Jump to content

Personages


.Timothy

Recommended Posts

Ohja ik zie die stipjes nu. Vraag me af of dit voor een missie is en of het er in free roam nog is. Zo wordt het wel makkelijker om de andere op te zoeken.

Lijkt me alleen in missies, want anders hindert het teveel op je map. En heb de stipjes nog niet zien staan tijdens free-roaming.

Het hindert teveel?!, Het zijn gewoon 2 stipjes. En ik dacht wel gehoord te hebben dat je als 1 personage een andere kon opbellen om zo af te spreken.
Link to comment
Delen op andere websites

Als je goed kijkt en ook andere screencaps bekijkt dan zie je op de achtergrond van '83 days' een silhouet van een hoofd. Het zou kunnen zijn dat er over 83 dagen een vierde character vrijgespeeld wordt (of zich bij het verhaal mengt)?

Het lijkt misschien onwaarschijnlijk, maar dat is het enige logische wat ik er verder uit kan halen.

Indien er effectief een vierde character in de storyline zou zitten dat zouden ze het toch al lang bekend gemaakt hebben. Persoonlijk vind ik dat 4 characters bedienen ook een beetje van het goede zou zijn.

Er is in het begin gezegd dat het ging om een online personage, je avatar. Er zijn twee mogelijk heden, of het is de 83ste dag in singleplayer (offline) of het is de vooruitgang van Grand Theft Auto Online waarbij dan blijkbaar in dagen wordt gerekend. Dit doen ze momenteel ook In The Last of Us. Naar mijn ervaring een topper!

Ik beaam ook de denkpiste dat die silhouet je online character zal zijn. In verband met de 83 dagen, ik veronderstel dat het de aantal dagen zijn dat de speler al heeft gespeeld of dat het de 83e dag is in de storyline van het spel. Indien dat de progressie van de multiplayer variant is veronderstel ik dat de speler in de demo al heeft gespeeld in GTA Online.Alhoewel ik toch hoop om je effectieve avatar te zien van je gecreëerde character zoals bij de single player variant ipv een simpele silhouet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet als het al bekend is, maar hebben jullie al gezien dat Trevor een tatoeage heeft met 'fuck'?

http://www.gtagames.nl/uploads/gallery/category_157/gallery_1_157_42217.jpg

Ik denk dat dat (naast de tatoeage 'Cut here' rondom zijn nek :puh:) één van de aanpassingen aan Trevor is (ook al stond hij niet direct bij het tatoeagescherm uit de gameplay video).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet als het al bekend is, maar hebben jullie al gezien dat Trevor een tatoeage heeft met 'fuck'?

http://www.gtagames....1_157_42217.jpg

468px-Trevor_gta5_2.jpg

Op dit artwork staat er geen FUCK op zijn hand dus ik denk dat dit een tattoo is die je zelf kan kiezen. Daarentegen staat er op het artwork wel een tattoo van een schoppe iets wat trevor in game niet heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

In de gameplay video zie je een aantal auto's van de drie staan; dat rode ding van Trevor, Michael's auto en een motor, dus ik denk dat die van Franklin is ;) En er is ook een screen met Franklin die motor rijdt, dus ik denk dat hij ook wel aardig motor kan rijden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...