Jump to content

Savegame Aanvraag


Lantyz

Recommended Posts

Missions Passed! >> Messing with the man & All hands on deck

Beloning: In totaal $ 7.000,-

Cheats gebruikt: Geen enkele

Gesaved bij: Ocean View Hotel

Bijzonderheden: Je bent wat van je ammo kwijt die ik heb gebruikt voor het voltooien van de missies. Na het halen van All hands on deck belde Kent Paul met de mededeling dat je uit moet kijken, aangezien je nogal veel schade hebt aangericht in de stad. Er schijnt een bedrag op je hoofd te zijn gezet...

Savegame: GTAVCsf2.b

Veel plezier verder in Vice City ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de Virgo gevonden, ik heb eerst een tijdje rondgezocht, wat rondjes gereden maar hij kwam niet. En opeens dacht ik, kom ik laad de savegame even opnieuw. En ja, nog geen minuut rijden in de Deluxo en ik kom een Virgo tegen. Ik heb hem in de garage waar de Freeway ook staat gezet. Je kan hem dus zelf even in de import garage zetten.

Ik heb uiteraard geen cheats of mods gebruikt om de auto te vinden :)

Nog veel plezier en succes met het spelen van GTA Vice City! :cya:

Bewerkt: door Typhoon
Link to comment
Delen op andere websites

Mission Passed! >> The Job

Beloning: $ 50.000,-

Cheats gebruikt: Geen enkele

Gesaved bij: Vercetti Estate

Bijzonderheden:

  • De missies van de Malibu Club zijn nu allemaal voltooid en er zal nu regelmatig $ 10.000,- bij de ingang liggen die je op kunt halen.
  • Bovenin de Malibu Club kun je vanaf nu een nieuwe outfit halen, om precies te zijn de outfit die is gebruikt tijdens The Job.
  • Phil Cassidy heeft gebeld en hij vertelde dat wanneer je hem nodig had je langs kon komen. De P op de radar laat zien waar hij zit en daar kun je nu missies doen.

Savegame: GTAVCsf5.b

Veel plezier met de rest van het spel!

Link to comment
Delen op andere websites

Dag mensen,

Wie van jullie is zo aardig om voor mij de missie 'bomb away' van die aunty poulet (zo`n grappig accent heeft ze he! :D ) voor mij te doen? Ik heb em zo vaak gespeeld, maar dat vliegtuigje ontploft steeds of ik kom in het water terecht.. :(

Het liefst geen cheats, ik probeer VC nu zonder cheats of mods uit te spelen!

BVD!

GTAVCsf1.b

Link to comment
Delen op andere websites

Behaald:

  • Bombs Away

Er zijn geen cheats of mods gebruikt, ook is er geen armor en health vanaf gegaan en ik heb gesaved in het Vercetty Estate. Verder zijn er ook geen wapens gebruikt, dat was in deze missie dan ook niet van toepassing. Nog heel veel plezier met GTA Vice City.

Savegame:

Bewerkt: door Advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

Behaald:
  • Bombs Away

Er zijn geen cheats of mods gebruikt, ook is er geen armor en health vanaf gegaan en ik heb gesaved in het Vercetty Estate. Verder zijn er ook geen wapens gebruikt, dat was in deze missie dan ook niet van toepassing. Nog heel veel plezier met GTA Vice City.

Savegame:

Thanks boy! Je hebt mijn GTA avondje gered! :D

:klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Gehaald: Firefighter

+ $32.500

Ik moet er vandoor en heb dus geen tijd om alles af te maken. Misscfhien vanavond, maar als iemand andres wil mag hij het afronden.

Veel plezier ermee.

Bewerkt: door HerrieM
Link to comment
Delen op andere websites

Missie: Vilgilante

Beloning: Veel geld en 50% meer armor.

Bijzonderheden: Ik heb geen mods of cheats gebruikt om deze missie te halen.

Missie: Paramedic

Beloning: Veel geld en je kunt rennen zonder moe te worden.

Bijzonderheden: Ik heb geen mods of cheats gebruikt om deze missie te halen. De Savegame is opgeslagen in Vercetti Estate.

Savegame:

Veel plezier en succes met het spelen van Vice City. :cya:

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...