Jump to content

Recommended Posts

Dilemma... Zou ik kijken of niet. Ik vind het niet leuk om te veel te spoilen, ook al betreft het hier maar de gampelay. Heb ik destijds met RDR ook gekeken, dus doe het nu wellicht ook, anders kan ik de discussie's niet meer volgen end at zou spijtig zijn natuurlijk. Hop hop naar morgen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Geweldig! Enorm veel zin in!

Dilemma... Zou ik kijken of niet. Ik vind het niet leuk om te veel te spoilen, ook al betreft het hier maar de gampelay. Heb ik destijds met RDR ook gekeken, dus doe het nu wellicht ook, anders kan ik de discussie's niet meer volgen end at zou spijtig zijn natuurlijk. Hop hop naar morgen.

Dat heb ik ook wel een beetje, maar ik kijk nu al sinds 2011 uit naar deze game zonder ingame beelden te hebben gezien, die moet ik nu toch wel een keer zien.

Bewerkt: door Thundercover

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dilemma... Zou ik kijken of niet. Ik vind het niet leuk om te veel te spoilen, ook al betreft het hier maar de gampelay. Heb ik destijds met RDR ook gekeken, dus doe het nu wellicht ook, anders kan ik de discussie's niet meer volgen end at zou spijtig zijn natuurlijk. Hop hop naar morgen.

In dat dilemma zit ik nu ook.

Als ik hem niet zou kijken, dan is de verassing wel veel groter, en dat is natuurlijk leuker.

Maar anderszijds kan ik dan ook de discussies niet meer volgen, dus ik denk dat ik he toch maar zal doen. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Misschien maken ze er wel een leuke gewoonte van en geven ze elke 10 dagen iets nieuws uit dan :puh: Zie dat wel niet direct gebeuren.

Zit met eenzelfde dilemma als de mensen hierboven, maar ik ga toch gewoon ook kijken.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Heb zelf nooit last van minder plezier na gameplay-beelden te hebben bekeken, bekijk 'm zeker ;) Niet 50 keer, 2 of 3 keer denk ik. Morgen duurt het nog 69 dagen tot GTA V, dus het was ook wel te verwachten :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Heb zelf nooit last van minder plezier na gameplay-beelden te hebben bekeken, bekijk 'm zeker ;)Niet 50 keer, 2 of 3 keer denk ik. Morgen duurt het nog 69 dagen tot GTA V, dus het was ook wel te verwachten :puh:

Zo'n freaks heb je hier wel veel :schater:

Geweldig dat we wat meer te zien krijgen over GTA V. Snel morgen! :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Correctie: de video komt morgen om 16u00, en niet om 15u00. Met dank aan Jesperkai.

Dat wou ik ook net zeggen :puh:

Even als voorbeeld voor wat we kunnen verwachten, de eerste Red Dead Redemption gameplay video:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...