Jump to content

Recommended Posts

Eindelijk! :D Heb er he-le-maal geen problemen mee om een Gameplay Video te kijken. Wellicht wordt iets uit de doeken gedaan over het verhaal; maar hoe erg is dat nu? We zullen heus geen clous te horen krijgen. :) Zin in! :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Rockstar zal echt geen 'groot' onderdeel van het verhaal weggeven, dus ik ga zeker wel even kijken. Ben vooral benieuwd naar de hud en de radar eigenlijk, de graphics doen er bij een GTA niet zo toe vind ik. IV zag er dan misschien mooier uit dan de voorgaande GTA's, het gaat voor mij uiteindelijk om het verhaal, de missies, de zij-opdrachten, de collectables, enzovoort.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Met morgen nog 69 dagen tot de release (hihi) is het wel opvallend dat we nu al een gameplay trailer gaan zien. Ben benieuwd wat we in de komende 2 maandjes wachten nog aan allerlei nieuwe informatie gaan zien. Hopelijk verklapt Rockstar niet te veel zodat we nog heel veel kunnen gaan ontdekken.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Fijn dat we toch al zo snel weer gameplay te zien krijgen. :D Aan de ene kant wel een beetje zonde, maar aan de andere kant... Ik ben enorm benieuwd naar bepaalde dingen. Hopelijk zijn die in de trailer ook te zien. En Rockstar kennende wordt er op z'n minst een beetje gelet op wát er getoond wordt. Geen dingen zoals missies, denk ik. Althans, dat mag ik hopen. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Fijn dat we toch al zo snel weer gameplay te zien krijgen. :D Aan de ene kant wel een beetje zonde, maar aan de andere kant...

Wat is het nou? :puh:

Zie de tekst na de drie puntjes. :7

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...