Jump to content

Savegame Aanvraag


Lantyz

Recommended Posts

Volgens mij heb je je van sub-forum vergist , aangezien dit het GTA : VCS forum is. Maargoed , geen probleem ; een mod zal je topic verplaatsen ( dus maak geen nieuw aan ! ) en ik zal eens kijken naar je savegame aanvraag :bier:!

Aanvraag Voltooid !

Missie / Opdrachtgever : Demolition Man / Avery Carrington

Reward : 1000$

Savegame : http://rapidshare.com/files/14082168/GTAVCsf1.rar.html

Missieoverzicht :

Je moet van/voor Avery Carrington een bouwwerf opblazen , dit doe je door bommen te droppen in bepaalde markers met een RC - helicopter. Je word belaagd door Werknemers & P.I.G.'s met de wieken van je heli kan je deze doden. Eenmaal je de besturing gewoon bent is het een koud kunstje om deze missie te behalen.

gtavc2006121216171841fv6.th.jpggtavc2006121216242185xo4.th.jpg

Afbeeldingen niet in je savegame gemaakt , met dank aan SummerBase !

Overige informatie :

  • Ik heb geen kogels gebruikt
  • Ik ben wel 15 armor verloren omdat ik met een ' Faggio ' tegen een boom ben geknalt
  • Ik heb geen geld uitgegeven
  • Ik heb opgeslaan in ' Ocean Beach '

Sorry dat de savegame via RapidShare is upgeload , maar door een fout op GTAF.nl kon ik hem niet bij m'n bijlagen zetten

Bewerkt: door Nicsan
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij heb je je van sub-forum vergist , aangezien dit het GTA : VCS forum is. Maargoed , geen probleem ; een mod zal je topic verplaatsen ( dus maak geen nieuw aan ! ) en ik zal eens kijken naar je savegame aanvraag :bier:!

Verwacht de savegame tegen 15:00 uur.

Ja, dat dacht ik al.. Foutje! :$

>>> Door PatrickW: verplaatst<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kijk wel even voor je :Y

>>> Door NandroDavids: Als jij het niet doet, dan verplaats ik het wel even naar het goede topic :clown:<<<

>>> Door GTA-Sheep: Lol....dat had ik helemaal niet gezien en toen ik de save-game wilde editten was ik het hele topic kwijt :schater: <<<

Edit: alle Hidden Packages gevonden. Als beloning een hele berg geld erbij en de Hunter spawnt nu bij Fort Baxter. De soldaten die daar zitten zijn overigens niet erg vriendelijk tegen je, dus blijf maar een beetje uit de buurt daar (of trek een politie-uniform aan).

GTAVCsf1.b

Link to comment
Delen op andere websites

Zou er iemand deze missie voor mij willen doen, ik kan echt net vliegen met dat vliegtuigje?

SaveGame zit in de bijlage

Alvast bedankt,

Ar.

>>> Door Dutchy3010: Ik zou hem graag voor je doen, maar helaas vertikt mijn VC het momenteel. Dit topic kan ik echter wel even samenvoegen met het reeds bestaande topic voor Savegame Aanvragen ;).<<<

GTAVCsf1.b

Link to comment
Delen op andere websites

Pizza Boy - Mission Passed!

Beloning: $5.000,-

- Max. health naar 150.

Firefighter - Mission Passed!

Beloning: Vuurbestendig.

De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder!

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Pizza Boy - Mission Passed!

Beloning: $5.000,-

- Max. health naar 150.

Firefighter - Mission Passed!

Beloning: Vuurbestendig.

De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder!

Heel Erg Bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Met een MP3-speler zou het denk ik niet lukken, want je MP3-speler zou het bestand niet herkennen maar misschien met een USB-stick kun je het altijd proberen.

Ik heb ze zelf beide niet, dus kan het ook niet uitproberen voor je.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...