Jump to content

Savegame Aanvraag


Lantyz

Recommended Posts

Dildo Dodo - Passed!

Ik heb de missie 'Dildo Dodo' gehaald zonder cheats en/of mod(ificaties). Je hebt ook nog een telefoontje van 'Sonny Forelli' gekregen, hij was aan zijn toon te horen niet echt blij. Verder zal ik even uitleggen hoe je deze missie makkelijk/beter kan halen.

Je moet naar de 'Skimmer' toe om te gaan vliegen. Je moet eerst een stuk varen dit doe je door middel van: (^) Het pijltje omhoog, als je dan eenmaal een goede vaart heb gebruik je 9 en 6 van de numpad. Om in balans te komen, dan vlieg je naar de aangegeven plekken op de kaart. Als je die allemaal gehaald heb heb je de missie gehaald. Het maakt niet uit welke kant je op vliegt. Tip: Vlieg in één richting rond het eiland, het kan je wat benzine schelen.

Veel plezier, met de vervolg missies. :cya:

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Dildo Dodo - Passed!

Ik heb de missie 'Dildo Dodo' gehaald zonder cheats en/of mod(ificaties). Je hebt ook nog een telefoontje van 'Sonny Forelli' gekregen, hij was aan zijn toon te horen niet echt blij. Verder zal ik even uitleggen hoe je deze missie makkelijk/beter kan halen.

Je moet naar de 'Skimmer' toe om te gaan vliegen. Je moet eerst een stuk varen dit doe je door middel van: (^) Het pijltje omhoog, als je dan eenmaal een goede vaart heb gebruik je 9 en 6 van de numpad. Om in balans te komen, dan vlieg je naar de aangegeven plekken op de kaart. Als je die allemaal gehaald heb heb je de missie gehaald. Het maakt niet uit welke kant je op vliegt. Tip: Vlieg in één richting rond het eiland, het kan je wat benzine schelen.

Veel plezier, met de vervolg missies. :cya:

Thank you!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb weer `n savegame-aanvraag.. :$

Wie zou voor mij de missie G-Spotlight bij de Filmstudie willen doen? Ik val gewoon de hele tijd af van de motor.. En als ik een helikopter neem, dan explodeert `ie, omdat ik tegen gebouwen aanvlieg..

BVD!

GTAVCsf5.b

Link to comment
Delen op andere websites

G-Spothlight - Mission Passed!

Beloning: De filmstudio is nu een asset waar je steeds $7000 kan ophalen.

De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. veel plezier en succes verder! :)

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

G-Spothlight - Mission Passed!

Beloning: De filmstudio is nu een asset waar je steeds $7000 kan ophalen.

De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. veel plezier en succes verder! :)

Thank you homie!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hej,

Ik wil graag 2 savegames aanvragen; Dildo Dodo (Bij filmstudio met een watervliegtuigje de checkpoints halen) en the Driver (Bij Malibu Club aan de bar, een wedstrijd doen met Charlie, die win ik ook niet, want of ik ga dood of ik wordt 2e) wie kan dit voor me doen aub?

GTAVCsf3.b

Link to comment
Delen op andere websites

Dildo Dodo - Passed!

Ik heb de missie: 'Dildo Dodo' gehaald zonder cheats en/of mods. Je moet in deze missie naar de Filmstudio daar voltrekt zich een introscene je moet een hele grote oplage folders over een groot gedeelte van Vice City verspreiden met het nieuws dat er een nieuwe film is. Je doet dit allemaal in een Skimmer en hebt hierbij geen wapens of armor nodig. De skimmer wacht op je op de Stijger naast de filmstudio, je vaart eerst een klein stukje met de skimmer als je voelt dat er wat snelheid in begint te komen dan druk op 6 (Opstijgen). Je vliegt rechts doormiddel van het rechter pijltje, en als je naar links wilt vliegen druk je op het linkerpijltje. Veel mensen vinden het moeilijk om met zo'n vliegtuig/watervliegtuig te vliegen, maar het is eigenlijk heel makkelijk. Oefening baart kunst zeggen we altijd, dus als het niet wilt lukken probeer het dan nog een keer en nog een keer. De tip is; Probeer zo rustig mogelijk te vliegen en denk vooral niet aan de benzine tank, want als je gewoon rustig normaal alle uitstrooi plekken volgt is er niks aan de hand.

Je mag ook zelf weten waar je begint met uitstrooien per uitgestrooit pakketje krijg je een plaats waar je naartoe gaat. Heb je die gehad dan mag je zelf weer weten waar je naartoe gaat. Maar de tip is begin rechts of links en houd er een route in, anders kan je nog wel eens problemen krijgen Qua tijd. Ik heb nog wel een tip om het beter te laten verlopen. Probeer rechte stukken aan te houden, vlieg niet stijl de bocht om, want dat veroorzaakt botsingen en explosies. Verder wens ik je heel veel succes met de vervolg missies, en de save-game zit samen gebundeld met missie: 'The Driver' in de bijlage. Ook heb ik even de besturing voor je opgeschreven je vind hem hieronder in een Quote;

Naar achter : 6 Links : Linker Pijltje

Naar voren : 9 - Rechts: Rechter Pijltje

The Driver - Passed!

Ik heb de missie: 'The Driver' gehaald zonder cheats en/of mods. Veel mensen vinden/noemen dit de moeilijkste missie van heel Vice City. Je hebt iemand nodig die kan dienen als persoon die de auto bewaakt tijdens de bankoverval die binnenkort staat te gebeuren. Je moet naar de Malibu- club gaan, daar weet een zekere Phill Cassidy iemand die je kan helpen met het Bijrijders klusje; namelijk: 'Hilary King'. Je gaat tegen hem racen, maar hij is in het voordeel want Tommy heeft een Sentinel en Hilary heeft een Sabre Turbo. Hij is vanaf het begin al in het voordeel dus, omdat een Sabre Turbo veel sneller gaat. Je moet hem dus vanaf het begin al beschadiggen. Je kan obstakels op de weg leggen, of je stapt bij het starten van de race uit en schiet ze banden lek. Hij zal dan uitglijden en verliezen. Probeer hem ook de beschadiggen onder het rijden, met het wel bekende P.I.T. Maneuver. Hiermee tik je hem een klein beetje aan de achterkant zodat hij gaat slippen.

Er zijn nog wel veel tips zoals; Zorg voor nog een Politie ster, want dan legt de politie een spijkermatje op de grond en Hilary zal daar overheen rijden met het gevolg dat zijn banden kapot gaan. Gas ook flink door, maar kijk wel uit. Houd je rustig, want ontspanning werkt altijd nog het beste. Je kan je ook gaan focusen denk geheel de hele race dat hij voor je zit. En als je hem gepaseerd bent, denk gewoon dat hij nog voor je zit. Dit werkt meestal wel goed en in de meeste gevallen zal die leiden op het halen van de missie. De volgende missie heet: The Job. In deze missie moet je een bank gaan overvallen. Als je daar informatie over wilt hebben zal ik het je graag uitleggen, maar ik denk dat je er nu niet zo veel aan zult hebben. De Savegame staat in de bijlage gebundeld met de missie: 'Dildo Dodo', die ik hier boven heb beschreven.

---

De missies zijn allebij op één savegame gehaald, verder heb ik ter verduidelijking geen Cheats en/of mods gebruikt. Verder wens ik je veel plezier en plezier met de vervolg missies, mochten die overhoopt ook niet mee werken dan kun je hier altijd nog even om raad vragen. :cya:

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Hey!

Wie kan er goed racen, ik moet proberen bij die Hotring missie 1e te worden met de auto, dat lukt me echt niet! Telkens gaat mijn auto kapot en zover mogelijk naar buiten rijden heeft ook geen zin! Kan iemand het voor mij proberen?

En als die gene speelt, kan die dan ook kijken of er nog huizen of bedrijven te koop zijn? Ik heb namelijk geen missies meer :? Als je kan zien hoe ik aan missies kan komen, plz help!

Tnx en dit keer vraag ik het 1 keer SummerBase :klap::)

GTAVCsf3.b

Link to comment
Delen op andere websites

wizzard. Gehaald: 1st Hotring

+ ik weet niet waar je precies bent in het spel en of je al de missies "Cap The Collector" en "Keep Your Friends Close" al hebt gehad.

Van de bedrijven heb je in eider geval Pole position club. Cherry poppers en sunshine auto's nog niet afgerong.

Hier is een 100% lijst om te zien wat er nog moet gebeuren om 100% te halen.

Mocht je nog vragen hebben horen we het wel.

Veel plezier.

Bewerkt: door HerrieM
Link to comment
Delen op andere websites

zou iemand voor mij de missie "Demolition Man" willen doen

ik heb het al tientallen keren geprobeerd, maar steeds lukt het me niet om binnen de tijd alle bommen te plaatsen

alvast bedankt ;)

GTAVCsf7.b

Bewerkt: door Miklos Feher
Link to comment
Delen op andere websites

Demolition Man - Passed!

Ik heb de missie: 'Demolition Man' gehaald zonder cheats en/of mods. Je moet in deze missie een gebouw opblazen van de regenstanders. Het gaat niet met de hand niet met een Hijkraan, maar het gaan met Explosieven. Natuurlijk kom hier lopend nooit zo alleen binnen dus wacht er ergens een Top fun busje. Hier zitten Rc helikopters in, gebruik er één en vlieg naar binnen van het gebouw. Plaatsts de Explosieven op de vaten met bezine/gas en als de tijd van de Explosieven voorbij is zal het complete gebouw ontploffen. Je hebt de missie dan gehaald. Tips: Let vooral niet op de tijd, want dit veroorzaakt meestal stress- problemen, probeer ook eerst de besturing goed te leren van dit soort helicopters ik zal de besturing even opschrijven:

Duikel naar Voren: 9 - - - - Omhoog: W - - - - Links draaien: 4

Duikel naar Achter: 6 - - - - Omlaag: S - - - - - Rechts draaien: 6

---

De cijfers zijn voor het 'numpad' en niet voor de cijfers boven de letters, trouwens om een bom te plaatsen moet je op de rechter Alt klikken. Laat de bom wel boven een tank vallen anders zal het niet werken. Veel plezier en succes er mee en de save-game zit in de bijlage. :cya:

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

heey iedereen,

wil iemand voor mij:

1. Bar Brawl bij die V doen, want daar bij loppt het spel bij mij vast :ch:

2. De boten race missie bij dat booten huis, want dat lukt me echt niet :?

3. de auto's van sunshine carshop, want doordat ik ultimate gta VC heb ge instaleert zijn de meeste auto's vervangen door ferarie's en andere sprot wagen dus heb ik niet alle auto's meer in het spel en kan ik een deel niet vinden ik heb wel een paar auto's in me garage van sunshine car shopdie je nodig hebt en ik heb er al een paar gevonden :cab:

alvast bedankt voor de gene die het wil doen _O_

mzzls Reasen (paul)

GTAVCsf1.b

Link to comment
Delen op andere websites

Import/Export - Mission Passed!

Beloning: Geldmarker genereert tot $9000 per dag

- Hotring Racer

- Sandking

- Sabre Turbo

- Deluxo

Checkpoint Charlie (Boatyard) - Mission Passed!

Beloning: Asset van $5.000

Bar Brawl - Mission Passed!

Beloning: $4.000

Savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder!

--

Note: Doordat je een cheat aanhad waardoor iedereen op elkaar schoot ben ik een keer wasted geweest. Dus alle wapens kwijt, aangezien je een trainer gebruikt zal het wel geen probleem zijn.

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...