Jump to content

Savegame Aanvraag


Lantyz

Recommended Posts

kan iemand

de paramedic missie

&

de eerste missie van rock fist voor mij spelen a.u.b.

&

de missie bij A

paramedic lukt me nooit en bij de eerste missie van rock fist loopt het spel altijd vast..

en bij die A moet je met een helikoptertje bommen plaatsen,die lukt me ook nooit

savegame : GTAVCsf1.b

Bewerkt: door GieZ
Link to comment
Delen op andere websites

Ik haal de missie Boms away steeds niet de savegame zit bij de bijlage en ik hoop dat hij lukt alvast bedankt.

----------------------------------

is goed summerbase zie je zo alvast bedankt !!

----------------------------------

Eej bedankt summerbase tot de volgende keer ;)

Bewerkt: door wijst
Link to comment
Delen op andere websites

Bombs away - Passed!

Ik heb de missie: 'Bombs away' gehaald zonder cheats en/of mod(ificatie)s. Je gaat in deze missie naar Auntie Poulet waar je voor haar een missie moet doen; je moet echter geen standaard missie doen. Je moet naar een topfun bus om in een RC Baron te gaan vliegen. Je moet namelijk een aantal Cubans vermoorden; dit kun je doen met de Baron, want er zit een bom in de RC Baron, daarmee kun je de cubans een lesje leren. Vlieg boven de Cubans waarna je met een simpele druk op de knop de bom kan laten vallen; dan heb je een kans dat de cubans overleiden, wat ook de bedoeling is. Verder is het niet erg moeilijk, maar je moet even controle hebben over het vliegtuigje, je stuurt bijvoorbeeld met een 9 en een 6 op het numpad. Links en rechts- sturen kun je ook gewoon doen met de < en > toets. Verder heb ik onderweg nog een aantal screens gemaakt om het bericht wat op te leuken, de savegame vindt je in de bijlage. :klap:

Beloning: $2000,-

gtavc2006122016531517ht6.th.jpg gtavc2006122016540228mm9.th.jpg gtavc2006122016550984gq0.th.jpg gtavc2006122016573993lf4.th.jpg

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Ik word helemaal gefrustreerd van dit gedoe!

Ik dacht dat er wel een handige truc zou zijn om die helicopter te besturen, maar nu zie ik dat er mensen zijn die voor hun lol deze missie voor anderen willen doen!! Dat zou ik echt heel fijn vinden.

Wil iemand mij ook alsjeblieft helpen door deze missie in mijn spelletje te doen? Ik heb mijn savegame erbij gevoegd.

Heel erg bedankt dan alvast!

>>> Door NandroDavids: Krista, welkom op het Forum. Voor dit soort aanvragen hebben we een speciaal topic en het zou fijn zijn als je de volgende keer daar je savegame plaatst. Nu verplaats ik het wel even voor je ;)<<<

GTAVCsf1.b

Link to comment
Delen op andere websites

in dat geval ;)

hier is je savegame!

Demolitoin Man - Passed

Beloning: $1000

Screenshots:

Savegame:

Veel succes met de rest van dit geweldige spel!

EDIT @ GTA-Sheep:

Idd.. gaat geweldig... Ik kopieerde het bericht hiernaartoe alleen de savegame+screenshots gingen niet mee :?. Maar alles toch nog goed gekomen ;)..

Bewerkt: door Bassiej26
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...