blaziken169 Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2006 zou iemand voor mij de telefoonmissie doen de love fist missie de demoliten man dildo dodo en die missie dat je tegen die bikers moet racen hier is mijn savegame http://rapidshare.de/files/27323547/GTAVCsf1.b.html Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2006 (bewerkt) Demolition Man - Mission Passed! Beloning: $1000,- Alloy Wheels Of Steel - Mission Passed! Beloning: $1000,- Autocide - Mission Passed! Beloning: $4000,- Dildo Dodo - Mission Passed! Beloning: $ ??? Note: De love Fist missie kan je pas doen nadat alle Big Mitch Baker missies zijn gedaan! De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 29 juli 2006 door -Matthijs- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
blaziken169 Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2006 (bewerkt) bedankt Bewerkt: 29 juli 2006 door blaziken169 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
musayaylak Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2006 kan iemand boms away halen GTAVCsf2.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2006 (bewerkt) Bombs Away - Passed! Beloning: $2000,- Extra's: Niets Savegame zit in bijlage. Ik heb de missie zonder cheats/mods voltooid. In deze missie moet je Cubanen vermoorden met een RC vliegtuigje. Zodra je de eerste bom hebt gegooid varen de Cubanen weg. Het is de bedoeling dat je de boten tot zinken brengt. Je moet ook Cubanen op de pier doden. Tips: Oefen veel met de Dodo als je die al hebt, en breng de Cubaanse boot eerst tot zinken en dan de mensen die op de kant staan. Veel geluk verder, TcT MafIosO Bewerkt: 31 juli 2006 door TcT MafIosO Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
musayaylak Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2006 kan iemand the driver voor me halen alvast bedankt GTAVCsf1.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2006 (bewerkt) The Driver - Mission Passed! Beloning: $3000,- De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 31 juli 2006 door -Matthijs- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
blaziken169 Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2006 wil iemand voor mij die missie doen waar bij je een chaosmeter vol moet krijgen hier is mijn savegame http://rapidshare.de/files/27763281/GTAVCsf1.b.html Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JoV Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2006 Ikkkeeeeee! doe hem voor je Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
blaziken169 Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2006 bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JoV Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2006 Ik heb hem gedaan-> $2000.- Beloning JoV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
musayaylak Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2006 ik kan dildo dodo niet halen kan iemand anders doen? GTAVCsf5.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HerrieM Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2006 (bewerkt) Ik wacht op de juiste savegame. Bewerkt: 1 augustus 2006 door HerrieM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cekeu Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2006 kan er iemand voor mij de misie rub out uitspelen? cheaten mag GTAVCsf3.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2006 (bewerkt) Rub out - Mission Passed! Beloning: $50.000,- - Vercetti Estate De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 2 augustus 2006 door -Matthijs- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.