Jump to content

Savegame Aanvraag


Lantyz

Recommended Posts

Shakedown - Mission Passed!

Beloning: $2000

Bar Brawl - Mission Passed!

Beloning: $4000

Cop Land - Mission Passed!

Beloning: $10.000

- Asset van $5000

- Cop Outfit

De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder!

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Doe ik wel..

Edit: Klopt het dat op jouw savegame als laatst de missie 'Rob out' is gedaan, en wel op 11 Juli?

En bedoel je alle missies of slechts één missie?

matthijs ik doe wel de helf ok?

Edit: hij liep vast bij shakedown ik weet niet waarom maar goed.

Bewerkt: door maki115
Link to comment
Delen op andere websites

je kan bij het begin windows xp instaleren kan je de tijd instellen ik gebruik een andere tijd.

Maar een vraagje wie kan voor mij alle missies van pizza boy - paramedic - vigilante - taxi - firefighter doen.

_O_

het hoeft niet heel snel te gebeuren geen cheaten - trainer - busted -wasted-mods.

GTAVCsf1.b

Bewerkt: door Mr.Umberto
Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien 'maki115' de pizzaboy op zich neemt, offer ik me wel op voor de Vigilante en Firefighter. Alles door één persoon laten doen is teveel, dus kunnen we beter iedereen stukje laten doen. .. Om verwarring te komen; zie nieuw bericht.

Overigens even over die voertuigen. Een voertuig wordt veranderd in het spel zelf, dit heeft verder geen directe consequenties op de savegame zelf, aangezien savegames geen rol spelen bij het veranderen van voertuigen. Enkel als de 'main.scm' veranderd wordt, zal dit een rol spelen, omdat het bestand 'main.scm' een essentieel bestand is voor savegames. In dit geval kan de savegame dus gewoon gedaan worden, ongeacht nieuwe, gedownloade voertuigen.

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Vigilante - Mission Passed!

Beloning: 150% Armor

- $$$

Fire Fighter - Mission Passed!

Beloning: Vuurbestendig

- $$$

De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder!

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...