Ruurd31 Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 (bewerkt) Je kunt dat gewoon doen via "Je persoonlijke bijlagen", dus gewoon snel even uploaden je savegame rechtsreeks uit de map Vice City User Files / Mijn Documenten. Dan druk je op "Deze bijlage toevoegen" en hij staat onder je bericht. Of even via Rapidshare.de. Gewoon de file opzoeken uit Vice City User Files en dan uploaden en de 'Download link' hier plaatsen. Veel succes ermee, en HerrieM veel plezier! Edit: Waarom post je nu al als je toch geen tijd hebt om de savegame te plaatsen? Bewerkt: 16 augustus 2006 door Ruurd31 Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 (bewerkt) Bedankt HerrieM Bewerkt: 16 augustus 2006 door denkaanhenk Reageren
baskip Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Zou iemand even Demolition Man kunnen uitspelen aub? Daarna kan gesaved worden in het dichtstbijzijnde opslapunt, volgens mij is dat Vercetti estate! Bij voorbaat dank! http://rapidshare.de/files/30007810/GTAVCsf1.b.html Reageren
Donwell Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Doe ik wel voor je . Reageren
baskip Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Alvast bedankt! Wanneer kan ik 'm verwachten :$ ? Reageren
Donwell Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Nu!! Demolition Man - Mission Passed! Beloning: $1000,- Ik heb de missie zonder cheats/mods gehaald. Veel succes met de overige missies!! Reageren
baskip Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Jaaaaaaaa dankjewel Nu kan ik weer verder Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Heeft iemand voor mij een save game waar ik de missie The Job kan doen ? Reageren
Bling Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 (bewerkt) Ja hoor. Hij zit in mijn bijlage denkaanhenk. Veel plezier ermee Bewerkt: 19 augustus 2006 door Bling Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 (bewerkt) Oke bedankt. Zo dat is echt wel snel binnen 2 min. Maar dit is niet de goeie save game Bling. Je hebt de save game gegeven waar ik de missie The Driver kan doen. Maar niet de missie The Job. En de Driver kan ik niet. Bewerkt: 19 augustus 2006 door denkaanhenk Reageren
Donwell Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 (bewerkt) Oke bedankt.Zo dat is echt wel snel binnen 2 min. Maar dit is niet de goeie save game Bling. Je hebt de save game gegeven waar ik de missie The Driver kan doen. Maar niet de missie The Job. En de Driver kan ik niet. Ik heb The Driver dan maar even voor je gedaan . Veel plezier ermee!! Oh ja, ik heb hem zonder cheats/mods gehaald. Bewerkt: 20 augustus 2006 door Donwell Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Bedankt Donwell. Reageren
Carioca Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Hallo, kan iemand voor mij het uiterst moeilijke The Portland Chainsaw Masquerade in GTA: LCS spelen? Hieronder vindt je mijn savegame, gelieve deze missie te behalen en dan op te slaan en opnieuw hier te zetten Alvast hartelijk bedankt aan mijn redder/ster in nood P.S. Als je wil mag je cheats en zo gebruiken ULES00151S5.rar Reageren
VforV Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Hallo, kan iemand voor mij het uiterst moeilijke The Portland Chainsaw Masquerade in GTA: LCS spelen?Hieronder vindt je mijn savegame, gelieve deze missie te behalen en dan op te slaan en opnieuw hier te zetten Alvast hartelijk bedankt aan mijn redder/ster in nood P.S. Als je wil mag je cheats en zo gebruiken Dit hoort niet in het GTA Vice City Savegame aanvraag topic aangezien jij het over LCS hebt. Bovendien had je het in het LCS Savegame aanvraag topic ook al gevraagd. Zie aldaar voor de savegame met voltooide missie . Reageren
Fat Phill Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Joo:) Ik ben hier heel nieuw maar ik zie dat jullie mij hier kunnen helpen... het lukt me maar niet om Dildo Dodo uit te spelen Kan iemand dit voor me doen? eum ik weet niet of het zo moet maar ik heb een bestand in mijn bijlage en ik vermoed dat dat mn save game is Help me hierbij a.u.b GTAVCsf2.b Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.