Dieko Geplaatst: 28 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 Zeg, nu je erover na denkt, welke sukkel heeft bedacht en vertelt welke dingen symbolen voor de Illuminati zouden zijn? Want op die manier kan je ook wel angst zaaien. Kijk, hier staat een beker voor mij met "Philips" erop. Maar dat klopt niet, Philips maakt geen bekers. Ö ZE PROBEREN ONS IN DE WAR TE BRENGEN! VLUCHT VOOR JE LEVEN! Dat is wat je dan niet moet denken. En dat is juist wat je wel moet denken. Iedereen kan iedereen in de war maken met iets wat goed in elkaar lijkt te steken. @hierboven: Volgens Dieko laten die JUIST van zich horen door clues neer te zetten in muziek video's etc. Bekijk de video's op de eerste pagina voordat je iets post -__-. De geschiedenis van de Beierse Illuminati begon op 1 mei 1776, toen mensen uit de vrijmetselarij met door de jezuïeten opgevoede Adam Weishaupt in Ingolstadt een orde stichtten onder de naam Gesellschaft der Perfectibilisten. Het hoofddoel was de reformatie van de kerk en de emancipatie van de burgerij. De organisatie van de Illuminati was gebaseerd op de vrijmetselarij, maar behoorde daar niet toe. Karel Theodoor verbood de Illuminati op vele gronden, waaronder de inmenging in de buitenlandse politiek. Documenten hierover zouden zich nog in het Rijksarchief te Beieren bevinden. 111 jaar na het verbod werd de orde in 1896 opnieuw opgericht. Sinds een vernieuwing van de orde in 1926 opereerde ze vanuit Berlijn, echter sinds 1929 is ze weer verdwenen uit de boeken. http://www.straightdope.com/columns/read/1064/is-the-dollar-bills-eye-on-a-pyramid-the-symbol-of-a-secret-society Welk jaartal staat hier in het Latijn ? Novus ordo seclorum = Nieuw wereld orde Heel veel andere symbolen hebben een betekenis. Net als de hakenkruis. Die heeft Hitler niet voor niets gekozen. Ook de duivels hoorn symbool wordt door de Illuminati gebruikt. Kijk maar Reageren
Sandra Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 Wat ik van die hoorns moet geloven weet ik niet. Misschien zijn het wel gewoon metalheads in hun vrije tijd... Ik heb op wikipedia wat zitten lezen, en daar staat dat dit handgebaar in Amerika een teken van 'liefde' is. Bovendien heeft dit handgebaar nog veel meer betekenissen, dus om direct te zeggen dat die presidenten en degelijke naar de duivel verwijzen, is een beetje overdreven. Reageren
Dieko Geplaatst: 28 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 It also has a variety of meanings in heavy metal subcultures, where it is known by a variety of terms, including maloik, devil sign, devil horns, goat horns, metal horns, death fist, horns up, slinging metal, metal sign, sticks up, throwing the goat, rocking the goat, sign of the goat, throwing the horns, evil fingers, the horns, forks, metal fist, satan salute and the Jackal. Reageren
flippie13 Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 Zeg, nu je erover na denkt, welke sukkel heeft bedacht en vertelt welke dingen symbolen voor de Illuminati zouden zijn? Want op die manier kan je ook wel angst zaaien. Kijk, hier staat een beker voor mij met "Philips" erop. Maar dat klopt niet, Philips maakt geen bekers. Ö ZE PROBEREN ONS IN DE WAR TE BRENGEN! VLUCHT VOOR JE LEVEN! Dat is wat je dan niet moet denken. En dat is juist wat je wel moet denken. Iedereen kan iedereen in de war maken met iets wat goed in elkaar lijkt te steken. @hierboven: Volgens Dieko laten die JUIST van zich horen door clues neer te zetten in muziek video's etc. Bekijk de video's op de eerste pagina voordat je iets post -__-. Hé einstein, dat heb ik wel gedaan. Volgens dieko ja, maar wie zegt nou weer dat Dieko de alwetende is? (niks persoonlijks overigens) Jij bent diegene die nu onzin zit uit te kramen hoor, want ik heb tot nu toe elke letter in dit topic gelezen, en het is gewoon een feit dat een complot theorie niet ontkracht kan worden. Reageren
Hayte Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 Welk jaartal staat hier in het Latijn ? Novus ordo seclorum = Nieuw wereld orde *bewerkte plaatjes en toevalligheden* Lieve jongen, Novus orde seclorum = niet New World Order Wikipedia: The Latin phrase "novus ordo seclorum", appearing on the reverse side of the Great Seal since 1782 and on the back of the U.S one-dollar bill since 1935, means "New Order of the Ages" and only alludes to the beginning of an era where the United States of America is an independent nation-state, but is often improperly translated by conspiracy theorists as "New World Order" Reageren
Dieko Geplaatst: 28 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 Complotten kunnen nooit officieel ontkracht worden. http://www.youtube.com/watch?v=Pd8B-8Au-Wk Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 Ben ik de enige die gelijk aan Dan Brown denkt? @hieronder: ik heb nooit gezegd dat de Illuminati verzonnen zijn door Dan Brown, ik heb gezegd dat ik bij het horen van die naam aan Dan Brown denk. Reageren
Dieko Geplaatst: 28 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 (bewerkt) Ben ik de enige die gelijk aan Dan Brown denkt? Dan Brown gebruikt ook in zijn verhalen de Illuminati. Maar de Illuminati was er al voor Dan Brown. Dus het is geen fictie de illuminati Bewerkt: 28 maart 2010 door Dieko Reageren
gta_rulez Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 Ik kwam net nog ergens achter. Typ eens www.itanimulli.com in, juist: Illuminati achterstevoren... Reageren
Dieko Geplaatst: 29 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2010 Ik kwam net nog ergens achter. Typ eens www.itanimulli.com in, juist: Illuminati achterstevoren... Nog een hint dat de illuminati wel kan bestaan. @Dutchy3010 Ik weet dat je dat niet hebt gezegd, ik schreef het erbij als info. Reageren
Sandra Geplaatst: 29 maart 2010 Rapport Geplaatst: 29 maart 2010 Ik kwam net nog ergens achter. Typ eens www.itanimulli.com in, juist: Illuminati achterstevoren... Nog een hint dat de illuminati wel kan bestaan. Dat is niets geen bewijs. Overheden registreren vaker 'rare' domeinnamen. Voorbeelden: www.godverdomme.nl www.heilhitler.nl www.meinkampf.nl Allemaal van de Nederlandse overheid. Wil toch niet zeggen dat Nederland achter WOII zit? Reageren
Dieko Geplaatst: 29 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2010 Als je al het kwaad intypt op het internet met .com dan kom je niet bij de Amerikaanse overheid site. Als www.itanimulli.com bezoekt kom je direct bij de Amerikaanse inlichtingen dienst. Reageren
Galiorix Geplaatst: 29 maart 2010 Rapport Geplaatst: 29 maart 2010 [...] www.godverdomme.nl www.heilhitler.nl www.meinkampf.nl Allemaal van de Nederlandse overheid. Wil toch niet zeggen dat Nederland achter WOII zit? Het lijkt me ergens wel logisch dat de overheid deze domeinnamen heeft opgekocht want zo kan in ieder geval niemand via deze domeinnamen een racistische site beginnen. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 29 maart 2010 Rapport Geplaatst: 29 maart 2010 (bewerkt) Dat domein is helemaal niet van de overheid. Maar van deze kerel: John Fenley 1985N 360E Provo, Utah 84604-1803 United States En dat is de kerel achter deze site.. Wat je met een beetje verstand toch al niet vinden kan. Bewerkt: 29 maart 2010 door Mania-92 Reageren
Tomeken Geplaatst: 29 maart 2010 Rapport Geplaatst: 29 maart 2010 Niet alles heeft een wetenschappelijk onderzoek nodig om het te bewijzen. In wel opzicht is dit wel bewezen dan? God is ook niet bewezen. En zal ook nooit bewezen worden . Die Illuminatie is net hetzelfde, verzinsels door mensen die het indertijd goed konden uitleggen noem ik dat. Vroeger heeft men de mensen véél wijsgemaakt en kon men dat ook, mensen waren in die tijd ook minder of niet opgeleid in tegenstelling tot nu. En Amerika heeft hun troepen naar Irak gestuurd omdat ze hun olietoevoer willen veiligstellen lijkt mij, en komt dus niet door die Illuminatie. Je weet wat te doen he de komende jaren Dieko, opzoekingswerk verichten. Om dan tot de conclusie te komen dat het allemaal larie en aapekool is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.