Jump to content
Joriz

GTA5 Collector's Edition nu al uitverkocht!


GTAGames.nl afbeelding
Sommigen hadden waarschijnlijk MrKwark zijn statusupdate deze week al gezien. Zijn pre-order van GTA5 Collector's Edition was volgens Bol.com "per ongeluk geannuleerd". Door een fout in het systeem van de webwinkel hebben ze zich waarschijnlijk gewoon verteld op het aantal exemplaren wat de webwinkel maximaal kon reserveren en dus zijn enkele bestellingen teruggedraaid.

De conclusie is dus dat Grand Theft Auto V Collector's Edition nu al is uitverkocht. Ook een betrouwbare bron bevestigt ons dat de Collectors Edition nu al in Nederland is uitverkocht (al hebben misschien enkele lokale gamewinkels nog wat pre-order-exemplaren). De bron kon ons ook melden dat de voorverkoop van Grand Theft Auto V niet te geloven hard loopt. We kunnen ons dus warm maken voor vele mensen die (weer) Grand Theft Auto gaan spelen.

Al is de Collector's Edition van GTA5 nu uitverkocht, de normale versie (met dubbelzijdige kaart) en de Special Edition (met dubbelzijdige kaart, blueprint-kaart en andere extra's) van Grand Theft Auto V zijn nog wel te reserveren bij je lokale gamewinkel of gewoon op internet in de vele webshops. Grand Theft Auto V komt uit op 17 september voor Xbox 360 en Playstation 3. Als fan ben je welkom op het GTAForum om alvast over GTAV te praten.

Goed nieuws (6 juli 2013): Alle klanten die voor 2 juli 2013 Grand Theft Auto V Collector's Edition bij Bol.com hebben besteld waarvan de bestelling per ongeluk is geannuleerd krijgen alsnog de Collector's Edition. De preorder van MrKwark is dus toch nog goed gekomen smile3.gif. Mensen die later hebben gereserveerd bij Bol.com kunnen helaas geen Collector's Edition meer krijgen, al zijn de andere edities nog wel beschikbaar. Bewerkt: door Joriz

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

ik heb em ge pre-orderd bij FreeRecordShop :)

Die zijn failliet, dat weet je?

ik heb em ge pre-orderd bij FreeRecordShop :)

"You might reconsider that :')"

Dit dus.

ja maar ik had hem ver ervoor gereseveerd dan kan ik hem toch wel halen :O ?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik heb em ge pre-orderd bij FreeRecordShop :)

Die zijn failliet, dat weet je?

ik heb em ge pre-orderd bij FreeRecordShop :)

"You might reconsider that :')"

Dit dus.

ja maar ik had hem ver ervoor gereseveerd dan kan ik hem toch wel halen :O ?

Als je hem in de winkel hebt besteld, dan is het antwoord: nee. Ik geloof dat hun website nog wel levert, althans volgens Jimmie, ik zou toch nog even ergens anders kijken.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik heb em ge pre-orderd bij FreeRecordShop :)

Die zijn failliet, dat weet je?

ik heb em ge pre-orderd bij FreeRecordShop :)

"You might reconsider that :')"

Dit dus.

ja maar ik had hem ver ervoor gereseveerd dan kan ik hem toch wel halen :O ?

Als je hem in de winkel hebt besteld, dan is het antwoord: nee. Ik geloof dat hun website nog wel levert, althans volgens Jimmie, ik zou toch nog even ergens anders kijken.

oke das lekker dan maargoed ik kijk wel ergens anders

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik heb em ge pre-orderd bij FreeRecordShop :)

Die zijn failliet, dat weet je?

ik heb em ge pre-orderd bij FreeRecordShop :)

"You might reconsider that :')"

Dit dus.

"N.a.v. de berichtgeving in de media over Free Record Shop Nederland:

ECI Holding is eigenaar van de Free Record Shop webshop en staat buiten het faillissement. Alle online bestellingen worden gewoon uitgeleverd. Helaas kan er momenteel geen gebruik gemaakt worden van de FRS cadeaucard."

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Bij Wehkamp staat hij er nog, weet alleen niet of ze genoeg exemplaren hebben. Had ik toen met GTA IV ook bij Dixons maar uiteindelijk kon er niks geleverd worden. :')

Ik had zelf ook het probleem bij Bol.com. Kreeg een mailtje dat ik 'm opnieuw mocht reserveren dus ik sta weer op de lijst voor de CE. :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Free Record Shop is toch failliet?

Misschien de rest van de berichten lezen, dan had je doorgehad dat dit al meerder malen gezegd was.

Anyways, mooi dat GTA5 zo'n succes wordt. Ik wacht wel tot de crappy PC port over een jaartje komt.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Goed nieuws: Alle klanten die voor 2 juli 2013 Grand Theft Auto V Collector's Edition bij Bol.com hebben besteld waarvan de bestelling per ongeluk is geannuleerd krijgen alsnog de Collector's Edition. De preorder van MrKwark is dus toch nog goed gekomen smile3.gif. Mensen die later hebben gereserveerd bij Bol.com kunnen helaas geen Collector's Edition meer krijgen, al zijn de andere edities nog wel beschikbaar.

Hoe betrouwbaar is die bron dan, dat je zo'n titel met nieuwsbericht kunt plaatsen?

Al ben ik geen journalist hebben ik en andere mensen hier in 10 jaar tijd wel contacten opgebouwd. Het mooie van een betrouwbare bron is dat je dingen kan plaatsen die anders niet online zouden kunnen komen. Zo kan ik toch wat dingen delen die ik op een of andere manier al weet zonder dat het te kosten gaat van de bronnen.

Free Record Shop is toch failliet?

De webwinkel is zo ver ik weet een apart bedrijf die alleen de naam van Free Record Shop in licentie gebruikt. Als je dus via de webwinkel heb besteld (en dus niet via een fysieke winkel) is er dus niets aan de hand.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...