Jump to content

Illuminati

Recommended Posts

Geplaatst:

Een YouTube filmpje vol spelfouten overtuigt me niet. Sterker nog, dat overtuigt mij alleen maar meer dat het een boel lulkoek is. Iemand die een hoop YouTube filmpjes van mensen met teveel vrije tijd gelooft, is in mijn ogen veel te naïef voor deze wereld.

Het gaat om de inhoud. Zoek Youtube zelf af.

Jij start de discussie op, zorg dan ook dat jij het kan verdedigen.

Sowieso heb ik het idee dat je mening al vast staat voor je begint, maakt niet uit wat anderen ook zeggen.

Tel eens tot 10 en probeer eens voor jezelf, jouw eigen mening te ontkrachten.

Daar kun je best wat van leren, als je het voldoende oefent.

We worden door de regering en media beheerst door angst. Met dat angst creëren ze weer macht.

En wat heeft die reactie met mijn post te maken?

• Reacties 106
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dieko

21

• Nissan

11

• Mania-92

9

• Hayte

8

Top Posters In This Topic

Geplaatst: (bewerkt)

picard-facepalm1.jpg

Lees jij überhaupt mijn posts wel?

Als iemand aan je vraagt hoe laat het is, antwoord jij dan ook: "Met de bus naar Caïro" ?

Ik zal me er ook maar niet meer mee bemoeien, dit schiet niet op.

Bewerkt: door Amfetamientje
Geplaatst:

We worden door de regering en media beheerst door angst. Met dat angst creëren ze weer macht.

@Mania-92

Klik Hier staan alle websites van colleges en universiteiten die er onderzoek naar hebben gedaan.

Geef gewoon eens een link naar een gedegen onderzoek dan. Ik ga er zelf niet naar zoeken, gewoon een link dat ik meteen bij het onderzoek uitkom..

Geplaatst:

"This is a study of how certain dissimilar ideas have migrated from one underground subculture to another." Preface p. x

"My examination of certain odd beliefs does not signify my acceptance of them." Preface p. x

Volgens mij worden de ideeën en theorieën in dat boek gewoon uiteengezet en wordt er door de auteur geen stelling ingenomen. Ook worden er geen bewijzen aangedragen, slechts een beschrijving van de theorieën, ik kon die bewijzen in ieder geval zo snel niet vinden.

Geplaatst:

"This is a study of how certain dissimilar ideas have migrated from one underground subculture to another." Preface p. x

"My examination of certain odd beliefs does not signify my acceptance of them." Preface p. x

Volgens mij worden de ideeën en theorieën in dat boek gewoon uiteengezet en wordt er door de auteur geen stelling ingenomen. Ook worden er geen bewijzen aangedragen, slechts een beschrijving van de theorieën, ik kon die bewijzen in ieder geval zo snel niet vinden.

Het is wel met samenwerking van drie universiteiten geschreven. Tot nu is er geen een echte universitair onderzoek gedaan.

Geplaatst:

Het is wel met samenwerking van drie universiteiten geschreven. Tot nu is er geen een echte universitair onderzoek gedaan.

Er is dus helemaal niets dat enigszins bewijst dat een dergelijke groepering bestaat. Het is ongefundeerd en irrationeel, hoogst waarschijnlijk bullshit.

Geplaatst:

Niet alles heeft een wetenschappelijk onderzoek nodig om het te bewijzen.

In wel opzicht is dit wel bewezen dan? :cab:

God is ook niet bewezen.

God is ook niet bewezen.

Daarom dat het dus ook door nog maar heel weinigen wordt gelooft. Dus een onderzoek dat niet is bwezen, daar gaat nooit een hele hoop volk op springen en zeggen: 'Ja, dat is nu eens helemaal waar!' Daarom dus...

@Onder mij: best slim om de Islam te gaan vergelijken met hetgene dat ik bedoelde :7 .

Bewerkt: door Hearv94
Geplaatst:

God is ook niet bewezen.

Daarom dat het dus ook door nog maar heel weinigen wordt gelooft. Dus een onderzoek dat niet is bwezen, daar gaat nooit een hele hoop volk op springen en zeggen: 'Ja, dat is nu eens helemaal waar!' Daarom dus...

Oh ja, heel weinig mensen geloven nog in een god. Daarom werd die Deense cartoonist zo gehuldigd met dat mooie plaatje van Mohammed O.o

Maar dit gaat om totaal andere dingen. De Illuminatie is een groep die je zou kunnen bewijzen. Het is niet iets mysterieus, het zijn een groepje mensen. Net als de KKK. Een god is iets waarin je moet geloven (het woordje geloof is een redelijk grote hint). Ik weet zelf niet of ik in de Illuminatie geloof. Al zou hij er zijn zie ik het probleem toch niet.

Geplaatst:

God is ook niet bewezen.

Oh ja, heel weinig mensen geloven nog in een god. Daarom werd die Deense cartoonist zo gehuldigd met dat mooie plaatje van Mohammed O.o

Maar dit gaat om totaal andere dingen. De Illuminatie is een groep die je zou kunnen bewijzen. Het is niet iets mysterieus, het zijn een groepje mensen. Net als de KKK. Een god is iets waarin je moet geloven (het woordje geloof is een redelijk grote hint). Ik weet zelf niet of ik in de Illuminatie geloof. Al zou hij er zijn zie ik het probleem toch niet.

De KKK is een groepje dat zichzelf tenminste tentoonstelt, die illuminati laat helemaal niks van zich horen.

Het is een complot theorie, die kunnen gewoon niet ontkracht worden.

Zeg, nu je erover na denkt, welke sukkel heeft bedacht en vertelt welke dingen symbolen voor de Illuminati zouden zijn? Want op die manier kan je ook wel angst zaaien.

Kijk, hier staat een beker voor mij met "Philips" erop. Maar dat klopt niet, Philips maakt geen bekers. Ö ZE PROBEREN ONS IN DE WAR TE BRENGEN! VLUCHT VOOR JE LEVEN! Dat is wat je dan niet moet denken. En dat is juist wat je wel moet denken.

Iedereen kan iedereen in de war maken met iets wat goed in elkaar lijkt te steken.

@hierboven: Volgens Dieko laten die JUIST van zich horen door clues neer te zetten in muziek video's etc. Bekijk de video's op de eerste pagina voordat je iets post -__-.

Bewerkt: door Cuban Gangster

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...