3L1077 Geplaatst: 10 juli 2013 Rapport Geplaatst: 10 juli 2013 (bewerkt) Wat is jouw favoriete screen? Sinds 2011 hebben we nu al een hoop screens gezien. We zagen vaak screens die op elkaar leken (lees: onderwater/duik-screens), maar we hebben ook best wel wat nieuwe en verschillende dingen gezien. Omdat we nu zoveel screens heben gezien, is het misschien wel leuk om te weten welke screen jullie het leukste vinden, en waarom. De screens kan je op De officiële site van R* vinden, of op diverse fansites zoals deze en deze Dus, begin maar, zou ik zo zeggen! Dit vind ik één van de leukste screens. Voor een keer zien we Trevor eens niet samen met een grote explosie, of al springende van een vliegtuig of trein, maar toch vind ik hem best wel iets 'bad-ass' hebben op deze foto. De auto, (ik denk Sabre GT, maar kan me vergissen,) vind ik ook awesome. Alles past gewoon mooi samen op dit plaatje, vind ik. Bewerkt: 10 juli 2013 door 3L1077 Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 10 juli 2013 Rapport Geplaatst: 10 juli 2013 (bewerkt) PPPPFFFFffff, even kijken. Er zijn zoveel screens Ze zijn echt allemaal geweldig, moeilijk kiezen. Maar heb 'm: Volgens mij was iedereen deze al vergeten na al die andere mooie screens Bewerkt: 10 juli 2013 door _Night-Men_ Reageren
Tommie59 Geplaatst: 10 juli 2013 Rapport Geplaatst: 10 juli 2013 (bewerkt) deze natuurlijk! Uploaded with ImageShack.us Eerste gta met een onderzeeër waar je in kan! Bewerkt: 10 juli 2013 door iwantgta5 Reageren
Svenie Geplaatst: 10 juli 2013 Rapport Geplaatst: 10 juli 2013 Moeilijk dit. Wellicht is dit mijn favoriete screenshot tot dusver: De reden waarom ik voor deze screenshot heb gekozen is omdat hij perfect de voorbereidingen op een overval in beeld brengt. We wisten allemaal al dat er voorbereidende missies gespeeld dienen te worden, maar dat alles zo in detail zou gaan gebeuren had ik niet verwacht. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 10 juli 2013 Rapport Geplaatst: 10 juli 2013 Pff, best moeilijk om een favoriet te kiezen. Er zijn er namelijk vrij veel die ik mooi vind. Maar goed, deze vind ik in elk geval één van de mooiste: Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 10 juli 2013 Rapport Geplaatst: 10 juli 2013 Dit is te moeilijk. , deze dan maar: Reageren
p-p Geplaatst: 11 juli 2013 Rapport Geplaatst: 11 juli 2013 (bewerkt) Ik vind het erg lastig om echt 1 favoriet te kiezen. De screens die mij over het algemeen het meest doen verbazen en laten genieten zijn afbeeldingen van de natuur, en hoe mooi die kan zijn. Een hele kleine top 3: - 3. Vanwege de enorme uitgestrektheid van het land, wat hier heel erg duidelijk naar voren komt door de bergen en het meer op de achtergrond: - 2. Eigenlijk alleen maar door de wolken. De wolken zijn hier echt heel erg indrukwekkend.. Zó gedetailleerd! En samen met de doorbrekende zon en die eenzame motorrijder spreekt deze mij erg aan. (NB: dit is ook een officiële screen, namelijk de thumbnail die R* voor de gameplay trailer gebruikte).. - 1. Dit is toch echt mijn favoriet, de uitgestrektheid van het land, ook weer die wolken, het kleurenspel met de ondergaande (of opkomende) zon, de weerspiegelingen in het water en de reflecties en schaduwen op de bergen. Adembenemend vind ik.. Bewerkt: 11 juli 2013 door p-p Reageren
myron.b Geplaatst: 11 juli 2013 Rapport Geplaatst: 11 juli 2013 Mijn favoriete screen is toch wel deze tot nu toe: Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 15 juli 2013 Rapport Geplaatst: 15 juli 2013 Haha, dit topic is me nooit opgevallen. Leuk topic! Erg moeilijk om te kiezen, maar ik ga toch voor deze: Prachtig beeld van Los Santos. Het straalt een speciaal avond-sfeertje uit, en bovendien is het mooi gedetailleerd (let op de smog, bijvoorbeeld). Heb ik zowat een maandje gebruikt als screensaver. Reageren
EpidemiCZz Geplaatst: 15 juli 2013 Rapport Geplaatst: 15 juli 2013 Mooie plaatjes allemaal maar toch kan ik nog geen beslissing maken ze zijn allemaal zo mooi en echt! Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 15 juli 2013 Rapport Geplaatst: 15 juli 2013 Prachtig stukje natuur midden in LS. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 15 juli 2013 Rapport Geplaatst: 15 juli 2013 Moeilijk om een leuke te kiezen, zeker nu er telkens meer bij komen. Ik denk dan toch wel deze: Klik Laat zien waar het spel omdraait en geeft een mooi zicht weer hoe de stad eruit ziet. Reageren
3L1077 Geplaatst: 15 juli 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2013 Toch leuk om te zien dat iedereen andere screenshots leuk vindt, en er altijd wel een 'verhaal' achter zit. Reageren
SimonHood Geplaatst: 19 juli 2013 Rapport Geplaatst: 19 juli 2013 Deze: http://www.rockstargames.com/V/screenshots/screenshot/991 Deze screen sprak mij aan omdat alles klopt, de houding van Franklin, hoe hij het pistool vasthoudt, zijn serieuze gezicht en de lichten op de achtergrond zorgen voor de nodige sfeer.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.