Jump to content

[wens] Politie


Tommie59

Recommended Posts

Denk niet dat ze dit in free roam gaan doen. Al kan het altijd in een missie zitten natuurlijk. Ik zou het ook wel grappig vinden als je de politie op straat een moord ziet onderzoeken die je net gepleegd hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GrandTheftHaye

    12

  • Tommie59

    6

  • Crazy-Ghost

    5

  • kevinarens

    4

Hoop ook wel weer dat ze soms weer net zo grappig zijn als in IV. Met die grappige opmerkingen... Of op een motor achter je aan.. Is wel humor haha. Of van de wat dikkere agenten. Dus ook variatie!

Link to comment
Delen op andere websites

Hoop ook wel weer dat ze soms weer net zo grappig zijn als in IV. Met die grappige opmerkingen... Of op een motor achter je aan.. Is wel humor haha. Of van de wat dikkere agenten. Dus ook variatie!

Dikke agenten krijgen we sowieso wel, dat weet ik zeker. Want als er iets is waar de Amerikaanse politie om bekend staat, dan is het wel agenten met overgewicht. De hele dag door maar donuts eten (hoop trouwens dat daar ook iets van te zien zal zijn), als ze je te voet achtervolgen dat ze struikelen door hun gewicht en ga maar door. Yeah, 'Murica. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Daarnaast zou het wel grappig zijn als je een keer een terroristische aanslag mee kunt maken (dus dat je een heel leger militairen en agenten over de straten ziet scheuren, gevolgd door de medische hulpdiensten), al verwacht ik niet dat dit zal gebeuren. :puh:

Dat ligt nogal gevoelig in de VS dus ik ben bang dat we dat niet zullen zien. :puh: Wel hoop ik ook op van die kleine missies die agenten dan uitvoeren. In de gameplay trailer zag je ook dat toen ze van Michael overschakelden naar Trevor dat hij midden in een vluchtpoging zat. Misschien dat we Trevor ook wel voorbij zien rijden wanneer hij door de politie op de hielen wordt gezeten. :puh:

Bewerkt: door Bierbuikje
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat de politie realistisch word maar niet TÈ, wel dat ze je een boete geven als je tegen ze aanbotst maar niet zo onrealistisch dat ze er alles aan doen om je te vermoorden. Ook lijkt het me leuk om een nachtje in een cellencomplex door te halen met wat criminelen en binnen de muren wat vrienden te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

In 4 probeerden ze je eerst altijd te arresteren en pas als je andere mensen hebt vermoord proberen ze jou te vermoorden. Vind dat je dan als massamoordenaar niet het recht hebt om te zeuren als de politie je dood wil hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop echt dat de AI in voertuigen beter wordt dan in IV. Ik begrijp dat de politie in de VS enthousiast is om je te pakken te krijgen en overal doorheen beukt, maar als ze je met 10 auto's kapot gaan beuken als je al stilstaat, nee. Dus de politie mag wel wat tactischer worden ja en er meer op gericht zijn om je levend op te pakken zoals mogelijk was in rdr, ookal heb je als eerste een schot gelost. Als ze je omsingeld hebben geven ze je de kans om je over te geven en pompen ze je niet meteen vol met lood bij aankomst, dat is meer iets voor het maximale aantal sterren lijkt me.

Ik vind het sowieso al mooi dat er verschillende instanties van overheidsinstellingen in het spel zitten en dat de politieauto's qua design veel realistischer zijn. Ik zou het ook vet vinden als je politie ook echt aan het werk ziet (buiten de hoofdpersonages om), door bijvoorbeeld politiebureau's toegankelijk te maken. En ik zou het ook wel mooi vinden als er een detective in het verhaal zit die vastberaden is de hoofdpersoage(s) achter de tralies te krijgen. Een echte nemesis zegmaar, maar niet persé de hoofd-antagonist. Zoals in de film Heat zegmaar. :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil HEEEEEL erg graag bij het tunen je eigen politie undercover wagen maken. Misschien dat je het dan nodig hebt voor een missie of zo. :)

Zoniet hoop ik wel dat er verschillende undercover auto's in zullen zitten, ik vond die buffalo echt bruut.

Ik vond die ook echt dik, alleen was het wel jammer in gta iv dat je geen auto´s van de overheid kon repareren/wassen of de pay 'n spray inrijden, uiteindelijk kon ik mijn buffalo alleen repareren met een health cheat. Dit vond ik zeer jammer..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het leuk vinden als politie efficiënter te werk gaat. Op dit noment gaan ze gewoon in de wilde weg op je af. Ook gaan ze nu, als je in bijvoorbeeld een station zit, om de beurt proberen jou te vermoorden. Het zou beter zijn als ze allemaal tegelijk op je af komen.

Wat ik verder nog meer hoop is dat de politie sneller achter je aan komt. Nu kun je een helicopter op de weg parkeren, niets aan de hand. Geen eens een waarschuwing.

Ook hoop ik dat als je in een achtervolging zit, met 2 a 3 sterren, dat je dan op de radio hoort dat de mensen beter niet de weg op kunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop wel niet dat het extreem moeilijk wordt om de politie kwijt te geraken. Er moet natuurlijk wel iets van een uitdaging zijn maar ik heb echt niet veel zin om elke keer een halfuur bezig te zijn met de politie kwijt te geraken als ik naar Trevor switch en hij weer 5 sterren wanted heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat er ongeveer een RDR methode in komt, gecombineerd met LEGO. :D

Uit RDR:

- Na kwijtraken level nog wel "gezocht"

- Bij vermomming niet terug herkenbaar

Uit LEGO:

- Je kunnen verstoppen in regentonnen, vuilnisbakken, grote plantenbakken, grote vazen etc. om niet gezien te worden door vijanden. (politie / aanvallers)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...