San_Andreas_Nigga Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2006 Zal ik hem anders voor je doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Barcelona Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2006 Sorry, Gta vicecity is jammer genoeg opeens uitverkocht. Iemand anders mag de missie voor General Lee halen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) General Lee, ik ga hem voor je doen . EDIT: Ik had al gezegd dat ik hem deed nu heb ik hem voor niets gedaan. Maar ja, Goed gedaan maar voortaan even lezen Bewerkt: 2 januari 2006 door Ikkes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
leo teal Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2006 Kan iemand voor mij de missie Demolition Man voltooien, je begint bij Ocean View hotel, en je moet naar Avery Carrington om de missie te starten gehaald Gernal Lee gesaved op ocean view hotel geen cheat gebruikt beloning 1000 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AmsterdamBoy Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) Kan iemand voor mij de missie Demolition Man voltooien, je begint bij Ocean View hotel, en je moet naar Avery Carrington om de missie te starten gehaald Gernal Lee gesaved op ocean view hotel geen cheat gebruikt beloning 1000 Eigenlijk was Ikkes wat eerder. Bewerkt: 2 januari 2006 door AmsterdamBoy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) Leo Teal, ik probeer die van jou nu nog een keer. Ik edit mijn bericht zo wel even... Edit: Hier is die van jou Leo Teal. Ik heb ze allebei gehaald. Checkpoint Charlie: Beloning: $ 5.000,- Er wordt nu steeds $ 2.000,- gegenereerd bij de Boatyard. Ken Rosenberg heeft gebeld, je moet naar de Printworks komen, er zijn wat problemen daar. Dildo Dodo: Beloning: $ 2.000,- Je kunt nu de volgende missie van de Filmstudio's doen. Ik heb gesaved bij de Filmstudio's en ik heb geen cheats gebruikt. Ik hoop dat 'ie het nu wel doet, anders moet iemand anders hem maar even doen. Bewerkt: 2 januari 2006 door NandroDavids Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
leo teal Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2006 hij doet het egt heel erg bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2006 Wie kan voor mij Mall Shootout doen? Ik kan het niet halen. Cheats:Mag maar het hoeft niet. Hier is de link Klik. Groeten Gtaboy107. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) Ga ik voor je doen! Ik edit mijn bericht wel als ik klaar ben! @ General lee: LEZEN!!!! Bewerkt: 2 januari 2006 door Ikkes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2006 Gehaald, Gtaboy107, zie bijlage Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) Ik wil even wat tussendoor zeggen: Als iemand een savegame aanvraagt reageer dan als jij hem wil doen...Als je hem klaar heb edit je bericht dan! Dus als je ziet dat iemand zegt: "ik doe die wel". Ga jij hem niet doen maar laat je hem de ander doen! Zo voorkom je frustratie en onoverzichtelijkheid. Ik heb nu al twee keer een savegame gedaan, voor niets!. Gelieve hier rekening mee te houden! Bewerkt: 2 januari 2006 door Ikkes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juice Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) Als je goed gekeken hebt zal Ikkes het al doen. Nu heeft hij het voor niks gedaan. Je kunt beter voortaan diegene die als eerste reageerde het laten doen, en als het dan niet lukt, dan pas proberen. Want nu heeft Ikkes hem helemaal voor niks gedaan. Bewerkt: 2 januari 2006 door Juice Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2006 Oh, dat spijt me Ikkes, ik heb jou post denk ik niet gezien. Nogmaals sorry. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) Ikkes van mij mag jij hem doen want die van General Lee wil niet. Groeten Gtaboy107. Bewerkt: 2 januari 2006 door gtaboy107 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2006 Hoe bedoel je die wil ik niet? Ik probeerde alleen maar te helpen hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.