GieZ Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 Dildo dodo in de filmstudio lukt me niet Savegame : GTAVCsf1.b Alvast Bedankt ! Reageren
Bling Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 (bewerkt) Gehaald: Dildo Dodo Beloning: $2000 Ik heb geen cheats/mods gebruikt tijdens het voltooien van deze missie. Verder wens ik je nog veel succes met de rest van de missies in Vice City! Bewerkt: 28 december 2006 door Bling Reageren
ellie Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 wie o wie wil voor mij de demolition man doen? Je start in het hotel... GTAVCsf1.b Reageren
NandroDavids Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 wie o wie wil voor mij de demolition man doen? Je start in het hotel...GTAVCsf1.b Mission Passed! >> Demolition Man Beloning: $ 1.000,- Gesaved bij: Ocean View Hotel Savegame: Heel veel plezier verder met Vice City! Reageren
ellie Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 wie o wie wil voor mij de demolition man doen? Je start in het hotel...GTAVCsf1.b Mission Passed! >> Demolition Man Beloning: $ 1.000,- Gesaved bij: Ocean View Hotel Savegame: Heel veel plezier verder met Vice City! Jij bent mijn held! Reageren
-eend- Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 (bewerkt) wie wil ff de 1missie van diaz D doen en 1 van de captain C en 1 van de A weet ni hoe die heet P.S. niet cheate! Bewerkt: 31 december 2006 door caviaIIIII Reageren
Bling Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 (bewerkt) Ik wel.. {Edit} Wil je trouwens de volgende keer dit soort berichten plaatsen in dit topic? Deze is namelijk hier speciaal voor gemaakt, om dit soort topics te voorkomen. Bewerkt: 31 december 2006 door Bling Reageren
-eend- Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 dan zou t makkelijker zijn om net als bij GTA SA een ''savegame aanvraag'' ding te make Reageren
Bling Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 (bewerkt) dan zou t makkelijker zijn om net als bij GTA SA een ''savegame aanvraag'' ding te make Dit bestaat ook wel hoor, maar aangezien er voor San Andreas vaker savegame aanvragen gedaan worden, is er besloten dat er speciaal hiervoor inplaats van één topic een heel fora is aangemaakt, het Savegame Aanvraag Forum welteverstaan. >>> Door NandroDavids: Inderdaad, hier heb ik niks meer aan toe te voegen, behalve dan dat ik dit topic even heb samengevoegd met het savegame-aanvraagtopic.<<< Maargoed, genoeg hierover. Ik heb de drie missies voor je gehaald die je me gevraagd had. Daardoor kom ik uit op het volgende behaalde lijstje, door mij. The Fastest Boat ---> $4.000 Sir, yes Sir ---> $2.000 Demolition Man ---> $1.000 Ik heb tijdens het behalen van deze missies geen cheats/mods gebruikt. Verder wens ik je nog veel succes met de overige missies van Vice City. Bewerkt: 1 januari 2007 door NandroDavids Reageren
-eend- Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 (bewerkt) wie wil ff 1missie van lance doen ( V )?? P.S NIET CHEATE <--- Bewerkt: 1 januari 2007 door caviaIIIII Reageren
Bassiej Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 jahoor, moet je wel even je savegame uploaden Reageren
-eend- Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 jahoor, moet je wel even je savegame uploaden oja lol was vergete maar staat er bij Reageren
Bassiej Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Missie: Copland - Passed Beloning: $10000 + Copoutvit in het politiburo Gesaved: Vercetti Estate Savegame: Extra: Het Vercetti Estate is een Asset geworden, er komt elke dag een bedrag van $5000. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.