ZeroHero Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 (bewerkt) Ik post het maar hier, aangezien Admins niet reageren op mijn PM's Ik ben bezig met een eigen invision free forum.. alleen ik zou willen weten hoe jullie die "Cali V5 Skin" hebben geinstalleerd, ik zou hem zelf ook willen hebben(als dat kan) EDIT: Het was iets met CSS, en Wrapper ofzo Heeft iemand daar verstand van? Bewerkt: 14 juli 2005 door ZeroHero Reageren
ZeroHero Geplaatst: 14 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 krijg ik antwoord? :huh: Reageren
Joriz Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 Wat ben jij nou weer voor zeurpiet? Ten eerste moet je dit in het computer gedeelte vragen en ten tweede kan je ook de handleiding erbij lezen. Reageren
ZeroHero Geplaatst: 14 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 (bewerkt) Wat ben jij nou weer voor zeurpiet?Ten eerste moet je dit in het computer gedeelte vragen en ten tweede kan je ook de handleiding erbij lezen. ok sorry, maar ik heb die skin nog niet ik zag alleen dat een paar forums hem hadden, kun je mij dan die skin sturen ? Bewerkt: 14 juli 2005 door ZeroHero Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.