Jump to content

Illuminati


Dieko

Recommended Posts

In Nederland leven we met z’n allen in een democratisch land, tenminste dat denken we. De regering wordt gekozen en heet daarom de volksvertegenwoordiging. Ook de leden van de Eerste Kamer worden gekozen door alle Nederlanders. Tezamen maken zij het beleid van ons land en schrijven zij de wet voor.

Normaal gezien zou je er van uit gaan dat dit beleid en wetten betreft die in ons belang zijn, dat is toch ook de reden waarom je voor iemand kiest tijdens de verkiezingen. Maar soms lijkt het alsof men een beleid uitstippelt of wetten vervaardigt die het Nederlandse volk weinig ten goede komen, maar juist de beleidsmakers en de rijkste bevolkingsgroepen wel. En soms lijkt het er op dat ze toch echt het beste met ons voor hebben.

Toch hebben onze volksvertegenwoordigers en ook die van alle andere landen weinig in te brengen als het er werkelijk om gaat! Hoe komt dat?

Er zijn anderen die werkelijk aan de touwtjes trekken. Er is namelijk een zeer klein percentage dat het beleid van alle landen over de hele wereld bepaald. Deze zeer kleine groep mensen, die ook wel “de Illuminati” wordt genoemd, heeft als uiteindelijke doel de hele aarde in z’n macht te krijgen.

Als je jezelf nu afvraagt wat daar de reden van kan zijn, dan is er maar één antwoord mogelijk namelijk dat macht een lekker gevoel geeft. En wat is er dan betere dan complete macht over alle mensen te hebben.

Er zijn twee manieren om macht te krijgen:

1) Respect en eerbied verdienen van anderen, waardoor ze een volledig vertrouwen in je hebben, en daardoor alles voor je over hebben.

2) Angst bij anderen creëren, zodat zij er alles voor zullen doen om te voorkomen dat hun angst bewaarheid wordt.

De kortste en makkelijkste weg is angst creëren en dat is de weg die de Illuminati hebben gekozen. Zij hebben er lang geleden voor gekozen eerst veel geld te verdienen, waarmee ze beleidsbepalers konden omkopen. Zodra iemand omgekocht is, is de betreffende persoon bang dat dit bekend wordt en zal er dus veel voor over hebben dat dit bekend wordt. Gevolg is dat zij beslissingen zullen nemen die zij anders nooit hadden genomen, zoals bijvoorbeeld bepaalde wetten aannemen, een bepaald beleid uitstippelen of andere mensen benoemen in functies waar zij anders nooit terecht waren gekomen.

Er speelt hierbij echter één probleem mee. Niet iedereen accepteert of gelooft zomaar dat bepaalde wetten aangenomen dienen te worden of dat een bepaald beleid de juiste is voor het volk of dat bepaalde mensen in de juiste functie benoemd worden.

Het is voor de Illuminati van het grootste belang te voorkomen dat het volk onraad ruikt en in opstand raakt. De Illuminati spelen daarom een spelletje met de mensheid alsof het een potje schaken betreft, alleen maar zodat het grootste gedeelte van de mensheid het onwaarschijnlijk acht dat zij bestaan en zulke plannen hebben.

Ondertussen hebben zij al een aantal doelen bereikt.

Vraag jezelf het volgende maar eens af:

- Ben ik onafhankelijk?

- Ben ik ergens bang voor?

- Volg ik gedwee mijn meerdere?

- Laat ik voor mezelf denken?

De antwoorden hierop zijn zeer waarschijnlijk:

- Nee … ik ben afhankelijk van geld, want ik wil een huisje hebben, ik wil dingetjes voor m’n vriendin kopen, ik wil voor een gezonde financiële toekomst van m’n kinderen zorgen, etcetera.

- Ja … ik ben bang voor de mening van anderen, ik ben bang uitgelachen te worden, ik ben bang zonder geld te komen zitten, ik ben bang geen eten meer te hebben, etcetera.

- Ja … ik doe wat mijn baas van me vraagt (zolang het maar in m’n contract staat) zodat ik geld verdien, ik ben het vaak niet mee eens met de wetten of het beleid in ons land maar doe er verder niks/weinig tegen, als de media zeggen dat het slecht gaat met de economie dan geloof ik dat en geef ik minder geld uit, etcetera

- Ja … de paus zei vroeger de wereld is plat en wij geloofden het, de ‘kenners’ zeggen dat er geen ufo’s bestaan en wij geloven het, de ‘kenners’ zeggen ons hoe we kinderen op moeten voeden en wij geloven het en lezen de boekjes, president Bush zegt dat de islamitische wereld slecht is en wij geloven het, etcetera.

Beangstigend hè?!

Nee hoor, angst bestaat alleen maar in je hoofd. Wees eens niet bang, ga uit van je ware gevoel. Ga eens op zoek naar de waarheid en geloof niet klakkeloos wat een ander je vertelt! En een volk dat de waarheid kent laat niet met zich sollen, dus is dat de enige manier om de Illuminati tegen te gaan, want al is de leugen nog zo snel … de waarheid achterhaalt hem wel! En ach laten we wel zijn, als wij er naast zitten, dan lijkt het net alsof je in een spannende film hebt meegespeeld … nietwaar?

Bekijk dit zorgvuldig voordat je commentaar geeft

Nederlands

http://www.youtube.com/watch?v=eImU7Lj1-tM

http://www.youtube.com/watch?v=sJi2HaJf1VI

Obama is ook lid. Yes we can is omgekeerd afgespeeld Thank you Satan

http://www.youtube.com/watch?v=SW43Mig1LYE

Wat vinden jullie van de Illuminati? Geloven jullie dat het bestaat?

Bewerkt: door Dieko
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 106
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dieko

    21

  • Nissan

    11

  • Mania-92

    9

  • Hayte

    8

Top Posters In This Topic

Toevallig heb ik hier laatst ook onderzoek naar gedaan en ik geloof er in. Jay-Z is er lid van en dankzij hem ook bijvoorbeeld Rihanna. Beyonce is er net weer uit gestapt. Bekijk bijvoorbeeld de video Umbrella van Rihanna en Jay-Z. "Rainman is back", Rainman is synoniem van de duivel, ook zie je in een bepaalde frame het lichaam van Rihanna zo gedraaid dat zij het teken van de duivel uitbeeldt. Op een natuurlijke wijze zou deze houding niet mogelijk zijn. Ook is er een moment in de video waarop zij met water aan het spatten is en op een bepaald moment zie je dan een symbool voor de duivel in het spattende water. Umbr en Ella schijnen ook weer 2 goden te zijn ofzo, let ook op de manier hoe zij deze woordEN uitspreekt. Lady Gaga hoort er naar mijn idee ook duidelijk bij, met bijvoorbeeld het Oog van Horus wat zij vreselijk vaak uitbeeldt. Leuk dat je dit een keer ter sprake brengt. Ik hoop dat meer mensen hier onderzoek naar gaan doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het allemaal best freaky. Sommige dingen heb ik iets van, dat kan gewoon toeval zijn, maar bij anderen is het wel heel eng (zoals New World Order in liedjes). Kan het ook niet gewoon zijn dat Michael Jackson dacht dat hij dus gecontroleerd werd door een New World Order, en daarom zulke dingen neerplantte?

Overigens, op de achterkant van het één dollar biljet staat geen New World Order, maar New Order of the Ages (staat op wikipedia).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik onderzoek vaak(complot) theorieën, omdat ik het best intersant vind.

Het kan zijn dat Illuminatie echt bestaat.(het is toch hetzelfde als de NWO, (New World Order)?) De hoofdstad van de NWO zou Denver zijn en er zouden vrijmetselaars bij de NWO betrokken zijn.

Er zijn dingen die ik (kan) geloven. Maar de meeste dingen vind ik onzin. Zoals wat er tijdens de Mexicaanse Griep allemaal werd geroepen, dat Obama en zijn vrienden gif in de vaccins deden zodat de wereld werd teruggebracht naar 10% van de bevolking :7

@Hayte:

De piramide met het alziend oog (achterkant van het dollar biljet) kan wel te maken hebben met het NWO, want het alziend oog werd gebruikt door de vrijmetselaars en die zouden bij de NWO zitten.

Bewerkt: door Metal-Bullets
Link to comment
Delen op andere websites

en geloof niet klakkeloos wat een ander je vertelt!

Grappig, dat is nou precies wat er altijd bij die complottheorieën gebeurd.

Dit is geen complot. Bekijk de filmpjes. Allemaal toeval.

Ik denk zelf dat MJ gevraagd is voor de Illuminati maar dat hij dit weigerde en er liedjes over maakte.

Open your mind

http://www.youtube.com/watch?v=9LEljS3ib84

Link to comment
Delen op andere websites

en geloof niet klakkeloos wat een ander je vertelt!

Grappig, dat is nou precies wat er altijd bij die complottheorieën gebeurd.

Dit is geen complot. Bekijk de filmpjes. Allemaal toeval.

Ik denk zelf dat MJ gevraagd is voor de Illuminati maar dat hij dit weigerde en er liedjes over maakte.

Open your mind

http://www.youtube.com/watch?v=9LEljS3ib84

Die dit filmpje heeft gemaakt, was zeker flink aan de drugs :7

Link to comment
Delen op andere websites

De Bilderberg groep, ik heb daar wel eens wat over gelezen. Die willen toch dat alle landen aristocratisch worden?

Het is dus eigenlijk een groot kapitalistisch complot als ik het goed begrijp?

We zullen het wel weten over paar jaar, wat er ons staat te wachtten. We zullen moeten wachtten op echt bewijs voordat ik definitief een conclusie trek ;)

Ik begin het echt steeds interessanter en geheimzinniger te vinden.

Bewerkt: door Metal-Bullets
Link to comment
Delen op andere websites

De Bilderbergconferenties zijn politieke bijeenkomsten met een besloten en streng geheim karakter waarbinnen internationale beeldvorming en ideeën centraal staan. Deelnemers zijn invloedrijke figuren voornamelijk uit het bedrijfsleven, politiek en wetenschap.

Heel veel mensen uit de Tweede kamer gaan naar de conferentie. Ook grote zakenmensen doen eraan mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het, met name de muziek industrie, vooral easter eggs zijn (of varianten erop).

Ze stoppen ze ook in games, expres, omdat de maker er zelf om kan laggen als het naar buiten komt en fans er hele theorieën achter bedenken, waarom zullen ze dit dan niet bij de muziek en/of film industrie doen?

Zelf geloof ik er niet echt in, alhoewel ik het wel heel raar vind sommige dingen. En hoe worden die mensen die de illuminati besturen gekozen? En wat voorn bepaalde macht hebben die? Het zal gegarandeert niet de meerderheid van de bevolking zijn, dus als één president er verandering in wilt maken, stuurt hij gewoon een leger op de illuminati af, dat hij hiervoor dood wordt gemaakt heeft hij zelf zo gewild, dus zo heel dreigend dunkt het me niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je dit gelooft heb je je hersens echt in je achterste zitten. Kom eerst eens met solide bewijs voordat je zulke onbenullige uitspraken gaat doen.

In de volksmond is een complottheorie elke onconventionele theorie over verschijnselen of gebeurtenissen die naast onconventioneel ook ongefundeerd of irrationeel is.
Bewerkt: door Mania-92
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er deze dag over na lopen denken, en eigenlijk heb ik wel wat vragen...

Waar zit nou het hele probleem? Al zou er een Illuminatie zijn (o.i.d.), so what?

En nog iets, wie zegt dat die persoon die die filmpjes in de eerste post heeft gemaakt ook niet lid is van de Illuminati? O.o Zo kan je wel van iedereen zeggen dat die in de Illuminati zit.

Bewerkt: door Hayte
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het, met name de muziek industrie, vooral easter eggs zijn (of varianten erop).

Ze stoppen ze ook in games, expres, omdat de maker er zelf om kan laggen als het naar buiten komt en fans er hele theorieën achter bedenken, waarom zullen ze dit dan niet bij de muziek en/of film industrie doen?

Zelf geloof ik er niet echt in, alhoewel ik het wel heel raar vind sommige dingen. En hoe worden die mensen die de illuminati besturen gekozen? En wat voorn bepaalde macht hebben die? Het zal gegarandeert niet de meerderheid van de bevolking zijn, dus als één president er verandering in wilt maken, stuurt hij gewoon een leger op de illuminati af, dat hij hiervoor dood wordt gemaakt heeft hij zelf zo gewild, dus zo heel dreigend dunkt het me niet.

Presidenten worden gekozen door de illuminati. De Illuminati haat zwarte mensen. Nu vraag je je af waarom Obama gekozen is.

Nou, iedereen gelooft in hem en stemt op hem. Yes we can! Thank you Satan!

Link to comment
Delen op andere websites

Sure. Op die manier kan ik ook perfect een "conspiracy" bedenken. Gewoon wat lyrics googlen, er een hoop verbanden tussen werpen en plots staat al die 'S.H.I.T' in rapliedjes voor 'Secret Holy Illuminati Temple' en 'T.H.U.G' life voor 'The Holy Underground Group' die de boodschap van de Illuminati verspreidt over de wereld.

Ga dus nu maar even tellen hoeveel rappers en artiesten het woord 'SHIT' in hun lyrics gebruiken, en je zal zien dat HEEL DE MUZIEKSCÈNE GEDOMINEERD WORDT!!1!one!!1!2eleven.

Nee, gewoon nee.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...