Nissan Geplaatst: 30 maart 2010 Rapport Geplaatst: 30 maart 2010 Tomeken, je stelling doet me een beetje denken aan wat mijn mening is over verschillende religies . Reageren
RHochstenbach Geplaatst: 1 april 2010 Rapport Geplaatst: 1 april 2010 Lieve jongen, Novus orde seclorum = niet New World Order Wikipedia: The Latin phrase "novus ordo seclorum", appearing on the reverse side of the Great Seal since 1782 and on the back of the U.S one-dollar bill since 1935, means "New Order of the Ages" and only alludes to the beginning of an era where the United States of America is an independent nation-state, but is often improperly translated by conspiracy theorists as "New World Order" Klopt idd. Daarnaast staat dat jaartal op het biljet voor 1776, het jaar dat de Declaration of Independence is getekend. Reageren
Nissan Geplaatst: 1 april 2010 Rapport Geplaatst: 1 april 2010 Voor de slecht Engels sprekende: Dat is de Onafhankelijkheidsverklaring . Reageren
RHochstenbach Geplaatst: 1 april 2010 Rapport Geplaatst: 1 april 2010 (bewerkt) Mij valt overigens in, dat als de Illuminati een wereldmacht willen zijn dan hadden ze net zo goed Hitler kunnen laten winnen met de 2e wereldoorlog, dan hadden ze een wereldmacht. Bewerkt: 1 april 2010 door RHochstenbach Reageren
Nissan Geplaatst: 1 april 2010 Rapport Geplaatst: 1 april 2010 Mij valt overigens in, dat als de Illuminati een wereldmacht willen zijn dan hadden ze net zo goed Hitler kunnen laten winnen met de 2e wereldoorlog, dan hadden ze een wereldmacht. En als Hitler nu geen lid van de Illuminati was? Dan waren ze niks opgeschoten. Reageren
RHochstenbach Geplaatst: 1 april 2010 Rapport Geplaatst: 1 april 2010 (bewerkt) En als Hitler nu geen lid van de Illuminati was? Dan waren ze niks opgeschoten. Als ze zoveel macht hebben dat ze zelfs de president van de VS kunnen plaatsen, dan zouden ze ook de macht hebben om Hitler kunnen 'vervangen' zeg maar. Bewerkt: 1 april 2010 door RHochstenbach Reageren
Nissan Geplaatst: 1 april 2010 Rapport Geplaatst: 1 april 2010 Maar niks valt te bevestigen. Dus eigenlijk trek je nu conclusies die nergens op gebasseerd zijn . Reageren
RHochstenbach Geplaatst: 1 april 2010 Rapport Geplaatst: 1 april 2010 (bewerkt) Maar niks valt te bevestigen. Dus eigenlijk trek je nu conclusies die nergens op gebasseerd zijn . Dat verhaal van de Illuminatie is ook maar speculatie. Misschien is iedereen (wij allemaal) zodanig gehypnotiseerd (via verborgen frames in videomateriaal) dan we het niet realiseren. Of misschien proberen de makers van die filmpjes juist mensen over te halen om een staatsgreep te plegen. Bewerkt: 1 april 2010 door RHochstenbach Reageren
Nissan Geplaatst: 1 april 2010 Rapport Geplaatst: 1 april 2010 Dat verhaal van de Illuminatie is ook maar speculatie. Misschien is iedereen (wij allemaal) zodanig gehypnotiseerd (via verborgen frames in videomateriaal) dan we het niet realiseren. Of misschien proberen de makers van die filmpjes juist mensen over te halen om een staatsgreep te plegen. Misschien begon het allemaal bij mensen die zo paranoïde waren dat ze zelfmoord pleegden om uit handen van anderen te blijven . Reageren
RHochstenbach Geplaatst: 1 april 2010 Rapport Geplaatst: 1 april 2010 (bewerkt) Misschien begon het allemaal bij mensen die zo paranoïde waren dat ze zelfmoord pleegden om uit handen van anderen te blijven . Dat denk ik ook. Er zijn zelfs mensen geweest die zelfmoord pleegden omdat de aarde zou vergaan. Wat maakt het dan uit of je nu zelfmoord pleegt ofdat je wacht todat de aarde ook daadwerkelijk vergaat. Bewerkt: 1 april 2010 door RHochstenbach Reageren
Hayte Geplaatst: 1 april 2010 Rapport Geplaatst: 1 april 2010 Maar wacht eens... Als het ons zou hypnotiseren, hoe komt het dan dat de mensen die de filmpjes gemaakt hebben niet gehypnotiseerd zijn? Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 1 april 2010 Rapport Geplaatst: 1 april 2010 Maar wacht eens... Als het ons zou hypnotiseren, hoe komt het dan dat de mensen die de filmpjes gemaakt hebben niet gehypnotiseerd zijn? Ze deden het in stukjes. Zoals dit. http://www.youtube.com/watch?v=LhmnOpoGAPw Reageren
gta_rulez Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 Sorry voor de bump, maar dit is ook wel een leuke video, voor de mensen die het nog steeds niet geloven. Reageren
gta_rulez Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Geplaatst: 28 april 2010 (bewerkt) Jammer dat hier niet meer gepost wordt . Ik kom nu zelfs The Eye of Horus tegen in een video over Playstation Move. Zie het logo van Farsight Studios. Ik zie nu al meer symbolen in de video zoals op het bord boven de weg. Ik post misschien later nog Videotjeeh Bewerkt: 28 april 2010 door gta_rulez Reageren
Nissan Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Geplaatst: 28 april 2010 Niemand post hier omdat het niemand een reet boeit . Laat het topic een eervolle dood sterven... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.