Jow Tommy Verceti Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 (bewerkt) Gehaald: Death Row Beloning: ---- Gehaald: Demoliton Man Beloning: $1.000 Overig: Ik heb geen cheats/mods gebruikt. Nog veel plezier met Vice City Bewerkt: 25 oktober 2007 door Jow Tommy Verceti Reageren
Harwood Butcher Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 (bewerkt) Ik had wat problemen met die bijlage,ff geupload op mn server Hier download link : http://nomenstyles.freehostia.com/GTAVCsf2.b.zip (PS: Gelieve niet cheaten!) Bewerkt: 25 oktober 2007 door Harwood Butcher Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 (bewerkt) doe ik wel Heb geen tijd vanavond, iemand anders mag hem overnemen Bewerkt: 25 oktober 2007 door RyanEnC Reageren
Harwood Butcher Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 doe ik welHeb geen tijd vanavond, iemand anders mag hem overnemen JTV doet het al (lijkt me zo) Reageren
SabreTurbo Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 (bewerkt) The Driver, please? (Geen Cheats en mods ) Oh ja, even een vraagje tussendoor: Als ik iemand van jullie zou vragen alle packages te halen, hoelang zou daarover gedaan kunnen worden? Groetjes en alvast bedankt, ST Bewerkt: 31 oktober 2007 door SabreTurbo Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 (bewerkt) The Driver - Mission Passed! Beloning: $3000 De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! P.S. Op zich wil ik wel een uurtje of wat uitrekken voor de packages, maar probeer ze eerst (gedeeltelijk) zelf eens is mijn advies. Bewerkt: 31 oktober 2007 door -Matthijs- Reageren
SabreTurbo Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 (bewerkt) Bedankt en: Is goed, als hulp nodig is meld ik het wel Bewerkt: 31 oktober 2007 door SabreTurbo Reageren
Harwood Butcher Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 (bewerkt) Hoi Wie wil er voor mij Autocide, Stunt Boat Challenge en Rub Out doen? Als je ammo nodig hebt koop je dat maar,en armor ook,het liefste wil ik dat je het vind,maar dat hoeft niet Hmm,weer last met die bijlage-uploader,evenb een goede uploader zoeken. Bewerkt: 3 november 2007 door Harwood Butcher Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 (bewerkt) Ik zal hem voor je doen.. Edit: Wanneer kan ik de savegame verwachten..? Edit II: Probeer het anders eens via een ander browser, of leeg je bijlagen.. Bewerkt: 3 november 2007 door -Matthijs- Reageren
Harwood Butcher Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Ik zal hem voor je doen.. Edit: Wanneer kan ik de savegame verwachten..? Edit II: Probeer het anders eens via een ander browser, of leeg je bijlagen.. Rub Out heb ik nu al gedaan,met dank aan gtaforums Autocide ga ik nog een keer proberen,en stunt boat moet ik echt laten doen,ik zal em straks op mn server zetten. Reageren
Harwood Butcher Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Ik heb nu Camino Webbrowser,met deze lukken bijlages wel... Graag Autocide, Stunt Boat Challenge en Cop Land GTAVCsf2.b Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 (bewerkt) Copland - Mission Passed! Beloning: $10.000 - $5.000 asset - Cop outfit Autocide - Mission Passed! Beloning: $4.000 Stunt Boat Challenge - Mission Passed! Beloning: $1.000,- De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 4 november 2007 door -Matthijs- Reageren
Grove4L Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 (bewerkt) Ik ben bezig met Import List 2, maar ik vind maar geen Washington... Ik zocht al uren en uren en ik wil er maar geen tegenkomen... Kunnen jullie voor mij Import List 2 voltooien? (alleen nog maar de Washington) Geen cheats en of mods gebruiken aub. Alvast bedankt, Grove4L Edit: hieronder: Alvast bedankt! Bewerkt: 4 november 2007 door Grove4L Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 (bewerkt) Import List 2 voltooid! + $ 20500 + Sabre Turbo spawnt nu in Sunshine Autos + Een asset van $ 4000 per dag! Nog veel plezier verder! Bewerkt: 4 november 2007 door Hanneswasco Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.