Gtaboy107 Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Die download wil bij mij niet. Groeten Gtaboy107. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) Eerst download je hem, en dan zet je hem bij GTA Vice City User Files Bewerkt: 2 januari 2006 door General Lee Reageren
Ikkes Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Oke... Hier is hij: Zie bijlage! Veel succes ermee . Ikkes Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Dank je Ikkes die van jou deed het wel. @General Lee die van mij komt in een andere map en ik kan hem niet kopieren. Groeten Gtaboy107. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Ik kan hem er gewoon anders in de map zetten hoor. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) Jongens, jongens, jongens. Allemaal niet te veel praten, gewoon de missies doen. Ik heb even snel een code gemaakt, waardoor het overzichtelijk blijft. Gebruik in het vervolg deze lijstjes: Als je een SaveGame aanvraagt gebruik je deze code: [b][size=3][color=#FF6600]Aanvraag:[/color][/size][/b] [b]Je naam:[/b] [b]Missie:[/b] [b]Cheats:[/b] Ja/Nee [b]SaveGame:[/b] Heb je de savegame voltooid gebruik je deze code: [b][color=#33CC00][size=3]Voltooid:[/size][/color][/b] [b]Naam aanvrager:[/b] [b]Missie:[/b] [b]Beloning:[/b] [b]Savegame:[/b] Bedankt en succes, Ruurd31.. Bewerkt: 3 januari 2006 door Ruurd31 Reageren
Le MrG Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 (bewerkt) Aanvraag: Je naam:MrG Missie:Demolition Man Cheats: Nee SaveGame:Bijlage Bewerkt: 7 januari 2006 door TheRing Reageren
NandroDavids Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 (bewerkt) Voltooid: Naam aanvrager: The Ring Missie: Demolition Man Beloning: $ 1.000,- Savegame: In bijlage Veel succes verder met VC! Bewerkt: 8 januari 2006 door NandroDavids Reageren
Assassin Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 (bewerkt) Ik heb hier ook weer demolition man, hij wil _alweer_ niet lukken. Voor degene die hem af krijgt wil ik best een avatar of sig maken, met 3 jaar photoshop ervaring is het geen probleem. Niet op mijn huidige avatar letten, die is al een jaar of 2 oud . Als je wil mag je het apartement tegenover Ken Rosenberg's office kopen, en daar saven. Graag ook telefoontjes e.t.c vermelden. Mvg, Kenn Bewerkt: 29 augustus 2006 door Assassin Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 (bewerkt) Ik doe hem wel voor je. Ik edit me bericht zo. Edit hier is ie PS. je had Four Iron ook nog niet gedaan, maar die heb ik ook voor je gedaan. En ik kreeg geen telefoontjes. Bewerkt: 10 januari 2006 door General Lee Reageren
borgoth Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 ik zoek een safegame waarbij je bij de filmstodio ben (nog moet doen) want ik kom steeds maar niet verder en wil die missie graag doen kan iemand er een save van neerzete? bvd Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Als ik zo ver ben zal ik de savegame hier plaatsen. Reageren
henk__l Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 en ja hoor, ook ik heb problemen met demolition man en met death row. bij demolition man krijg ik de besturing niet onder de knie en bij death row kan ik het ziekenhuis niet bereiken. als iemand me zou kunnen helpen door hem ff voor mij te spelen, of me goeie tips kan geven zou ik dat helemaal geweldig vinden ik hoop trouwens nog wel een mensen komen die deze site checken: ik vind hem echt ge-wel-dig. bij voorbaat dank, GTAFAN GTAVCsf1.b daar ben ik weer, liever geen cheats gebruiken svp. Reageren
W1ckeD Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 Dit is voor Demolition manKlik En dit is voor Death Row Klik Succes! Reageren
henk__l Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 al die tips ken ik wel maar ik haal hem nog niet het zal wel aan mijn liggen. ik hoop dat iemand hem voor mij zou willen spelen. GTAVCsf1.b Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.