Jump to content

[wens] Politie


Tommie59

Recommended Posts

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GrandTheftHaye

    12

  • Tommie59

    6

  • Crazy-Ghost

    5

  • kevinarens

    4

Maximaal 5 sterren, dat wordt even wennen. Maakt mij verder niet veel uit: sinds het leger niet meer optreedt bij 6 sterren, voegde die laatste ster niet veel meer toe aan je wanted level (volgens mij alleen maar meer politie), dus wat mij betreft maken ze er inderdaad 5 van. Wel fijn dat het systeem van GTA IV weer van toepassing is, en ook fijn dat het een aantal ontwikkelingen heeft ondergaan. Zo wordt het alsmaar verbeterd.

Bedankt voor dat stukje, Kevin! :)

Link to comment
Delen op andere websites

in SA had ik soms moeite met politie, in gta 4 niet meer klein beetje wegrijden en je was weer vrij, ook zie ik graag iets als boetes, of dat je bijvoorbeeld in een politie wagen naar de gevangenis word gebracht en dat je dan uit kan breken

Dat lijkt mij ook een mooi iets

Bewerkt: door Crazy-Ghost
Link to comment
Delen op andere websites

Het zou ook wel leuk zijn als een personage wordt opgepakt door de politie, dat je hem moet/ kan laten ontsnappen.

vb: ** = x aantal uren in de cel of vrij spelen door hem te bezoeken in de cel met uniform van de cops

*** = 1 dag in de cel; vrij te spelen door bezoek cel met wapen

**** = 5dagen cel; vrij spelen door binnen vallen met wapens

enz

Of als je met Michael opgepakt word. Dat je hem 1/2 dagn ingame niet kan gebruiken. Dat je die dagen alleen met Trevor en Franklin kan spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Erg leuk idee, dat je opgepakt zou kunnen worden. Zou alleen nog leuker zijn als je dan nog steeds je personage kan gebruiken en kan rondlopen in bv je cel/gevangenis. Het zou dan wel leuker zijn als je ook gewoon borg kan betalen om je zelf vrij te kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil nie naar de gevangenis :( Ik speel juist GTA om er zonder gevolgen op los te kunnen knallen. Het zal vast leuk zijn in het begin maar in IV ben ik ook al 50 keer busted, en dan is eht toch niet meer leuk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil nie naar de gevangenis :( Ik speel juist GTA om er zonder gevolgen op los te kunnen knallen. Het zal vast leuk zijn in het begin maar in IV ben ik ook al 50 keer busted, en dan is eht toch niet meer leuk.

Misschien doen ze het wel zoals in RDR?

Dat je ziet waarom je gearresteerd bent en dat de dagen snel voorbij gaan.

https://www.youtube.com/watch?v=ij55Q4YnpQA

(Vanaf 2:08)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil nie naar de gevangenis :( Ik speel juist GTA om er zonder gevolgen op los te kunnen knallen. Het zal vast leuk zijn in het begin maar in IV ben ik ook al 50 keer busted, en dan is eht toch niet meer leuk.

Misschien doen ze het wel zoals in RDR?

Dat je ziet waarom je gearresteerd bent en dat de dagen snel voorbij gaan.

https://www.youtube.com/watch?v=ij55Q4YnpQA

(Vanaf 2:08)

Ik verwacht ook zo'n soort systeem. Of dat je borg kan betalen en jezelf vrij kopen. Ik zou het alleen raar vinden als je nog steeds je wapens mag houden als je weg mag. Zelfs voor Amerika zou dit raar zijn.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil HEEEEEL erg graag bij het tunen je eigen politie undercover wagen maken. Misschien dat je het dan nodig hebt voor een missie of zo. :)

Zoniet hoop ik wel dat er verschillende undercover auto's in zullen zitten, ik vond die buffalo echt bruut.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou ook mooi zijn als je de mogelijkheid hebt om achteraf, bijvoorbeeld nadat je ternauwernood bent ontsnapt na een missie aan de politie, je dan achteraf de agent die je in je porem heeft geraakt tijdens de achtervolging kan opzoeken in de game, en in zijn vrije tijd terwijl hij met zijn gezin aan het hiken is op Mount Chiliad, kan afmaken uit wraak. :puh: Hoop ik. :sst:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...