Hanneswasco Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 (bewerkt) hidden packages allemaal en publicity tour aub. zonder codes/mods te gebruiken.Bedankt Ik wil Publicity Tour wel doen, maar alle HP's verzamelen neemt te veel tijd in beslag. Maar ik kan dan toch al 1 missie doen. Sorry, ik zie net dat men GTA-spelletjes weg zijn. Men moeder heeft ze weg gedaan, ik mag er niet meer op. Maar ja, dan kan iemand anders het wel doen. Bewerkt: 29 november 2007 door Hanneswasco Reageren
stalsken Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 Laat maar toch bedankt Reageren
stalsken Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 Zou iemand de stunt boat challenge en de hidden packages voor mij kunnen doen zonder codes/mods te gebruiken aub? danku GTAVCsf3.b Reageren
FRANKIEE Geplaatst: 30 november 2007 Rapport Geplaatst: 30 november 2007 Hey mensen, ik heb hulp nodig met de missie Demolition Man van Avery Carrington. Wie o wie wil voor mij deze missie halen?? graag zonder cheats greetz, Frank GTAVCsf1.b Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 30 november 2007 Rapport Geplaatst: 30 november 2007 (bewerkt) Demolition Man - Mission Passed! Beloning: $1000 De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 30 november 2007 door -Matthijs- Reageren
FRANKIEE Geplaatst: 30 november 2007 Rapport Geplaatst: 30 november 2007 Ik heb hulp nodig met de missie: Demolition man. Heb hem nou al een paar x geprobeert maar het wil maar niet lukken. Wie o wie wil mij verder helpen? alvast bedankt Oja, zonder cheats aub greetz frank GTAVCsf1.b Reageren
HerrieM Geplaatst: 30 november 2007 Rapport Geplaatst: 30 november 2007 Gehaald: Demolition Man + $1.000 Veel plezier ermee. Waarom opnieuw aanvragen als Matthijs de missie al voor je gedaan heeft. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 30 november 2007 Rapport Geplaatst: 30 november 2007 (bewerkt) Stunt Boat Challenge - Mission Passed! + $1000 Ik heb nog een Caddy in je garage gezet, en een Uzi genomen. Bewerkt: 30 november 2007 door Hanneswasco Reageren
Lisss Geplaatst: 30 november 2007 Rapport Geplaatst: 30 november 2007 Kan iemand mij een savegame geven van 99% Ik wil namelijk de laatste missie zelf doen en ben er benieuwd naar xD Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 30 november 2007 Rapport Geplaatst: 30 november 2007 Kan iemand mij een savegame geven van 99%Ik wil namelijk de laatste missie zelf doen en ben er benieuwd naar xD Je hoeft niet perse een savegame van 99% te hebben om de laatste missie te doen, hoor. In dit topic vind je alle savegames van de complete storyline op een rij. Download deze savegame, pak hem uit en plaats hem in "Mijn Documenten/GTA Vice City User Files". Vervolgens laad je in het spel de savegame en kun je de laatste missie spelen. Veel plezier! Reageren
GT-Aap Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Geplaatst: 3 december 2007 Wil iemand voor mij de missie ''The Driver'' doen? Bedankt! Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Geplaatst: 3 december 2007 (bewerkt) Doe ik voor je. Missie The Driver voltooid! Ik heb de missie The Driver voltooid zonder cheats te gebruiken , de missie The Job is beschikbaar. De Savegame zit in de bijlagen , veel plezier verder in GTA Vice City. Bewerkt: 3 december 2007 door DenkaanHenk Reageren
raekwon Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Geplaatst: 3 december 2007 kan iemand no escape? even doen Zonder mods of cheats graag bedankt GTAVCsf3.b Reageren
Bassiej Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Geplaatst: 3 december 2007 (bewerkt) No Escape? - Passed! + $1000 Veel succes met de rest van Vice City! Sorry, helemaal vergeten... GTAVCsf3.b Bewerkt: 3 december 2007 door Bassiej™ Reageren
raekwon Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Geplaatst: 3 december 2007 (bewerkt) No Escape? - Passed!+ $1000 Veel succes met de rest van Vice City! zie de file nergens Bewerkt: 3 december 2007 door raekwon Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.