Volgers 0 Morgen Gameplay Video GTAV! Door Hanneswasco, 8 juli 2013 Bericht rapporteren De vorige trailer(s) van GTA V. Bron: Rockstar Games Newswire Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 8 juli 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 8 juli 2013 Eindelijk! Heb er he-le-maal geen problemen mee om een Gameplay Video te kijken. Wellicht wordt iets uit de doeken gedaan over het verhaal; maar hoe erg is dat nu? We zullen heus geen clous te horen krijgen. Zin in! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 8 juli 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 8 juli 2013 Rockstar zal echt geen 'groot' onderdeel van het verhaal weggeven, dus ik ga zeker wel even kijken. Ben vooral benieuwd naar de hud en de radar eigenlijk, de graphics doen er bij een GTA niet zo toe vind ik. IV zag er dan misschien mooier uit dan de voorgaande GTA's, het gaat voor mij uiteindelijk om het verhaal, de missies, de zij-opdrachten, de collectables, enzovoort. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 8 juli 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 8 juli 2013 Gameplay video, het eerste woord verklaart al meteen waarom ik hiernaar uitkijk. Goede zet, Rockstar! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 8 juli 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 8 juli 2013 Ben benieuwd Dan zullen we ook zien hoe de wereld in mekaar zit Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
ajaxjeroenajx Geplaatst: 8 juli 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 8 juli 2013 Verwacht ook wel dat ze laten zien hoe je 'switcht' van karakter, daarbij hoort natuurlijk het in- en uitzoomen van de map. Ik hoop ergens dus wel de map te zien Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 8 juli 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 8 juli 2013 Met morgen nog 69 dagen tot de release (hihi) is het wel opvallend dat we nu al een gameplay trailer gaan zien. Ben benieuwd wat we in de komende 2 maandjes wachten nog aan allerlei nieuwe informatie gaan zien. Hopelijk verklapt Rockstar niet te veel zodat we nog heel veel kunnen gaan ontdekken. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 8 juli 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 8 juli 2013 nog 69 dagen tot de release (hihi) Haha, inderdaad! Geestig, goed gespot Joriz. Hoe lang die lijst met 69-grappen bij Rockstar inmiddels al wel niet is... Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 8 juli 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 8 juli 2013 Fijn dat we toch al zo snel weer gameplay te zien krijgen. Aan de ene kant wel een beetje zonde, maar aan de andere kant... Ik ben enorm benieuwd naar bepaalde dingen. Hopelijk zijn die in de trailer ook te zien. En Rockstar kennende wordt er op z'n minst een beetje gelet op wát er getoond wordt. Geen dingen zoals missies, denk ik. Althans, dat mag ik hopen. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 8 juli 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 8 juli 2013 Fijn dat we toch al zo snel weer gameplay te zien krijgen. Aan de ene kant wel een beetje zonde, maar aan de andere kant... Wat is het nou? Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 8 juli 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 8 juli 2013 Fijn dat we toch al zo snel weer gameplay te zien krijgen. Aan de ene kant wel een beetje zonde, maar aan de andere kant... Wat is het nou? Zie de tekst na de drie puntjes. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 8 juli 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 8 juli 2013 Ik hoop dat ze vooral het wisselen van de personages laten zien, en hoe dat allemaal in z'n werk gaat! ;D Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
ajaxjeroenajx Geplaatst: 8 juli 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 8 juli 2013 Trouwens voor iedereen die zegt dat ie niet kijkt, dat kan je nooit weerstaan ^^ Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 8 juli 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 8 juli 2013 Ik ben benieuwd. Hopelijk laten ze wat van het karakter-gebeuren zien, want daar ben ik toch wel heel erg nieuwsgierig naar. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 8 juli 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 8 juli 2013 (bewerkt) Ik zou graag mijn gevoel willen uitdrukken in de onderstaande spoiler.. Bewerkt: 8 juli 2013 door FireFighter Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
AOSY86 Geplaatst: 8 juli 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 8 juli 2013 Goed nieuws, morgen na werk relaxt gameplay video bekijken en lezen wat members ervan vonden hype is just great only by GTA (h) . Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
De vorige trailer(s) van GTA V.
Bron: Rockstar Games Newswire
Dit bericht delen
Link naar bericht
Delen op andere websites