Jump to content

Savegame Aanvraag


Lantyz

Recommended Posts

wie kan naar mij alsjebliefd de 100% sturen, blijf al een paar weken hangen op 99% !!! :? Erg vervelend

Alsjbliefd!!

Dankjewel _O_

Een 100% Savegame is op een heleboel plaatsen te downloaden, als je even had gegoogled had je een heleboel resultaten kunnen krijgen! Helaas is er in de download database van dit Forum nog geen 100% Savegame dus kan je hem niet van deze site downloaden. Waar je hem echter wel kan downloaden is bijvoorbeeld hier. Je zet de savegame in C:\Documents and Settings\gebruiker\Mijn documenten\GTA Vice City User Files. Heel veel plezier ermee!

@Hieronder: Sorry maar 'Tommy VercettII' vraagt toch duiddelijk om een 100% Savegame, in de Database is helaas alleen maar een Storyline Completed Savegame te vinden.

Bewerkt: door Advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

wie kan naar mij alsjebliefd de 100% sturen, blijf al een paar weken hangen op 99% !!! :? Erg vervelend

Alsjbliefd!!

Dankjewel _O_

Ik verwijs je even naar de downloads van GTAGames.nl. Directe link naar een 100% savegame: http://www.gtaforum.nl/index.php?automodul...&showcat=21

Succes!

EDIT:Oops, niet goed gekeken. Deze savegame bevat alleen de storyline.. :$

Link to comment
Delen op andere websites

Mission Passed: Demolition Man

Beloning: $1000,=

Cheats/mods: Niet gebruikt

Savegame:

Nog veel plezier en succes bij het spelen van Vice City :cya:

@hieronder, het was inderdaad een hele tijd geleden dat ik deze missie heb gedaan, maar ik ben het nog niet verleerd :)

Bewerkt: door Typhoon
Link to comment
Delen op andere websites

wie kan naar mij alsjebliefd de 100% sturen, blijf al een paar weken hangen op 99% !!! :? Erg vervelend

Alsjbliefd!!

Dankjewel _O_

Een 100% Savegame is op een heleboel plaatsen te downloaden, als je even had gegoogled had je een heleboel resultaten kunnen krijgen! Helaas is er in de download database van dit Forum nog geen 100% Savegame dus kan je hem niet van deze site downloaden. Waar je hem echter wel kan downloaden is bijvoorbeeld hier. Je zet de savegame in C:\Documents and Settings\gebruiker\Mijn documenten\GTA Vice City User Files. Heel veel plezier ermee!

@Hieronder: Sorry maar 'Tommy VercettII' vraagt toch duiddelijk om een 100% Savegame, in de Database is helaas alleen maar een Storyline Completed Savegame te vinden.

Het lukt niet, als ik het download van the gta place, (winzip) en ik hem kopieer naar gta vice city user fils en ik start het spel op staat hij er niet, hoe moet het, ??

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...