Jump to content

Illuminati


Dieko

Recommended Posts

  • Reacties 106
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dieko

    21

  • Nissan

    11

  • Mania-92

    9

  • Hayte

    8

Top Posters In This Topic

Lieve jongen, Novus orde seclorum = niet New World Order

Wikipedia: The Latin phrase "novus ordo seclorum", appearing on the reverse side of the Great Seal since 1782 and on the back of the U.S one-dollar bill since 1935, means "New Order of the Ages" and only alludes to the beginning of an era where the United States of America is an independent nation-state, but is often improperly translated by conspiracy theorists as "New World Order"

Klopt idd. Daarnaast staat dat jaartal op het biljet voor 1776, het jaar dat de Declaration of Independence is getekend.

Link to comment
Delen op andere websites

Mij valt overigens in, dat als de Illuminati een wereldmacht willen zijn dan hadden ze net zo goed Hitler kunnen laten winnen met de 2e wereldoorlog, dan hadden ze een wereldmacht.

Bewerkt: door RHochstenbach
Link to comment
Delen op andere websites

Mij valt overigens in, dat als de Illuminati een wereldmacht willen zijn dan hadden ze net zo goed Hitler kunnen laten winnen met de 2e wereldoorlog, dan hadden ze een wereldmacht.

En als Hitler nu geen lid van de Illuminati was? :7 Dan waren ze niks opgeschoten.

Link to comment
Delen op andere websites

En als Hitler nu geen lid van de Illuminati was? :7 Dan waren ze niks opgeschoten.

Als ze zoveel macht hebben dat ze zelfs de president van de VS kunnen plaatsen, dan zouden ze ook de macht hebben om Hitler kunnen 'vervangen' zeg maar.

Bewerkt: door RHochstenbach
Link to comment
Delen op andere websites

Maar niks valt te bevestigen. Dus eigenlijk trek je nu conclusies die nergens op gebasseerd zijn :7.

Dat verhaal van de Illuminatie is ook maar speculatie. Misschien is iedereen (wij allemaal) zodanig gehypnotiseerd (via verborgen frames in videomateriaal) dan we het niet realiseren. Of misschien proberen de makers van die filmpjes juist mensen over te halen om een staatsgreep te plegen.

Bewerkt: door RHochstenbach
Link to comment
Delen op andere websites

Dat verhaal van de Illuminatie is ook maar speculatie. Misschien is iedereen (wij allemaal) zodanig gehypnotiseerd (via verborgen frames in videomateriaal) dan we het niet realiseren. Of misschien proberen de makers van die filmpjes juist mensen over te halen om een staatsgreep te plegen.

Misschien begon het allemaal bij mensen die zo paranoïde waren dat ze zelfmoord pleegden om uit handen van anderen te blijven :cab: .

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien begon het allemaal bij mensen die zo paranoïde waren dat ze zelfmoord pleegden om uit handen van anderen te blijven :cab: .

Dat denk ik ook. Er zijn zelfs mensen geweest die zelfmoord pleegden omdat de aarde zou vergaan. Wat maakt het dan uit of je nu zelfmoord pleegt ofdat je wacht todat de aarde ook daadwerkelijk vergaat.

Bewerkt: door RHochstenbach
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Jammer dat hier niet meer gepost wordt :(. Ik kom nu zelfs The Eye of Horus tegen in een video over Playstation Move. Zie het logo van Farsight Studios. Ik zie nu al meer symbolen in de video zoals op het bord boven de weg. Ik post misschien later nog :puh:Videotjeeh

Bewerkt: door gta_rulez
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...