cekeu Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2006 zou er aub iemand de savegame The job van de malibu misies voor mij willen uitspelen? savegame zie bijlage GTAVCsf6.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2006 (bewerkt) The Driver - Mission Passed! * Beloning: $3000,- The Job - Mission Passed! Beloning: $50.000 - Malibu club is een asset waar je $10.000 kan halen. * The driver moest nog gedaan worden, dus heb ik die nog even snel gedaan! De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheat gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 11 augustus 2006 door -Matthijs- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cekeu Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2006 ow sorry Mathijs, ik dacht dat ik the driver al opgeslagen had Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2006 heeft iemand een savegame waarin ik keep your friends close nog kan doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2006 (bewerkt) Ik heb de savegame voor je gevonden. De savegame is voor een deel afkomstig van het Officieel forum-savegame. Maar aangezien dat de savegame die je zocht niet aanwezig was, heb ik een paar missies moeten uitspelen om er voor te zorgen dat je Keep Your Friends Close kan spelen. Er is uiteraard niet gecheat in deze hele savegame en er is ook niet gebruik gemaakt van mods in deze savegame. Je hebt in deze savegame 100% gezondheid en 100% armor. Hieronder vind je de savegame: Veel plezier met de savegame . Bewerkt: 13 augustus 2006 door Colonel Cortez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ingiemmm Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2006 (bewerkt) Kan iemand voor mij De 2e missie van A halen demolition man. alvast bedankt Bewerkt: 14 augustus 2006 door ingiemmm Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2006 (bewerkt) Demolition Man - Mission Passed Beloning: $1000 Ik heb geen cheats/mods gebruikt. GTAVCsf5.b Bewerkt: 14 augustus 2006 door Dutchy3010 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ingiemmm Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2006 Wil ik wel doen . Tnxx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2006 Ik heb de savegame voor je gevonden. De savegame is voor een deel afkomstig van het Officieel forum-savegame. Maar aangezien dat de savegame die je zocht niet aanwezig was, heb ik een paar missies moeten uitspelen om er voor te zorgen dat je Keep Your Friends Close kan spelen. Er is uiteraard niet gecheat in deze hele savegame en er is ook niet gebruik gemaakt van mods in deze savegame. Je hebt in deze savegame 100% gezondheid en 100% armor.Hieronder vind je de savegame: Veel plezier met de savegame . Bedankt Bling, voor alle moeite. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ingiemmm Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2006 Heej ik ben nu verder met A maar nou moet ik weer een missie met een topfun auto doen, en die lukt me dus nie:( wil iemand hem voor me halen? zie de bijlage Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2006 (bewerkt) Bombs Away! - Mission Passed! Beloning: $2000,- De savegame zit odner de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 14 augustus 2006 door -Matthijs- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ingiemmm Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2006 Bombs Away! - Missin Passed!Beloning: $2000,- De savegame zit odner de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! tnx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2006 (bewerkt) Kan iemand de missie Demolition Man van Avery Carrington Voor mij halen ? Van de letter A op de rader ? Bewerkt: 16 augustus 2006 door denkaanhenk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HerrieM Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2006 (bewerkt) Gehaald: Demolition Man + $1000 Veel plezier met de volgende missies. Bewerkt: 16 augustus 2006 door HerrieM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2006 (bewerkt) Oke bedankt HerrieM Bewerkt: 16 augustus 2006 door denkaanhenk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.