Jimmiefitz Geplaatst: 9 juli 2013 Rapport Geplaatst: 9 juli 2013 Er zijn ook ringen te zien, weet niet precies wat daar mee bedoelt wordt. Het kan heel goed dat het met erfenissen te maken heeft, dat je dan bijvoorbeeld een ring erft of de ringen zijn bedoeld als symbool van geld. We komen er wel achter in de game zelf. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 9 juli 2013 Rapport Geplaatst: 9 juli 2013 (bewerkt) Krijgen de politieauto´s nou led zwaailichten of gewoon de normale(hier moet een vraagteken, dat stomme toetsenbord doet het nog steeds niet goed) Bewerkt: 9 juli 2013 door iwantgta5 Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 9 juli 2013 Rapport Geplaatst: 9 juli 2013 Krijgen de politieauto´s nou led zwaailichten of gewoon de normale(hier moet een vraagteken, dat stomme toetsenbord doet het nog steeds niet goed) Volgens mij beiden. Sla dat toetsenbord tegen de muur ofzo. Reageren
thebig Geplaatst: 9 juli 2013 Rapport Geplaatst: 9 juli 2013 Inderdaad beiden, zoals dat in het echt ook is. Altijd die klachten van mensen op politiewagens, snap totaal niet waarom al die heisa nodig is. Niet bedoeld op jou hoor, gewoon algemene bedenking. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 9 juli 2013 Rapport Geplaatst: 9 juli 2013 Krijgen de politieauto´s nou led zwaailichten of gewoon de normale(hier moet een vraagteken, dat stomme toetsenbord doet het nog steeds niet goed) Volgens mij beiden. Sla dat toetsenbord tegen de muur ofzo. Ok dank je voor het antwoord. PS: Ik heb hem niet tegen de muur gesmeten, maar even de browser afgesloten en opnieuw opgestart. Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 9 juli 2013 Rapport Geplaatst: 9 juli 2013 Krijgen de politieauto´s nou led zwaailichten of gewoon de normale(hier moet een vraagteken, dat stomme toetsenbord doet het nog steeds niet goed) Volgens mij beiden. Sla dat toetsenbord tegen de muur ofzo. Ok dank je voor het antwoord. PS: Ik heb hem niet tegen de muur gesmeten, maar even de browser afgesloten en opnieuw opgestart. Tja, dat kan ook. Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 9 juli 2013 Rapport Geplaatst: 9 juli 2013 Ben benieuwd welk geweer dat is dat op de eerste screen te zien is Reageren
thebig Geplaatst: 9 juli 2013 Rapport Geplaatst: 9 juli 2013 Ben benieuwd welk geweer dat is dat op de eerste screen te zien is Ik denk aan een soort shotgun, ongeveer hetzelfde als die in TLaD. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 9 juli 2013 Rapport Geplaatst: 9 juli 2013 Ben benieuwd welk geweer dat is dat op de eerste screen te zien is Ik denk aan een soort shotgun, ongeveer hetzelfde als die in TLaD. Of zo'n granaatwerper die ook voorkomt in de laatste missie van Max Payne 3. Reageren
Svenie Geplaatst: 9 juli 2013 Rapport Geplaatst: 9 juli 2013 Ben benieuwd welk geweer dat is dat op de eerste screen te zien is Ik denk aan een soort shotgun, ongeveer hetzelfde als die in TLaD. Lijkt mij eerder een grenade launcher. De M32 om precies te zijn. Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 9 juli 2013 Rapport Geplaatst: 9 juli 2013 Ben benieuwd welk geweer dat is dat op de eerste screen te zien is Ik denk aan een soort shotgun, ongeveer hetzelfde als die in TLaD. Lijkt mij eerder een grenade launcher. Het is een grenade launcher ja, je kan hem ook op de wapencirkel in de gameplay trailer zien staan, daar staat ie links. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 9 juli 2013 Rapport Geplaatst: 9 juli 2013 (bewerkt) Ben benieuwd welk geweer dat is dat op de eerste screen te zien is Ik denk aan een soort shotgun, ongeveer hetzelfde als die in TLaD. Lijkt mij eerder een grenade launcher. Het is een grenade launcher ja, je kan hem ook op de wapencirkel in de gameplay trailer zien staan, daar staat ie links. ter verduidelijking: Uploaded with ImageShack.us Bewerkt: 9 juli 2013 door iwantgta5 Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 9 juli 2013 Rapport Geplaatst: 9 juli 2013 Ohja, bedankt voor het plaatje Reageren
Tommie59 Geplaatst: 9 juli 2013 Rapport Geplaatst: 9 juli 2013 Ohja, bedankt voor het plaatje Graag gedaan! Reageren
Faenty. Geplaatst: 9 juli 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2013 Is dat op de tweede screeneen militair? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.