niet halen GTAVCsf1.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2010 Missie gehaald: Demolition Man Beloning: $1000,= Overig: Geen cheats of mods gebruikt Volgende missie: Two Bit Hit Savegame: GTAVCsf1.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
swerink Geplaatst: 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2010 (bewerkt) Halloo Ik kan de missie's dildo dodo en bombs away kan iemand die voor mij doen steur even een berichtje als je die missies klaar hebt bedankt alvast swerink GTAVCsf2.b Bewerkt: 27 april 2010 door swerink Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2010 Dildo Dodo - Mission Passed! Beloning: $2000 Bombs Away! - Mission Passed! Beloning: $2000 Geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! GTAVCsf2.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
swerink Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2010 (bewerkt) Hallo Ik kan de missie g-spotlight niet halen kan iemand dat voor mij doen Bedankt alvast Swerink GTAVCsf3.b Bewerkt: 28 april 2010 door swerink Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2010 Missie gehaald: G-Spotlight Beloning: $8.000,= + Asset $7.000,= per dag Overig: Geen cheats of mods gebruikt Volgende missie: n.v.t. Savegame: GTAVCsf3.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
swerink Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2010 Hallo Ik kan de missie checkpoint charlie niet halen Kan iemand die voor mij doen hoeft maar 1 keer bedankt alvast swerink GTAVCsf4.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GYZIE Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2010 (bewerkt) Mission Passed! +$5000,- Geen cheats en/of mods gebruikt. Niet wasted en/of busted geworden. Geen geld uitgegeven. GTAVCsf4.b Bewerkt: 29 april 2010 door GYZIE Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
swerink Geplaatst: 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2010 (bewerkt) Hallo Ik kan de missie stadionevent dirtring niet halen Kan iemand die voor mij doen als het nog niet 8 uur is gebruik dan de code lifeispassingmeby alvast bedankt Swerink GTAVCsf5.b Bewerkt: 5 mei 2010 door swerink Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2010 Dirt Ring - Mission Passed! Beloning: $10.000 Geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! GTAVCsf5.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
swerink Geplaatst: 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2010 Hallo Kan iemand rampage 35 voor mij doen Ik heb de savegame bij de stripclub opgeslagen je mag codes gebruiken swerink GTAVCsf8.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2010 Rampage 35 - Mission Passed! Beloning: $1000 Geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! GTAVCsf8.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.