Jump to content

Nieuwe screens


Faenty.

Recommended Posts

  • Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GrandTheftHaye

    11

  • Tommie59

    7

  • Faenty.

    6

  • Phoenyxar

    5

Dat is wat je noemt: een jas. :clown:

Pwned heeft wel een beetje gelijk,óf de agent/militair heeft armor aan óf hij heeft een winterjas aan. :clown:

Hij zou best wel een kogelvrijvest aan kunnen hebben (heeft elke agent in de VS aan, behalve in een GTA), maar daar wel een jas overheen.
Link to comment
Delen op andere websites

ter verduidelijking:

q6x.png

Uploaded with ImageShack.us

Ik zie nu pas dat er bij die screen ook stats staan (best handig voor als je iets nieuws wilt uitproberen). Heeft alles in GTA V dan stats? Zelfs de voertuigen misschien? :puh:

ECHT ALLES heeft stats: personen, wapens, voertuigen. Ga dat maar eens uit je hoofd leren.
Link to comment
Delen op andere websites

Dat zal wel lukken denk ik. Vraag me gewoon een beetje af wat de toegevoegde waarde is van bij alles zo'n statsbalk toe te voegen? Red Dead had het ook en ik maakte er nooit echt gebruik van. Ik vind het leuker om zelf wat te ondervinden, eerder dan af te gaan op eigenlijke statistieken. Naja, het heeft wel iets, dat moet ik ze nageven.

Link to comment
Delen op andere websites

ter verduidelijking:

q6x.png

Uploaded with ImageShack.us

Ik zie nu pas dat er bij die screen ook stats staan (best handig voor als je iets nieuws wilt uitproberen). Heeft alles in GTA V dan stats? Zelfs de voertuigen misschien? puh2.gif

Ja die ook:

sopu.png

En dan even het rondje negeren want deze foto is ergens anders voor gebruikt. :puh: Dan links onderin staan de stats.

Maar voor de wapens vind ik het wel handig als je kan zien hoeveel schade die heeft en over hoeveel meter die nog efffectief is.

Bewerkt: door iwantgta5
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind die rode remblokken wel gaaf op die auto. (4e screen) Deze auto lijkt mij overigens een variant op de Porsche Cayman, of iets in die richting??? Alleen matchen de koplampen niet met die van een Porsche..

Link to comment
Delen op andere websites

Ben benieuwd welk geweer dat is dat op de eerste screen te zien is

Ik denk aan een soort shotgun, ongeveer hetzelfde als die in TLaD.

Lijkt mij eerder een grenade launcher.

Het is een grenade launcher ja, je kan hem ook op de wapencirkel in de gameplay trailer zien staan, daar staat ie links.

ter verduidelijking:

q6x.png

Uploaded with ImageShack.us

omg zie ik op dat plaatje nou een L96? ;D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...