-eend- Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Missie: Copland - PassedBeloning: $10000 + Copoutvit in het politiburo Gesaved: Vercetti Estate Savegame: Extra: Het Vercetti Estate is een Asset geworden, er komt elke dag een bedrag van $5000. thx Reageren
-eend- Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 wie wil ff de 3missies van love iets... doen?? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 (bewerkt) Love Juice - Mission Passed! Beloning: $2000,- Psycho Killer - Mission Passed! Beloning: $4000,- Note: Ik kan de derde missie; 'Publicity Tour' pas doen als de de Biker gang missies hebt uitgespeeld. Als je dat eerst doet wil ik de derde missie later wel voor je doen. De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 1 januari 2007 door -Matthijs- Reageren
-eend- Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Love Juice - Mission Passed!Beloning: $2000,- Psycho Killer - Mission Passed! Beloning: $4000,- Note: Ik kan de derde missie; 'Publicity Tour' pas doen als de de Biker gang missies hebt uitgespeeld. Als je dat eerst doet wil ik de derde missie later wel voor je doen. De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! ok en thx Reageren
-eend- Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 wie wil ff de 1ste van mitch doen ( schopppe ofzo..) nie cheate! Reageren
Typhoon Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 (bewerkt) Mission Passed: Alloy Wheels of Steel Beloning: $1.000,= Ik heb geen cheats of mods gebruikt. Savegame: Nog veel plezier en succes bij het spelen van GTA Vice City! Bewerkt: 1 januari 2007 door Typhoon Reageren
GieZ Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 de missie "Stunt Boat Challenge" lukt me niet... savegame : GTAVCsf1.b wie doet hem even voor mij Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 (bewerkt) Missie: Stunt Boat Challenge Beloning: $1000 Bijzonderheden: Ik heb geen mods of cheats gebruikt om deze missie te halen. Ik kreeg een telefoontje van Auntie Poulet. Je kunt vanaf nu missies voor haar doen. De savegame is opgeslagen bij Kaufman Cabs. PS: Zou een moderator deze Savegame-aanvraag willen verplaatsen naar dit topic? Savegame: Veel succes en plezier verder met het spelen van Vice City. Bewerkt: 1 januari 2007 door Colonel Cortez Reageren
-eend- Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 wie wil ff de 3de missie van de love rommel doen? Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 (bewerkt) Missie: Publicity Tour Beloning: $8000 Bijzonderheden: Ik heb geen mods of cheats gebruikt om deze missie te halen. Baker belde nog. Hij wilde je bedanken voor het concert. De savegame is opgeslagen op Vercetti Estate. Savegame: Veel plezier en succes met het spelen van Vice City. Bewerkt: 1 januari 2007 door Colonel Cortez Reageren
-eend- Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Missie: Publicity TourBeloning: $8000 Bijzonderheden: Ik heb geen mods of cheats gebruikt om deze missie te halen. Baker belde nog. Hij wilde je bedanken voor het concert. De savegame is opgeslagen op Vercetti Estate. Savegame: Veel plezier en succes met het spelen van Vice City. Reageren
-eend- Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 (bewerkt) wie wil ff 1missie van ''Umberto Robina'' doen? NIET CHEATE ( op wikigta staat dat je ''M4 of ruger, een handmachinegeweer, een sniper en een shotgun'' nodig heb voor die missie en een kogelvrij vest.... geef maximaal voor $70.000 uit en Bewerkt: 1 januari 2007 door caviaIIIII Reageren
Svenie Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 (bewerkt) Missie gehaald: Naval Engagement Beloning: $4.000 Verder: Geen cheats of mods gebruikt / M4, Armor en Sniper gekocht. Volgende missie: Trojan Voodoo Bewerkt: 1 januari 2007 door Svenie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.