NandroDavids Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 Kan iemand alle RC races voor me halen? Missions Passed! >> RC Bandit Race, RC Baron Race & RC Raider Pickup Beloning: In totaal $ 300,- Cheats gebruikt: Geen enkele Gesaved bij: Sunshine Auto's Savegame: GTAVCsf3.b Reageren
AwiVC Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 Bedankt, Bedankt, Bedankt Reageren
AwiVC Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 (bewerkt) Bedankt, Bedankt, Bedankt Edit: Kan iemand Hotring voor me halen? Je begint vlakbij het stadion en als jet goed is ook op de dag van Hotring Bvd. Awi EDIT: Deze savegame sorry :$ GTAVCsf3.b Bewerkt: 24 februari 2007 door AwiVC Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 (bewerkt) Hotring - Mission Passed! Beloning: $5000,- De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 24 februari 2007 door -Matthijs- Reageren
Lella Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 (bewerkt) Hai hai, Me is back.. Wie wil voor mij die ene missie (volgens mij heet `ie Boat Charlie ofzo? :$ ) doen bij de boatyard? Als je die missie haalt, kan je geld genereren. Alleen heb ik steeds te weinig tijd om alle checkpoints te halen. Heeft iemand trouwens goede tips om snel en makkelijk geld te verdienen (Behalve dan het ophalen van het geld bij je bedrijven)? Alvast SUPERRRRRRRRRRRRRRR bedankt! Gr, Lella EDIT: Mathijs, dankjewel! En Hannes, toch bedankt voor de moeite homie! GTAVCsf1.b Bewerkt: 27 februari 2007 door Lella Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 (bewerkt) Checkpoint Charlie - Mission Passed! Beloning: $5000,- - Asset van $2.000,- De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 26 februari 2007 door -Matthijs- Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 (bewerkt) Heey, Ik doe hem wel even. Maar kan je je savegame erbij voegen a.u.b? Om snel geld te verdienen kan ik je doorverwijzen naar dit topic. Edit: Te traag Bewerkt: 26 februari 2007 door hanneswasco Reageren
.Timothy Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 (bewerkt) Krijg hem steeds niet voltooid. Ik heb telkens die SWAT die me doodschiet ... A.u.b. niet modden en cheaten, ik houd hem liever clean. Missie: Mall Shootout Waar gesaved: Het eerste hoel; ben de naam vergeten Cheaten: Nee Overig: Als je wilt geen geld uitgegeven. Als je tijd hebt, koop dan een paar wapens, geen slag. Het liefst die ik al in m'n bezit heb... Savegame: Een VWO-er die niet verder kan komen... @ hieronder: Bedankt! Kan ik weer verder spelen . Bewerkt: 26 februari 2007 door VWO-er Reageren
Advancegta Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 (bewerkt) Behaald: Mall ShootoutIk mocht niet cheaten, maar dat heb ik niet gedaan. Ook is er geen geld afgegaan, je vroeg me ook nog of ik wat wapens wilde kopen, dit heb ik niet gedaan maar er zijn wel kogels verbruikt omdat ik hem van zijn motor heb afgeschoten, met de PCJ-600 die daar ook geparkeerd stond. Nog veel plezier met GTA Vice City. Savegame: Bewerkt: 26 februari 2007 door Advancegta Reageren
.Timothy Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 (bewerkt) Ik hou jullie maar bezig . Missie: Supply & Demand Laatst gesaved: The Ocean View Hotel Cheaten & Modden: Nee Geld uitgeven: Nee, alleen als het nodig is. Overige: n.v.t. Savegame: VWO-er @ hieronder: Bedankt Bling! Bewerkt: 28 februari 2007 door VWO-er Reageren
Bling Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 Behaald: Supply and Demand Beloning: $10.000,= Tijdens het behalen van deze missie, heb ik geen cheats en/of modificaties gebruikt. Verder wens ik je nog veel succes met de overige missies! Reageren
.Timothy Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 (bewerkt) Maar goed dat ik zovel bijlage ruimte heb : Missie: Death Row Laatst gesaved: The Ocean View Hotel Cheaten & Modden: Nee Geld uitgeven: Nee, alleen als het nodig is (En dat is het niet ). Overige: n.v.t. Savegame: VWO-er P.S. Ik laat hem iemand anders doen omdat mijn Lance de hele tijd vreemd doet ... Ik cheat niet. Bewerkt: 28 februari 2007 door VWO-er Reageren
Mirrrr Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 (bewerkt) Edit Death Row: Mission Passed Beloning : Geen Bijzonderheden: Cortez belde op dat hij je hulp nodig had. Veel plezier met Vice City verder Bewerkt: 28 februari 2007 door Mirrrr Reageren
Sdajafol Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 (bewerkt) Kan Iemand deze 2 missies voor mij doen? =) Missie: Demolition Man (van Avery Carrington) Gelieve niet cheaten/mods gebruiken. En de andere: Missie: Supply and Demand (van Ricardo Diaz) Zelfde als bij Demolition Man, gelieve niet cheaten/mods gebruiken Als je wilt mag je een savehouse kopen zodat je niet helemaal terug naar het Ocean View hotel hoeft te gaan. -Sdajafol Edit: @HerrieM, thanks. Bewerkt: 4 maart 2007 door Sdajafol Reageren
HerrieM Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 (bewerkt) Gehaald: Supply & Demand + $10.000 Gehaald: Demolition Man + $1.000 Veel plezier ermee. Bewerkt: 4 maart 2007 door HerrieM Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.