Jump to content

Looking Back at GTA V


Pietje II

Recommended Posts

Hee jongens, een maat van mij heeft een YouTube-channel en heeft een video gemaakt waarin er teruggeblikt wordt op de GTA-serie. Ik vond het wel een toffe video en wilde 'm effe met jullie delen.

[media]

[/media]
Link to comment
Delen op andere websites

Filmpjes mbt GTA zijn natuurlijk altijd leuk, maar wat ik jammer vind in deze is dat ie wel heel erg in sneltreinvaart gaat. Het lijkt een samenvatting van het filmpje van GamerSpawn "The History of Grand Theft Auto", welke Joriz hier postte.

Link to comment
Delen op andere websites

Vind het wel een leuk filmpje! :tu: Alleen de titel van dit topic. "looking back at GTA V", vind het heel knap dat je terug kunt kijken op GTA V... :puh:

Zeker de kritische noot op GTA IV vond ik leuk, want dat is ook wel iets wat bij mij speelt. :$ Hopelijk hebben ze daar inderdaad van geleerd voor GTA V!

Thanks for sharing. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Filmpjes mbt GTA zijn natuurlijk altijd leuk, maar wat ik jammer vind in deze is dat ie wel heel erg in sneltreinvaart gaat. Het lijkt een samenvatting van het filmpje van GamerSpawn "The History of Grand Theft Auto", welke Joriz hier postte.

Ik vind dat wel fijn, want ik heb niet altijd zin om een uur lang te kijken :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Vind het wel een leuk filmpje! thumbsup2.gifAlleen de titel van dit topic. "looking back at GTA V", vind het heel knap dat je terug kunt kijken op GTA V... puh2.gif

Zeker de kritische noot op GTA IV vond ik leuk, want dat is ook wel iets wat bij mij speelt. bloos.gif Hopelijk hebben ze daar inderdaad van geleerd voor GTA V!

Thanks for sharing. knipoog.gif

Oeps! :puh:

En inderdaad, het filmpje is bedoeld om in korte tijd een overzicht te krijgen van de GTA-serie, het klopt dat daarom dus wat GTA's missen. Maar ach, voor de rest hebben we WikiGTA :puh:

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

Tja, het gaat over de geschiedenis van GTA. Dus ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die zeggen "dan moeten er alle GTA's in terugkomen", maar ik vind het eveneens een pleitbaar standpunt dat je het zoals nu aanpakt. Want laten we eerlijk zijn; zoveel is niet over die andere GTA's te vertellen. De "grote" GTA's hebben ieder iets extra's. Topdown GTA's zijn de start, GTA III is de eerste 3d wereld, GTA VC is de eerste met sfeer, SA is de eerste met een huge landschap en vele features... Voor het begrip GTA heeft GTA IV in mijn ogen niet zoveel gebracht, maar het is wel weer een nieuwe engine... Als je daartussen ook nog LCS, VCS, CTW, etcetera zal moeten gooien, wordt het in mijn ogen alleen maar een verwarrend en slecht verhaal. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...