Jump to content

[wens] Politie


Tommie59

Recommended Posts

in gta 4 blijf ik vaak even wachten op de politie om ze toch een 'kans' te geven

hopelijk hebben ze dat verandert

of als je in een doodlopende steeg bleef wachten je net zo lang kon moorden tot je ammo op was

ze bleven maar domweg de kogelregen inlopen

en een dagje bajes lijkt me ook wel een goed idee

maar als de bewakers net zo dom zijn als de politie in 4 dan loop je er zo uit

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GrandTheftHaye

    12

  • Tommie59

    6

  • Crazy-Ghost

    5

  • kevinarens

    4

Ik zou het gaaf vinden als de AI van de politie hetzelfde is als bij assassin's creed 3, waar de wachters nog actief naar je opzoek gaan als je je in een hooiberg verstopt, en ze je herkennen als je alle wanted posters niet eerst weghaald .Of als bij watch dogs, waar je bijv. een steegje in kunt rijden en de politie langs je heen scheurt omdat ze niet weten waar je heen ging

Link to comment
Delen op andere websites

Zou ook stoer zijn dat security guards terug komen, maar dan met hun security wagens met oranje verlichting erop.

en de politie wagens in GTA V worden wel nice.

Ik hoop ook dat er undercover politie auto's in het verkeer rijden :D

Er zijn witte politie wagens in GTA IV, die zien er lelijk uit

En de heli is wel nice

Maar deze ziet er wel nice uit:

upk5h.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het gaaf vinden als de AI van de politie hetzelfde is als bij assassin's creed 3, waar de wachters nog actief naar je opzoek gaan als je je in een hooiberg verstopt, en ze je herkennen als je alle wanted posters niet eerst weghaald .Of als bij watch dogs, waar je bijv. een steegje in kunt rijden en de politie langs je heen scheurt omdat ze niet weten waar je heen ging

Zo'n systeem zou wel kunnen werken in gtav. Vooral dat ze nog even blijven zoeken naar je, of ze ja daarna herkennen. Maar ik heb geen zin om dan wanted posters ofzo weg te halen.
Link to comment
Delen op andere websites

Ach ja, de politie heeft overigens soms wel blaadjes van gezochten mensen of ze staan in het systeem. Mischien moet je dan wel een politie auto stelen en jezelf uit het systeem halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat lijkt mij niet helemaal reëel. Dat zou betekenen dat je ergens een politieauto moet vinden (bij het politiebureau of door er één te stelen), en dan zou je per definitie al herkend worden. Dat denk ik dus niet.. Het moet ook spelbaar blijven.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop echt dat de politie in V veel slimmer is dan die dikke donut vreters in IV. Want als je bijvoorbeeld in een gebouw zat boven aan de trap en je was aan het schieten dan bleven ze maar komen. Je had zoveel lijken onder de trap liggen dat je ze niet eens kon tellen omdat ze door elkaar heen lagen. :puh: In V moeten ze je echt opwachten en goed dekking zoeken. Misschien dat als de NOOSE of SWAT team komt dat ze dan ook met snipers te werk gaan. De politie moet in gta V echt gevaarlijker worden. Zo gevaarlijk dat wij als speler gewoon echt moeten oppassen.

Doe de politie in gta V maar dezelfde level als de bots in Call of Duty Black Ops (2) veteranen. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop echt dat de politie in V veel slimmer is dan die dikke donut vreters in IV. Want als je bijvoorbeeld in een gebouw zat boven aan de trap en je was aan het schieten dan bleven ze maar komen. Je had zoveel lijken onder de trap liggen dat je ze niet eens kon tellen omdat ze door elkaar heen lagen. :puh: In V moeten ze je echt opwachten en goed dekking zoeken. Misschien dat als de NOOSE of SWAT team komt dat ze dan ook met snipers te werk gaan. De politie moet in gta V echt gevaarlijker worden. Zo gevaarlijk dat wij als speler gewoon echt moeten oppassen.

Doe de politie in gta V maar dezelfde level als de bots in Call of Duty Black Ops (2) veteranen. :D

Die oude trap truc is ook zo handig. :clown:. Naja ik hoop ook wel dat ze slimmer worden, of ze gooien flashbang granaten ofzo, proberen je te flanken. Of wat ik wel leuk zou vinden als ze door de ramen naar binnen komen netzoals de swat.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop echt dat de politie in V veel slimmer is dan die dikke donut vreters in IV. Want als je bijvoorbeeld in een gebouw zat boven aan de trap en je was aan het schieten dan bleven ze maar komen. Je had zoveel lijken onder de trap liggen dat je ze niet eens kon tellen omdat ze door elkaar heen lagen. :puh: In V moeten ze je echt opwachten en goed dekking zoeken. Misschien dat als de NOOSE of SWAT team komt dat ze dan ook met snipers te werk gaan. De politie moet in gta V echt gevaarlijker worden. Zo gevaarlijk dat wij als speler gewoon echt moeten oppassen.

Doe de politie in gta V maar dezelfde level als de bots in Call of Duty Black Ops (2) veteranen. :D

Die oude trap truc is ook zo handig. :clown:. Naja ik hoop ook wel dat ze slimmer worden, of ze gooien flashbang granaten ofzo, proberen je te flanken. Of wat ik wel leuk zou vinden als ze door de ramen naar binnen komen netzoals de swat.

In de Reuniting the Families missie van gta SA komen SWAT inderdaad door het dak en ramen naar binnen. Lijkt me echt wat voor gta V :D

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...