Tommie59 Geplaatst: 11 juli 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2013 Ook moeten ze wat mij betreft niet zo makkelijk af te schudden. En power-ups met dat je een ster kwijt raakt zoals in Vice City mag ook wel weg. Ja want dat is niet echt realistisch. En aangezien ze GTA 5 realistischer willen maken... Reageren
.Timothy Geplaatst: 11 juli 2013 Rapport Geplaatst: 11 juli 2013 Ook moeten ze wat mij betreft niet zo makkelijk af te schudden. En power-ups met dat je een ster kwijt raakt zoals in Vice City mag ook wel weg. Dat was in GTA IV soms al een crime Daarnaast waren de cop bribes daar ook al niet meer aanwezig, dus ik hoop met jou dat ze nu voorgoed weg blijven. Reageren
GroveStreetForLife Geplaatst: 12 juli 2013 Rapport Geplaatst: 12 juli 2013 in SA had ik soms moeite met politie, in gta 4 niet meer klein beetje wegrijden en je was weer vrij, ook zie ik graag iets als boetes, of dat je bijvoorbeeld in een politie wagen naar de gevangenis word gebracht en dat je dan uit kan breken Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 12 juli 2013 Rapport Geplaatst: 12 juli 2013 Ik hoop dat de politie iets tactischer te werk gaat. Bijv. Dat ze niet als een hersenloze idioot achter je aan gaan en dan allemaal mensen doodrijden. Dat past niet bij ze. Maar aan de andere kant snap ik dat ook wel want ze willen je arresteren. Reageren
Faenty. Geplaatst: 12 juli 2013 Rapport Geplaatst: 12 juli 2013 Ik hoop dat de politie iets tactischer te werk gaat. Bijv. Dat ze niet als een hersenloze idioot achter je aan gaan en dan allemaal mensen doodrijden. Dat past niet bij ze. Maar aan de andere kant snap ik dat ook wel want ze willen je arresteren. Als je de gameplay trailer bekijkt, vrees ik van wel :/ Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 12 juli 2013 Rapport Geplaatst: 12 juli 2013 Ik hoop dat de politie iets tactischer te werk gaat. Bijv. Dat ze niet als een hersenloze idioot achter je aan gaan en dan allemaal mensen doodrijden. Dat past niet bij ze. Maar aan de andere kant snap ik dat ook wel want ze willen je arresteren. Als je de gameplay trailer bekijkt, vrees ik van wel :/ Bekijk het anders zo: de Amerikaanse politie is niet de Nederlandse politie. In Nederland rijden agenten lang niet zo snel door bijvoorbeeld de modder, zwaar terrein en noem maar op. Ik vind het niet zozeer een probleem dat de politie in GTA V wat slordig rijdt. Reageren
kevinarens Geplaatst: 12 juli 2013 Rapport Geplaatst: 12 juli 2013 Ik hoop dat de politie iets tactischer te werk gaat. Bijv. Dat ze niet als een hersenloze idioot achter je aan gaan en dan allemaal mensen doodrijden. Dat past niet bij ze. Maar aan de andere kant snap ik dat ook wel want ze willen je arresteren. AI react to how you play, will move around the environment, they know the environment much more, different enemies play differently (SWAT attempts to flank, gang members keep shooting randomly etc... Ik denk dat ze wat tactischer zijn geworden. Je zag het een beetje hier: Reageren
Mr CJ Geplaatst: 12 juli 2013 Rapport Geplaatst: 12 juli 2013 (bewerkt) Het zou ook wel leuk zijn als een personage wordt opgepakt door de politie, dat je hem moet/ kan laten ontsnappen. vb: ** = x aantal uren in de cel of vrij spelen door hem te bezoeken in de cel met uniform van de cops *** = 1 dag in de cel; vrij te spelen door bezoek cel met wapen **** = 5dagen cel; vrij spelen door binnen vallen met wapens enz Bewerkt: 12 juli 2013 door Dutchy3010 Reageren
thebig Geplaatst: 12 juli 2013 Rapport Geplaatst: 12 juli 2013 Vergeet ook niet dat LS veel minder dicht en hoog bebouwd is dan LC. Een helikopter kan je dus makkelijker volgen en zal je veel moeilijker uit het zicht verliezen. Bij 3 sterren zal het dus een uitdaging worden. Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 12 juli 2013 Rapport Geplaatst: 12 juli 2013 inderdaad dat is waar. dan gaat het ontsnappen een stuk moeilijker worden. want in IV kon je jezelf makkelijk beschutten achter hoge gebouwen of die tunnel naar alderney induiken Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 12 juli 2013 Rapport Geplaatst: 12 juli 2013 In GTA SA had je zelfs achtervolgingen met voertuigen. Inderdaad wel vreemd dat het niet in IV zat Ben zeker blij met de variatie in politie, platteland/stad etc. Ik hoop dat ze wel wat voorzichtiger worden, in IV zag je ze naar een prullenbak lopen midden door de kogels heen. Was het raken natuurlijk niet zo moeilijk Zoals in de GI staat van gisteren, dat je nadat je uit je auto stapt gelijk in cover kunt. Ik hoop dat de politie dat ook doet, maakt het een stuk moeilijker. Haha, was altijd hilarisch om te zien. Ook wanneer je ze dan al doorzeefde terwijl ze nog in een stoppende patrouillewagen zaten. Zie je zo'n knakker eerst nog uitstappen om vervolgens direct in elkaar te zakken, haha! Ik hoop vooral dat de AI stappen heeft gemaakt inderdaad op bovengenoemde punten: meer tactisch werk, betere cover en een beter uitgewerkte AI wat betreft het wanted level. In de IV-era viel bij mij al snel bijvoorbeeld het kwartje dat wanneer je net buiten de zoekcirkel reed met je auto en direct uitstapte, de cirkel vrijwel direct verdween. Op zich logisch omdat je te voet moeilijker te spotten bent dan in een voertuig en omdat het opsporingsbevel dat niet meer klopt qua omschrijving, maar vaag was het wel. Ik hoop dat het de RDR methode wordt. Uit het zicht is wanted level kwijt, maar je wordt nog wel gezocht. Herkent een diender je zetten ze de achtervolging opnieuw in. Te voorkomen door vooraf een bivakmuts op te doen en achteraf op te lossen door je om te kleden ofzo, of door een wagen te pakken die niet "hot" op de politieradar is. Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 12 juli 2013 Rapport Geplaatst: 12 juli 2013 Ik denk dat ze wat tactischer zijn geworden. Je zag het een beetje hier: Als je kijkt naar de radar zie je verschillende stipjes die de politie-eenheden aanduiden. Daarbij zie ik op zijn minst drie stipjes die zich bevinden tussen de hoofdweg en de smalle weg waar de speler vandaan kwam. Die voertuigen rijden dus lekker in het zand en tussen de dikke stenen (waarvan er één te zien is naast het hek), wat mij doet vermoeden dat ze domweg overal tussendoor racen om in de speler zijn buurt te geraken. Dus alhoewel men zegt dat de AI beter en anders reageert in tegenstelling tot de vorige franchises vraag ik me af of dit alleen van toepassing is op AI te voet of ook op AI in een voertuig. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 12 juli 2013 Rapport Geplaatst: 12 juli 2013 Als het klopt wat gezegd wordt over verbeterde omgevingsobjecten (wat stuk kan in het echt gaat stuk in de game) dan rijden die auto's dwars door dat houten hek om Trevor de pas af te snijden. We weten uiteraard niet wat de beste trailertrasher op zijn kerfstok heeft op dit punt in de gameplay video, maar wat we wel weten is dat wanneer er een helikopter bij aan te pas komt, het niet gaat om het jatten van de rolator van een oud vrouwtje. Ik verwacht dus dat dit juist wel op realistische AI duidt; tenslotte rijdt de politie in de VS alles plat zolang ze maar tot aanhouden of afmaken kunnen overgaan. Zie hiervoor ter illustratie de diverse Politie op je hielen!-achtige reality-programma's op TV. Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 12 juli 2013 Rapport Geplaatst: 12 juli 2013 maar wat we wel weten is dat wanneer er een helikopter bij aan te pas komt, Als je goed kijkt, zie je twee politie heli's op de radar. Ik verwacht dus dat dit juist wel op realistische AI duidt; tenslotte rijdt de politie in de VS alles plat zolang ze maar tot aanhouden of afmaken kunnen overgaan. Quantiteit duid niet per sé op een beter AI. De Quaniteit was er altijd al op een vijf-sterren wanted level. Maar bon, ik geef het het voordeel van de twijfel voor nu. Reageren
kevinarens Geplaatst: 13 juli 2013 Rapport Geplaatst: 13 juli 2013 It's also worth noting that the "wanted system" is still present but there will be only 5 stars instead of 6. You can still try to escape the circular zone (featured in GTA IV) that flashes on the mini-map when cops come after the three protagonists. This time players will still be able to hide inside of the circular zone and escape the cops, the cops now have a line-of-sight system where they will need to find you to get you and they will no longer automatically know where you are -- if there is a helicopter in the sky then the cops will also be able to see you clearly and the cops will use hand signals and the player can see what the cops are planning. Bron: http://www.gtav.net/info/ Dit las ik daarnet, ik denk dat jullie allemaal Engels kunnen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.