GrandTheftHaye Geplaatst: 9 juli 2013 Rapport Geplaatst: 9 juli 2013 Jizzed my pants na 30 seconden, het ziet er echt heel vet uit, en dan hebben ze ook nog 2 maanden om het verder te perfectioneren. Ik neem de 17e een weekje vrij van de wereld en ga op vakantie naar Los Santos en omstreken. Wat toevallig, daar ben ik die week ook! Misschien kom ik je wel tegen. Reageren
Faenty. Geplaatst: 9 juli 2013 Rapport Geplaatst: 9 juli 2013 Ongelooflijk vet, het was echt alles behalve een teleurstelling. Reageren
satinesmith Geplaatst: 9 juli 2013 Rapport Geplaatst: 9 juli 2013 Het eerste wat ik deed na het filmpje was zoeken naar de herspeel knop. Inderdaad, geweldige game! De angst dat de game framelags zou hebben ben ik kwijt, de game loopt verbazingwekkend strak op 30fps zo te zien. Verder vind ik de diepte van de features zo mooi. Lekker bounty hunten tijdens mijn eerste rampages door de wereld van V! Reageren
Tommie59 Geplaatst: 9 juli 2013 Rapport Geplaatst: 9 juli 2013 Enorm vet! Wat een wapens en grapics! can't wait until 17th September! Reageren
p-p Geplaatst: 9 juli 2013 Rapport Geplaatst: 9 juli 2013 O.M.G. Ik heb er eigenlijk geen woorden voor.. Ik ben zoo erg verrast door deze trailer, ik wist niet wat ik moest verwachten en wat we zouden zien (behalve gameplay ) maar dit sloeg alles!!. De enorme grootte van de map (waauuww!!), de enorm grote hoeveelheid aan mogelijkheden die te doen zijn (alleen in de trailer al 15/20+ dingen genoemd, maar er zijn er nog meer, stuk voor stuk fantastisch om te doen), maar boven ALLES staan simpelweg de graphics, manmanman wat is dit een (grafisch) mooi spel! Als je het hebt over 'alles uit de console halen wat er in zit', dan kan dat denk ik gewoon niet beter dan dit. Ik kan NIET MEER WACHTEN! Het is te mooi om waar te zijn bijna. En op deze manier kan ik nog wel even doorgaan over de trailer! Te gek gewoon!! Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 9 juli 2013 Rapport Geplaatst: 9 juli 2013 Eén woord kwam tijdens het kijken van de trailer: VRIJHEID! Je kunt zo ongelooflijk veel doen... Dat is wat me in SA ook het meest aantrok. Die HUD is alleen wel erg jammer. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 9 juli 2013 Rapport Geplaatst: 9 juli 2013 Die HUD zal wennen zijn, maar misschien biedt het wel functies die we eerder nog niet hadden. Ze zullen de layout wel niet voor niets hebben veranderd. Reageren
SimonHood Geplaatst: 9 juli 2013 Rapport Geplaatst: 9 juli 2013 Even tussendoor, de HUD is toch gewoon de radar die normaal altijd rond was? Reageren
.Timothy Geplaatst: 9 juli 2013 Rapport Geplaatst: 9 juli 2013 Klopt, samen met het balkje of getal voor je health en armor, je huidige wapen e.d. Voor een mooi overzicht hoe de HUD veranderd is in de loop der jaren, kun je het beste even op de wiki kijken Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 9 juli 2013 Rapport Geplaatst: 9 juli 2013 Even tussendoor, de HUD is toch gewoon de radar die normaal altijd rond was? Ja, de wapens, gezondheid-balkje, ronde map en het aantal geld. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 10 juli 2013 Rapport Geplaatst: 10 juli 2013 Vet! De hoeveelheid kleur is ook erg fijn, dat zorgt voor een heerlijke sfeer. Waar ik nog niet helemaal van overtuigt ben zijn de physics (lopen en rijden). In GTA IV vond ik dat al hinderlijk, en het lijkt er sterk op dat het nog steeds wat zwaar/log is. Zo soepel als in SA zal het wel nooit meer worden, helemaal niet als men de realiteit probeert na te bootsen, maar iets 'losser' mag het van mij nog wel. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 10 juli 2013 Rapport Geplaatst: 10 juli 2013 De kaart krijgt, als je in een voertuig zit, een 3d uiterlijk(zoals bij een TomTom). Dat vind ik wel aardig omdat dat nieuw is en het dan wel een beetje vooruitzicht op de wegen zet. Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 10 juli 2013 Rapport Geplaatst: 10 juli 2013 De kaart krijgt, als je in een voertuig zit, een 3d uiterlijk(zoals bij een TomTom). Dat vind ik wel aardig omdat dat nieuw is en het dan wel een beetje vooruitzicht op de wegen zet. Het viel me ook op dat de kaart nu goed binnen gebouwen werkt, zoals in de scene waar michael buiten het gebouw bungelt. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 10 juli 2013 Rapport Geplaatst: 10 juli 2013 Is je de kaart bij het golfen wel opgevallen dan? Complete baan (of hoe dat ook maar heet bij golf) staat op de kaart, zelfs de bal Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.