Jump to content

Savegame Aanvraag


Lantyz

Recommended Posts

Hey ik heb een vraag heeft iemant het spel al helemaal uit gespeelt kan hij save dan naar mij steuren

Je vindt een savegame waarin alle missies zijn uitgespeeld in dit topic. Daar staan dus nog wel alle zij-missies open, zoals de paramedic en vigilante. Daar zijn dus enkel de normale missies gedaan. Je kan ook een 100% savegame krijgen, waarin werkelijk waar alles gedaan is. Die savegame is hier te downloaden! Na het downloaden even uitpakken en het bestand met de '.b' extensie plaatsen in je de map: 'Mijn Documenten/GTA Vic City User Files'.

@Hieronder: Ik ben nergens mee bezig.. ik heb gezegd de vigilante en firefighter te doen en deze zijn klaar.

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Gehaald: Pizza boy

Beloning: zo'n $5.200 en 150 health

Overig: Ik heb geen cheats/mods gebruikt.

Iemand anders mag Paremedic en taxi doen

Nog veel plezier met Vice City :tu:.

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti
Link to comment
Delen op andere websites

Gun Runner - Mission Passed!

Beloning: $2000

Cannon Fodder - Mission Passed!

Beloning: $2000

De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gberuikt. Veel plezier en succes verder!

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo beste mensen ik kan een missie niet halen vanwege vage bug in de game, want die helicoptr begint op de kop. dus zouden jullie hem willen doen zou je dan ook gelijk de laatste missie van a willen doen?

GTAVCsf1.b

Bewerkt: door jensbrinkman
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo beste mensen ik kan een missie niet halen vanwege vage bug in de game, want die helicoptr begint op de kop. dus zouden jullie hem willen doen zou je dan ook gelijk de laatste missie van a willen doen?

gtavc2007081015083824cm2.png

Gedaan :D Alleen om de laatste missie van Avery Carrington te kunnen doen moet je eerst nog een paar missie's voor Colonel Cortez en Ricardo Diaz doen ;)

NB: Het is nu alleen User file 2

Bewerkt: door HerrieM
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...