Jump to content

Savegame Aanvraag


Lantyz

Recommended Posts

Heeft iemand voor mij een voledige 100 % game, met aardig wat bezit? Als iemand die heeft zou je hem dan willen posten?

Alvast bedank 8)

Royal

Gebruik in het vervolg de zoekfunctie want dan had je hem zeker gevonden. Ook op Google is hij te vinden, dus in het vervolg moet je daar kijken. Hier op GTAForum is er bij de Database helaas geen 100% Savegame voor GTA Vice City namelijk alleen maar een Stroyline Completed Savegame geupload door Dutchy3010. Echter zijn op een hoop andere GTA sites wel 100% Savegames te vinden die je heel gemakkelijk vind door Google te gebruiken. Zo ook The GTA Place, hier vind je een directe download link van de 100% Savegame. Heel veel plezier ermee!

@Hieronder: Sorry, toen ik keek was er niemand in dit topic :N

@Hieronder(2): Mischien klikten we allebei tegelijk op de link en zag je daarom niks?

Bewerkt: door Advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

Heeft iemand voor mij een voledige 100 % game, met aardig wat bezit? Als iemand die heeft zou je hem dan willen posten?

Alvast bedank 8)

Royal

Een 100% savegame kun je overal wel vinden. Ik heb hier voor je een volgens mij best goeie 100% voor je.

Edit: Gek? Net was ik hier nog alleen..

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Deze heb ik zelf gemaakt dus weet je in ieder geval zeker dat hij 100% is, er is niet in gecheat en ook heb ik van allerlei wapens.

( Mag eventueel door en Superlid of hoger in de downloadsectie geplaatst worden. )

Bewerkt: door Bassiej26
Link to comment
Delen op andere websites

kan iemand voor mij de missie van phil halen lukt maar nie

avanchegta (ofzo iets) zou hem halen maar is hem denk ik vergetten

Die heeft Advancegta al gehaald voor je:
Doe ik voor je

Ik ben inderdaad heel druk bezig geweest en een beetje geduld lijkt me wel op zen plaats, ik moest zelfs eerst speciaal voor jou Vice City opnieuw gaan installeren nadat ik mijn andere met Mods had voorzien! maargoed, ik heb de missie Gun Runner voor je behaalt. Er zijn geen cheats of mods gebruikt, er is behoorlijk wat kogels opggegaan maar dat kon niet anders. Ik ben een paar keer naar het ziekenhuis gereden om mijn Health weer aan te vullen maar dit heeft dus geen geld gekost. Ook heb ik geen Armor gepakt en heb behoorlijk wat extra dollars gekregen voor het vermoorden van de 'gangsters'. De beloning van de missie zelf is overigens $2000.

Savegame:

Volgende keer graag iets beter opletten ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Zou iemand voor mij de Payphone missie "Autocide" willen halen?

Ik vind het een klote missie met dat gedoe met die sniper, ze krijgen me altijd in de gaten en dan raak ik veelste veel tijd kwijt :N

Sniper kogels heb ik in overvloed, dus je hoeft er niet zuinig mee te zijn...

Savegame in de bijlage

Link to comment
Delen op andere websites

Oh, damn was vergeten dat ik in slot 8 gesaved had :$

Mijn excuses :D dan bij deze de goede savegame

Edit: Thanx Bling, nu kan ik Hyman Condo kopen :D

Bewerkt: door ~Lance Vance
Link to comment
Delen op andere websites

Oh, damn was vergeten dat ik in slot 8 gesaved had :$

Mijn excuses :D dan bij deze de goede savegame

Edit: Thanx Bling, nu kan ik Hyman Condo kopen :D

ik doe hem welvoor ~Lance Vance

>>> Door NandroDavids: Doe maar niet gansdar, Bling heeft de missie al gehaald, zoals je kunt zien aan de edit van ~Lance Vance ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Missie: Four Iron

Beloning: $500 en de Golf Outfit

Bijzonderheden: Ik heb geen mods of cheats gebruikt om deze missie te halen. De Katana is vervangen door de Golfclub.

Missie: Demolition Man

Beloning: $1000

Bijzonderheden: Ik heb geen mods of cheats gebruikt om deze missie te halen.

Missie: Two Big Hit

Beloning: $2500 en de Cubans Outfit.

Bijzonderheden: Ik heb geen mods of cheats gebruikt om deze missie te halen.

Savegame:

Veel succes en plezier met het spelen van Vice City. :cya:

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

Missie: Four Iron

Beloning: $500 en de Golf Outfit

Bijzonderheden: Ik heb geen mods of cheats gebruikt om deze missie te halen. De Katana is vervangen door de Golfclub.

Missie: Demolition Man

Beloning: $1000

Bijzonderheden: Ik heb geen mods of cheats gebruikt om deze missie te halen.

Missie: Two Big Hit

Beloning: $2500 en de Cubans Outfit.

Bijzonderheden: Ik heb geen mods of cheats gebruikt om deze missie te halen.

Savegame:

Veel succes en plezier met het spelen van Vice City. :cya:

Bedankt maat!

Link to comment
Delen op andere websites

HEE MENSUH

Wie kan voor mij de missie: checkpoint charlie doen?? en dan bedoel ik alle race's (of hoe je het ook noemt, tijd rijden ofzo)

Ik kan hem echt niet halen en ik word er helemaal gek van.

S.p.v geen cheats gebruiken of anderen dingen en ook graag de telefoontjes vermelden :D

alvast Bedankt!

savegame te vinden in bijlage

GTAVCsf1.b

Link to comment
Delen op andere websites

Doe ik voor je, maar in het vervolg hoor je je Savegame niet in dit topic te plaatsen.

>>> Door NandroDavids: Ik heb ze al even voor je verplaatst naar het goede topic ;)<<<

Mijn excuses dat het zo lang duurde voordat ik klaar was met de Savegame, ik moest namelijk eerst eten en daardoor heeft het wat vertraging gekregen. Je vroeg graag of ik de telefoontjes wilde vermelden, er heeft iemand gebeld maar ik heb maar niet opgenomen om het plezier voor jou niet te bederven, ze bellen je later wel terug. Er zijn overigens ook geen Cheats of mods gebruikt en je hebt er nu een Asset bij.

Savegame:

Bewerkt: door Advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...