Dieko Geplaatst: 25 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2010 (bewerkt) Sure. Op die manier kan ik ook perfect een "conspiracy" bedenken. Gewoon wat lyrics googlen, er een hoop verbanden tussen werpen en plots staat al die 'S.H.I.T' in rapliedjes voor 'Secret Holy Illuminati Temple' en 'T.H.U.G' life voor 'The Holy Underground Group' die de boodschap van de Illuminati verspreidt over de wereld. Ga dus nu maar even tellen hoeveel rappers en artiesten het woord 'SHIT' in hun lyrics gebruiken, en je zal zien dat HEEL DE MUZIEKSCÈNE GEDOMINEERD WORDT!!1!one!!1!2eleven. Nee, gewoon nee. Allemaal toeval ja. not http://www.youtube.com/watch?v=eImU7Lj1-tM Bewerkt: 25 maart 2010 door Dieko Reageren
.Senne Geplaatst: 25 maart 2010 Rapport Geplaatst: 25 maart 2010 (bewerkt) Een YouTube filmpje vol spelfouten overtuigt me niet. Sterker nog, dat overtuigt mij alleen maar meer dat het een boel lulkoek is. Iemand die een hoop YouTube filmpjes van mensen met teveel vrije tijd gelooft, is in mijn ogen veel te naïef voor deze wereld. Ik heb overigens geheel vrijwillig het bovenstaande filmpje bekeken tot op 1.43 (verder geraakte ik niet). Heb je misschien een betrouwbare bron die meer info geeft over die '13 superrijke families' en al die 'infiltranten' in bankwezen, politiek en andere voor de hand liggende corporaties? Bewerkt: 25 maart 2010 door .Senne Reageren
Dieko Geplaatst: 25 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2010 Een YouTube filmpje vol spelfouten overtuigt me niet. Sterker nog, dat overtuigt mij alleen maar meer dat het een boel lulkoek is. Iemand die een hoop YouTube filmpjes van mensen met teveel vrije tijd gelooft, is in mijn ogen veel te naïef voor deze wereld. Het gaat om de inhoud. Zoek Youtube zelf af. Reageren
.Senne Geplaatst: 25 maart 2010 Rapport Geplaatst: 25 maart 2010 Ik sta tegenover YouTube zoals leerkrachten tegenover Wikipedia: 99% ervan is fout, en al zeker als je het gebruikt voor in een opstel. Al die video's zijn stuk voor stuk gemaakt door mensen die een zekere rage volgen. "Waaw, illuminati. Ik maak even een video met een boel logo's die lijken op die van de Illuminati, dan krijg ik lekker veel views en heb ik een hoop mensen liggen die het geloven en verder verspreiden voor echt." Ik snap niet dat zoveel mensen, waaronder jij, erin trappen. Fantasie kent geen grenzen, maar de realiteit is anders wel duidelijk afgebakend en illuminati hoort daar compleet niet bij. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 25 maart 2010 Rapport Geplaatst: 25 maart 2010 Sure. Op die manier kan ik ook perfect een "conspiracy" bedenken. Gewoon wat lyrics googlen, er een hoop verbanden tussen werpen en plots staat al die 'S.H.I.T' in rapliedjes voor 'Secret Holy Illuminati Temple' en 'T.H.U.G' life voor 'The Holy Underground Group' die de boodschap van de Illuminati verspreidt over de wereld. Ga dus nu maar even tellen hoeveel rappers en artiesten het woord 'SHIT' in hun lyrics gebruiken, en je zal zien dat HEEL DE MUZIEKSCÈNE GEDOMINEERD WORDT!!1!one!!1!2eleven. Nee, gewoon nee. Allemaal toeval ja. not http://www.youtube.com/watch?v=eImU7Lj1-tM Heb je ook echt bewijs? Of blijft het bij amateuristische filmpjes die verder geen drol bewijzen? Reageren
Dieko Geplaatst: 25 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2010 Ik sta tegenover YouTube zoals leerkrachten tegenover Wikipedia: 99% ervan is fout, en al zeker als je het gebruikt voor in een opstel. Al die video's zijn stuk voor stuk gemaakt door mensen die een zekere rage volgen. "Waaw, illuminati. Ik maak even een video met een boel logo's die lijken op die van de Illuminati, dan krijg ik lekker veel views en heb ik een hoop mensen liggen die het geloven en verder verspreiden voor echt." Ik snap niet dat zoveel mensen, waaronder jij, erin trappen. Fantasie kent geen grenzen, maar de realiteit is anders wel duidelijk afgebakend en illuminati hoort daar compleet niet bij. Het is geen rage. Illuminati kom je overall tegen. Ik geloof dat het bestaat. Denk je dat er geen wereld macht is? Oorlog in Afghanistan en Irak zijn allemaal tactieken van de Illuminati. Je hoeft er inderdaad niet in te geloven. Als je er wel/niet in geloofd moet je wel onthouden dat je je niet bang moet laten maken door de media. Reageren
.Senne Geplaatst: 25 maart 2010 Rapport Geplaatst: 25 maart 2010 Het is een rage. 2Pac is vermoord maar leeft nog, Michael Jackson is dood maar leeft nog, Jack The Ripper doolt nog steeds rond in London.. Ik weet niet of je in de les Nederlands over 'sagen en legenden' hebt geleerd, maar dat is net hetzelfde als hier gebeurt. De illuminati zullen ooit wel bestaan hebben als een kleine groepering die opereerde tegen de Kerk. Wat doet de Kerk? Uitroepen over de hele wereld dat de Illuminati slecht zijn en uitgeroeid moeten worden. Resultaat: wereldfaam. Wat volgt daaruit? Mensen die mee op de kar springen over heel de wereld, en hiervoor filmpjes maken, boeken schrijven, films maken. Allemaal op grond van veronderstellingen of waargebeurde feiten die zich een aantal eeuwen terug afspeelden. Steeds meer mensen bouwen mee aan de complottheorie, en steeds meer mensen geloven het en verspreiden het, net wat men wil. Het is puur vertrouwen op de menselijke naïviteit en de interesse voor 'geheime' dingen. De mens verliest langzaam maar zeker zijn scepticisme, zoveel is duidelijk. En post alsjeblief bronnen die te betrouwen zijn en niet YouTube of andere lulkoeksites. De illuminati worden vermeend te bestaan, maar NIEMAND, en dan ook NIEMAND kan dat op de één of andere manier aantonen. Dit is gewoon een moderne legende of Broodje Aap-verhaal dat uit de hand gelopen is omdat mensen geen gezond verstand meer hebben en alles slikken wat de media en het internet toont. En wat áls ze bestaan? Wat is hun doel? Wereldmacht? Wat gaan ze daarmee doen? Vragen, vragen, vragen. En antwoorden? Oh ja, Michael Jackson, juist.. Reageren
Dieko Geplaatst: 25 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2010 (bewerkt) @Mania. Wat is voor jou een bron? Hele reportage over de uitgevoerde plannen van Illuminati .Senne Wereldmacht. Als jij wereldmacht hebt. Wat ga jij dan doen? Alles draait om geld en macht. Anders hoor je er niet bij. Macht wordt gecreëerd door angst. De laatste oorlogen en 9/11 bijv. Het draait feitelijk allemaal maar om één ding: om (totale) macht. Deze macht van de Illuminati ligt op verschillende gebieden waaronder de economie. Immers geld maakt macht! Het is daarom niet verbazingwekkend dat de Illuminati alle internationale banken bezitten. Hun macht zit in de oliehandel, de invloedrijke industrie en handel. Zij infiltreren in de politiek en bemoeien zich met nationaal en/of internationaal beleid of zetten dit naar hun hand. Een voorbeeld waarin hun macht tot uiting komt, is die in de Amerikaanse presidentsverkiezingen. Het is niet echt een geheim meer dat de kandidaat die het meeste sponsorgelden heeft, veelal de verkiezingen wint. De verkiezingen worden veelal gesponsord met drugsgeld, een handel die ook al weer door de Illuminati beheerst wordt Bewerkt: 25 maart 2010 door Dieko Reageren
Mania-92 Geplaatst: 25 maart 2010 Rapport Geplaatst: 25 maart 2010 @Mania. Wat is voor jou een bron? Wetenschappelijke onderzoeksresultaten, getuigenissen, relevante documenten etc. Geen youtube filmpje waar ongefundeerde conclusies getrokken worden die werkelijk nergens op slaan. Reageren
Galiorix Geplaatst: 25 maart 2010 Rapport Geplaatst: 25 maart 2010 @Mania. Wat is voor jou een bron? Wetenschappelijke onderzoeksresultaten, getuigenissen, relevante documenten etc. Geen youtube filmpje waar ongefundeerde conclusies getrokken worden die werkelijk nergens op slaan. Hoewel ik het best een interessante complottheorie vind, moet ik Mania zeker gelijk geven. Ik blijf zelf dan ook sceptisch tegenover dit soort dingen, maar ik vind het wel interessant om te bekijken. Reageren
Sandra Geplaatst: 25 maart 2010 Rapport Geplaatst: 25 maart 2010 Ik vind het ook een best interessante complottheorie, ik heb zelfs nog de hele analyse gelezen van het "Umbrella" van Rihanna dat ook allerlei verwijzingen naar de duivel bevat.Best interessant maar ik plak hier toch de sticker "toeval" en "vergezocht" op. Net als al die logo's in bovenstaand filmpje. Zo kan je zeggen dat elk logo dat een ster of een driehoek bevat te maken heeft met illuminati. Reageren
flippie13 Geplaatst: 25 maart 2010 Rapport Geplaatst: 25 maart 2010 Ik denk dat het, met name de muziek industrie, vooral easter eggs zijn (of varianten erop). Ze stoppen ze ook in games, expres, omdat de maker er zelf om kan laggen als het naar buiten komt en fans er hele theorieën achter bedenken, waarom zullen ze dit dan niet bij de muziek en/of film industrie doen? Zelf geloof ik er niet echt in, alhoewel ik het wel heel raar vind sommige dingen. En hoe worden die mensen die de illuminati besturen gekozen? En wat voorn bepaalde macht hebben die? Het zal gegarandeert niet de meerderheid van de bevolking zijn, dus als één president er verandering in wilt maken, stuurt hij gewoon een leger op de illuminati af, dat hij hiervoor dood wordt gemaakt heeft hij zelf zo gewild, dus zo heel dreigend dunkt het me niet. Presidenten worden gekozen door de illuminati. De Illuminati haat zwarte mensen. Nu vraag je je af waarom Obama gekozen is. Nou, iedereen gelooft in hem en stemt op hem. Yes we can! Thank you Satan! Wel, een beetje glazig vind je niet? Misschien is het je nog niet opgevallen, maar mensen hebben een mond. Met die mond kunnen ze knappen dingen, namelijk praten. God was toevallig in een goede bui en gaf er een paar oren (om te horen, jwt) bij. Als iedereen in een land nou president A kiest, maar die illimutatieillunatie illuminati kiest president B, denk jij dan echt dat de bevolking niet in opstanden gaat komen? En betreft die oorlogen: Amerika wil zijn neus gewoon overal in hebben, beetje de held uithangen enzo. Ze zitten nu toevallig wel tegen hun eigen wapens te vechten, allemaal tactieken van de illuminatie? Die hebben zeker ook de wapens eerst aan de taliban gegeven? Reageren
Ferre Geplaatst: 25 maart 2010 Rapport Geplaatst: 25 maart 2010 (bewerkt) Bepaalde gebeurtenissen worden vast wel een bepaalde kant op gestuurd. Maar om me hier nou druk om te maken, dan gaat me te ver. En dat filmpje met die logo's is wel leuk gemaakt, maar zo kun je overal wel vergelijkingen zoeken. En die vage verhalen van Arrow dan. Die reversed teksten vind ik ook zoiets vreemd. Als je de duivelse tekst ziet dan maken je hersenen dat er ook van. Bekijk dit soort filmpjes de eerste keer, zonder naar de lyrics te kijken. Probeer goed te luisteren. Luister het dan nog eens en check de lyrics. Je maakt er van wat je leest. Bewerkt: 25 maart 2010 door Ferre Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 25 maart 2010 Rapport Geplaatst: 25 maart 2010 (bewerkt) Een YouTube filmpje vol spelfouten overtuigt me niet. Sterker nog, dat overtuigt mij alleen maar meer dat het een boel lulkoek is. Iemand die een hoop YouTube filmpjes van mensen met teveel vrije tijd gelooft, is in mijn ogen veel te naïef voor deze wereld. Het gaat om de inhoud. Zoek Youtube zelf af. Jij start de discussie op, zorg dan ook dat jij het kan verdedigen. Sowieso heb ik het idee dat je mening al vast staat voor je begint, maakt niet uit wat anderen ook zeggen. Tel eens tot 10 en probeer eens voor jezelf, jouw eigen mening te ontkrachten. Daar kun je best wat van leren, als je het voldoende oefent. Bewerkt: 25 maart 2010 door Amfetamientje Reageren
Dieko Geplaatst: 26 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2010 Een YouTube filmpje vol spelfouten overtuigt me niet. Sterker nog, dat overtuigt mij alleen maar meer dat het een boel lulkoek is. Iemand die een hoop YouTube filmpjes van mensen met teveel vrije tijd gelooft, is in mijn ogen veel te naïef voor deze wereld. Het gaat om de inhoud. Zoek Youtube zelf af. Jij start de discussie op, zorg dan ook dat jij het kan verdedigen. Sowieso heb ik het idee dat je mening al vast staat voor je begint, maakt niet uit wat anderen ook zeggen. Tel eens tot 10 en probeer eens voor jezelf, jouw eigen mening te ontkrachten. Daar kun je best wat van leren, als je het voldoende oefent. We worden door de regering en media beheerst door angst. Met dat angst creëren ze weer macht. @Mania-92 Klik Hier staan alle websites van colleges en universiteiten die er onderzoek naar hebben gedaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.