Clowntje_93 Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 (bewerkt) HULP GEZOCHT! Voor: Paramedic, Hotring Wie wil deze doen? Niet cheaten en modden a.u.b. Alvast bedankt! Bewerkt: 23 december 2006 door Wakkiegeslacht Reageren
HerrieM Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 (bewerkt) Gehaald: Hotring + $5.000 (Tijd: 3:24) Gehaald: Paramedic + Veel cash en je kunt onbeperkt sprinten. Veel plezier ermee. Bewerkt: 23 december 2006 door HerrieM Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 (bewerkt) Bedankt HerrieM ik waardeer echt heel erg dat je me helpt met de moeilijkere dingen in GTA. Bewerkt: 23 december 2006 door Wakkiegeslacht Reageren
marginaaltje Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 kan iemand de shootist uitspelen en boven de 45 schieten zodat ik waarsch de 100% heb? zonder codes/mods te gebruiken. danku GTAVCsf4.b Reageren
GieZ Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 (bewerkt) kan iemand de paramedic missie & de eerste missie van rock fist voor mij spelen a.u.b. & de missie bij A paramedic lukt me nooit en bij de eerste missie van rock fist loopt het spel altijd vast.. en bij die A moet je met een helikoptertje bommen plaatsen,die lukt me ook nooit savegame : GTAVCsf1.b Bewerkt: 24 december 2006 door GieZ Reageren
HerrieM Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 (bewerkt) Gehaald: Paramedic + Cash en je kunt onbeperkt sprinten Gehaald: Demolition Man + $1.000 Gehaald: Love Juice + $2.000 Veel plezier ermee. Bewerkt: 24 december 2006 door HerrieM Reageren
HerrieM Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 Voor marginaaltje, omdat Matthijs het lijkt te zijn vergeten Gehaald: Shooting Range + $500 En 100%!!!!!! Veel plezier ermee. Reageren
Wijst Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 (bewerkt) Ik haal de missie Boms away steeds niet de savegame zit bij de bijlage en ik hoop dat hij lukt alvast bedankt. ---------------------------------- is goed summerbase zie je zo alvast bedankt !! ---------------------------------- Eej bedankt summerbase tot de volgende keer Bewerkt: 26 december 2006 door wijst Reageren
SummerBase Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 (bewerkt) Bombs away - Passed! Ik heb de missie: 'Bombs away' gehaald zonder cheats en/of mod(ificatie)s. Je gaat in deze missie naar Auntie Poulet waar je voor haar een missie moet doen; je moet echter geen standaard missie doen. Je moet naar een topfun bus om in een RC Baron te gaan vliegen. Je moet namelijk een aantal Cubans vermoorden; dit kun je doen met de Baron, want er zit een bom in de RC Baron, daarmee kun je de cubans een lesje leren. Vlieg boven de Cubans waarna je met een simpele druk op de knop de bom kan laten vallen; dan heb je een kans dat de cubans overleiden, wat ook de bedoeling is. Verder is het niet erg moeilijk, maar je moet even controle hebben over het vliegtuigje, je stuurt bijvoorbeeld met een 9 en een 6 op het numpad. Links en rechts- sturen kun je ook gewoon doen met de < en > toets. Verder heb ik onderweg nog een aantal screens gemaakt om het bericht wat op te leuken, de savegame vindt je in de bijlage. Beloning: $2000,- Bewerkt: 26 december 2006 door SummerBase Reageren
Krista Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 Ik word helemaal gefrustreerd van dit gedoe! Ik dacht dat er wel een handige truc zou zijn om die helicopter te besturen, maar nu zie ik dat er mensen zijn die voor hun lol deze missie voor anderen willen doen!! Dat zou ik echt heel fijn vinden. Wil iemand mij ook alsjeblieft helpen door deze missie in mijn spelletje te doen? Ik heb mijn savegame erbij gevoegd. Heel erg bedankt dan alvast! >>> Door NandroDavids: Krista, welkom op het Forum. Voor dit soort aanvragen hebben we een speciaal topic en het zou fijn zijn als je de volgende keer daar je savegame plaatst. Nu verplaats ik het wel even voor je <<< GTAVCsf1.b Reageren
Bassiej Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 (bewerkt) in dat geval hier is je savegame! Demolitoin Man - Passed Beloning: $1000 Screenshots: Savegame: Veel succes met de rest van dit geweldige spel! EDIT @ GTA-Sheep: Idd.. gaat geweldig... Ik kopieerde het bericht hiernaartoe alleen de savegame+screenshots gingen niet mee . Maar alles toch nog goed gekomen .. Bewerkt: 27 december 2006 door Bassiej26 Reageren
Krista Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 in dat geval hier is je savegame! Demolitoin Man - Passed Beloning: $1000 Screenshots: Savegame: Veel succes met de rest van dit geweldige spel! Help ik zie geen bestand erbij hoor! Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 hihi....gaat lekker zo he . Bassiej26 postte de save-game in je andere topic (die ik zo gewoon zal sluiten) en hier dus niet. Inmiddels zal de post wel aangepast zijn maar voor alle zekerheid: Save-game Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.