Jump to content

Savegame Aanvraag


Lantyz

Recommended Posts

Hoi, zou iemand me uit de nood kunnen helpen en deze savegame even bekijken? Ik heb alle missies gedaan en de gehele 100% checklist afgegaan en alles gehaald. Uiteraard zonder gebruik te maken van cheats. Nu heb ik volgens mij alles gedaan voor de 100%, maar blijft ie toch steken op 99%. Kan iemand even kijken om te zien wat ik nog zou missen? (rifle range die vaak vergeten wordt, heb ik ook gedaan, dus fast reloading heb ik).

bedankt!

GTAVCsf1.b

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb voor je gekeken, en mijn gegevens zeggen dat je Hotring mist. Dat is 1 van de 3 stadion missies. Ze starten vanaf 20.00 uur in het stadion. Aan de hand van de reclame borden en spandoeken kun je zien welke van de 3 missies die dag gespeeld kan worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Missie: Juju Scramble

Beloning: $1000

Bijzonderheden: Ik heb geen mods of cheats gebruikt om deze missie voor je te halen. Ik heb wel een Armor opgepakt en wat munitie opgepakt. Ik verloor wat Armor tijdens de missie, maar die is weer aangevuld doordat ik Armor had gevonden op een vindplaats.

Missie: Bombs Away

Beloning: $2000

Bijzonderheden: Ik heb geen mods of cheats gebruikt om deze missie voor je te halen. De Savegame is opgeslagen bij Skumole Shack.

Savegame: GTAVCsf8.b

Veel plezier en succes met het spelen van Vice City. :cya:

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...