Volgers 0 Morgen Gameplay Video GTAV! Door Hanneswasco, 8 juli 2013 Bericht rapporteren De vorige trailer(s) van GTA V. Bron: Rockstar Games Newswire Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
TerrorMau5 Geplaatst: 8 juli 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 8 juli 2013 WOOHOOOOO Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 8 juli 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 8 juli 2013 Goed nieuws, ga het zeker meteen bekijken! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 8 juli 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 8 juli 2013 Okej, leuk. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 8 juli 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 8 juli 2013 Top, ben echt heel benieuwd. Ik ben echter voor één ding bang: een 'zware' gameplay, zoals bij IV. Daarmee doel ik op het bewegen en het rijden in voertuigen. Maar daar ga ik morgen wel antwoord op krijgen. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
GTAKevin023 Geplaatst: 8 juli 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 8 juli 2013 De video waar iedere gta fan op heb gewacht. Fijn om daar één van te zijn Kan niet wachten! Hoop dat Trevor lekker aan het killen is :D En anders doe ik dat wel wanneer ik gta V zelf heb Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
gortig Geplaatst: 9 juli 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 9 juli 2013 ik kan niet wachten Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 9 juli 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 9 juli 2013 (bewerkt) Hoe hard ik het mezelf nu ook beloof zal ik waarschijnlijk toch de gameplayvideo bekijken voor de release. Uit nieuwsgierigheid zou ik het toch geen 69 dagen meer volhouden. Bewerkt: 9 juli 2013 door End Of The Riot Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Tomato Geplaatst: 9 juli 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 9 juli 2013 Ik ge het waarschijnlijk nog wel een heel jaar moeten doen met gameplay videos aangezien ik geen "machine" heb die gta v kan draaien en de pc versie nog steeds niet is aangekondigd. Dus om 16.00 exact klikke en kijke Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 9 juli 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 9 juli 2013 Alle 11-jarige kijkers zullen wel schrikken zometeen. Ik herinner me mijn eerste zaadlozing nog wel... Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
ChristianTak Geplaatst: 9 juli 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 9 juli 2013 Yeah! 25 minuutjes nog maar Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
De vorige trailer(s) van GTA V.
Bron: Rockstar Games Newswire
Dit bericht delen
Link naar bericht
Delen op andere websites