cekeu Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2006 Rub out - Mission Passed! Beloning: $50.000,- - Vercetti Estate De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! [/quo bedankt he nu kan 'k verder:d Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2006 Wie kan voor mij de missie van Mitch Baker halen?? Gelieve zonder cheats\mods en ik wil mijn wapens wel houden!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2006 (bewerkt) Messing With The Men - Mission Passed! Beloning: $2000,- De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 2 augustus 2006 door -Matthijs- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2006 Bedankt -Matthijs-!! PS: Hoe vaak heb je me nou al geholpen met missies? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
blaziken169 Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2006 kan iemand voor mij the driver doen mijn savegamezit in de bijlage kan iemand voor mii de driver doen hier is mijn savegame wil iemand voor mij de driver doen. hier is mijn savegame Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2006 (bewerkt) Ik doe hem voor je. Ik edit mijn bericht als ik klaar ben met de savegame. @blaziken169, kun je je savegame even overnieuw plaatsen, want je savegame doet het niet. Dus haal je bijlagen even weg en plaats dan een nieuwe savegame. Een normale savegame is 197k, die van jou zijn 144k, 88k en 60k. Er moet dus een savegame in je bijlagen komen van 197k. Bewerkt: 6 augustus 2006 door Colonel Cortez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
musayaylak Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2006 kan iemand dildo dodo halen --------------------------------- ik heb het gechekt deze is dildo dodo GTAVCsf5.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2006 (bewerkt) Dildo Dodo - Mission Passed! Beloning: $2000,- De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 8 augustus 2006 door -Matthijs- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2006 (bewerkt) Doe ik voor je. Edit: Damn... is Matthijs weer eerder. (Ook al scheelt het nog niet eens een seconde ) Bewerkt: 8 augustus 2006 door Bling Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
timiejz Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2006 heey, wie wil de missie dat je cam jones moet bevrijden voor the job voor mij doen? bij mij loopt ie daar steeds vast GTAVCsf4.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2006 (bewerkt) No Escape? - Mission Passed! Beloning: $1000,- De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 9 augustus 2006 door -Matthijs- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
timiejz Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2006 tnx! respect Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
timiejz Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2006 sorry dat k er weer om moet vragen, maar ik krijg driver ook echt niet uitgespeeld :$ heb m al 5x geprobeerd ofzo GTAVCsf1.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HerrieM Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2006 (bewerkt) Gehaald: The Driver Veel plezier. Bewerkt: 9 augustus 2006 door HerrieM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
timiejz Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2006 woow chill forum binnen 5 minuten al een reactie tnx! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.