Klus Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 G-Spotlight. Ik starte het om 18:00 VC tijd en dan was het te donker om te 'stunten' voor 7:00. Heb het nu 6x geprobeert maar het lukt nooit :$ . GTAVCsf1.b Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 (bewerkt) G-Spotlight - Mission Passed! Beloning: $7000 - Asset van $8000 De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 7 juli 2007 door -Matthijs- Reageren
True_Viper23 Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 (bewerkt) bij de mailbu club zit kent paul met de missie: death row ik moet dus lance halen en naar et zieken huisbrengen dat lance redden lukt me alvast niet na 9x proberen, ik heb ergens gelezen dat er ergens een dumper moet staan ?? ik zie alleen: 1 sentinel xs & 1 trashmaster kan iemand me verder helpen save game in bijlage cheats: mogen, hoeft natuurlijk niet sla maar op in oceaan drive hotel ( ofzo iets ), mijn andere save house is teverweg GTAVCsf1.b Bewerkt: 7 juli 2007 door True_Viper23 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 (bewerkt) Death Row - Mission Passed! Beloning: - De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 7 juli 2007 door -Matthijs- Reageren
True_Viper23 Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 (bewerkt) bij shake down ren ik steeds naar de heli omdat ik niet erg goed met een auto kan omgaan als het op tijd gaat ik heb al 11x geprobeerd ( 6x heli / 5x auto ) maar ik eindig steeds met nog 1 ruitje tegaan : mission failed ! zou iemand me kunnen helpen ? je start gewoon bij vercetti's estate cheats: is handiger voor jou als je ze gebruikt mods: Never !!!! geen mods gebruiken aub GTAVCsf1.b Bewerkt: 7 juli 2007 door True_Viper23 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 (bewerkt) Shakedown - Mission Passed! Beloning: $2000 De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 7 juli 2007 door -Matthijs- Reageren
True_Viper23 Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 Shakedown - Mission Passed!Beloning: $2000 De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! thnx, ben jij zo goed in vc dat jij geen cheats gebruikt :O bravo Reageren
True_Viper23 Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 ben ik weer ik ben nu bij de eerste missie van love fist missie: love juice maar ik kom al niet verder dan de eerste dealer, wat ik ook probeer, ook de cheat: bigbang helpte niet please help ik heb em opgeslagen bij dat huis met die 3 garages en 1 heli op et dak GEENmods GTAVCsf1.b Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 (bewerkt) Love Juice - Mission Passed! Beloning: $2000 De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 7 juli 2007 door -Matthijs- Reageren
yelleyfish Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 kan iemand deze missie voor me halen? hier is de savegame GTAVCsf4.b Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 (bewerkt) Doe ik wel. Edit: Heb je wel de juiste savegame geupload? Ik kan namelijk geen Demolition Man doen, aangezien de laatste missie die is gedaan Publiciy Tour is. Bewerkt: 8 juli 2007 door -Matthijs- Reageren
DB10 Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Ja dit is een hele uitgespeelde game >>> Door HerrieM: Graag alleen nuttige berichten.<<< Reageren
Klus Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Stunt boat challenge. Ik heb nooit goed met boten kunnen omgaan, heb het al meermaals geprobeert. GTAVCsf1.b Reageren
HerrieM Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Gehaald: Stunt Boat Challenge + $1.000 Veel plezier ermee. Reageren
yelleyfish Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 kan iemand bombs away voor me halen? cheaten mag.. alvast bedankt.. hier is men savegame Doe ik wel.Edit: Heb je wel de juiste savegame geupload? Ik kan namelijk geen Demolition Man doen, aangezien de laatste missie die is gedaan Publiciy Tour is. ja ik had de verkeerde game geupload maar ik heb hem al gehaald alleen ik kan bombs away niet halen... maar daar is al iemand mee bezig dus laat die demo man maar GTAVCsf4.b Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.