GrandTheftHaye Geplaatst: 10 juli 2013 Rapport Geplaatst: 10 juli 2013 Deja vu: Nee, maar het ziet er wel goed uit. Lijkt me grappig as je in een golfkarretje naar de bal moet toe rijden. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 10 juli 2013 Rapport Geplaatst: 10 juli 2013 Deja vu: Nee, maar het ziet er wel goed uit. Lijkt me grappig as je in een golfkarretje naar de bal moet toe rijden. Golfkarretjes zat, ff iemand uit z'n wagen slaan en hopla! Maar even zonder gekheid, ik denk dat dat wel gaat gebeuren aangezien ze alles realistischer willen maken. Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 10 juli 2013 Rapport Geplaatst: 10 juli 2013 En dan met je golfkarretje ver over de 4m/ph snelheidslimiet gaan. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 10 juli 2013 Rapport Geplaatst: 10 juli 2013 En dan met je golfkarretje ver over de 4m/ph snelheidslimiet gaan. En dan krijg je de FIB achter je aan;heeel realistisch Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 10 juli 2013 Rapport Geplaatst: 10 juli 2013 En dan met je golfkarretje ver over de 4m/ph snelheidslimiet gaan. En dan krijg je de FIB achter je aan;heeel realistisch Nee, dat dan weer niet. Zouden er ook hele golf wedstrijden of wedstrijden van andere sporten inzitten? Reageren
Tommie59 Geplaatst: 10 juli 2013 Rapport Geplaatst: 10 juli 2013 De stem van de werkgever(?) van Franklin komt me ergens bekent voor.. De water kwaliteit oh wat mooi! Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 10 juli 2013 Rapport Geplaatst: 10 juli 2013 Wat me nu pas opviel was dat er bubbels vanaf kwamen als je aan het duiken bent, klinkt zo logisch. Reageren
masterkey Geplaatst: 10 juli 2013 Rapport Geplaatst: 10 juli 2013 In een woord amazing. Een ode aan onze god Rockstar Games . Kan niet wachten tot de 17de Reageren
Michael Geplaatst: 12 juli 2013 Rapport Geplaatst: 12 juli 2013 Toen ik de gameplay video zag met dat stukje dat die vrouw over de brug zat te wandelen en die boot erbij vaarde was ik al verkocht. Dat was in mijn ogen naast het bootgedeelte het mooiste wat ik heb gevonden Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 14 juli 2013 Rapport Geplaatst: 14 juli 2013 Ik had wel verwacht dat het switchen tussen personages soepelder ging verlopen. Bij het switchen gebeurt dit in stapjes of fases, ik had eerder verwacht dat er in een vloeiende beweging werd uitgezoomd en terug ingezoomd. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 14 juli 2013 Rapport Geplaatst: 14 juli 2013 Ik dacht: OMFG supervet!!! Hebbe hebbe hebbe! Het richten van je wapen en het killen van een persoon lijkt verdomd veel op de gameplay van MP3, en de engine lijkt ook wel op die van MP3. In ieder geval supervet! Ik kan echt niet wachten! Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 14 juli 2013 Rapport Geplaatst: 14 juli 2013 Ik had wel verwacht dat het switchen tussen personages soepelder ging verlopen. Bij het switchen gebeurt dit in stapjes of fases, ik had eerder verwacht dat er in een vloeiende beweging werd uitgezoomd en terug ingezoomd. Is denk ik alleen zo in missies, zoals ook aal te zien was. Als de afstand wat groter zal zijn, zal het waarschijnlijk altijd zo gaan Ik kan er best mee leven. Reageren
EpidemiCZz Geplaatst: 17 juli 2013 Rapport Geplaatst: 17 juli 2013 Ik startte de gameplay trailer... en ik dacht omg dit is zo vet! Vooral dat je kunt bounty hunten en de zee is gedetailleerd mijn complimenten voor R* Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.