Jump to content

Wat is jouw favoriete screen?


3L1077

Recommended Posts

Wat is jouw favoriete screen?

Sinds 2011 hebben we nu al een hoop screens gezien. We zagen vaak screens die op elkaar leken (lees: onderwater/duik-screens), maar we hebben ook best wel wat nieuwe en verschillende dingen gezien.

Omdat we nu zoveel screens heben gezien, is het misschien wel leuk om te weten welke screen jullie het leukste vinden, en waarom.

De screens kan je op

De officiële site van R* vinden, of op diverse fansites zoals deze en deze

Dus, begin maar, zou ik zo zeggen!

:)

RSG_GTAV_Screenshot_284.jpg

Dit vind ik één van de leukste screens. Voor een keer zien we Trevor eens niet samen met een grote explosie, of al springende van een vliegtuig of trein, maar toch vind ik hem best wel iets 'bad-ass' hebben op deze foto.

De auto, (ik denk Sabre GT, maar kan me vergissen,) vind ik ook awesome. Alles past gewoon mooi samen op dit plaatje, vind ik.

:)

Bewerkt: door 3L1077
Link to comment
Delen op andere websites

PPPPFFFFffff, even kijken. Er zijn zoveel screens :puh:

Ze zijn echt allemaal geweldig, moeilijk kiezen. Maar heb 'm:

official-screenshot-scenic-river-flying.jpg

Volgens mij was iedereen deze al vergeten na al die andere mooie screens :D

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

Moeilijk dit. Wellicht is dit mijn favoriete screenshot tot dusver:

gallery_1_147_6945.jpg

De reden waarom ik voor deze screenshot heb gekozen is omdat hij perfect de voorbereidingen op een overval in beeld brengt. We wisten allemaal al dat er voorbereidende missies gespeeld dienen te worden, maar dat alles zo in detail zou gaan gebeuren had ik niet verwacht.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het erg lastig om echt 1 favoriet te kiezen. De screens die mij over het algemeen het meest doen verbazen en laten genieten zijn afbeeldingen van de natuur, en hoe mooi die kan zijn. Een hele kleine top 3:

- 3. Vanwege de enorme uitgestrektheid van het land, wat hier heel erg duidelijk naar voren komt door de bergen en het meer op de achtergrond:

official-screenshot-sun-rising-over-alamo-sea.jpg

- 2. Eigenlijk alleen maar door de wolken. De wolken zijn hier echt heel erg indrukwekkend.. Zó gedetailleerd! En samen met de doorbrekende zon en die eenzame motorrijder spreekt deze mij erg aan. (NB: dit is ook een officiële screen, namelijk de thumbnail die R* voor de gameplay trailer gebruikte)..

official-screenshot-gameplay-video-intro.jpg

- 1. Dit is toch echt mijn favoriet, de uitgestrektheid van het land, ook weer die wolken, het kleurenspel met de ondergaande (of opkomende) zon, de weerspiegelingen in het water en de reflecties en schaduwen op de bergen. Adembenemend vind ik.. official-screenshot-calm-waters-near-the-lighthouse.jpg

Bewerkt: door p-p
Link to comment
Delen op andere websites

Haha, dit topic is me nooit opgevallen. Leuk topic! :)

Erg moeilijk om te kiezen, maar ik ga toch voor deze:

1280.jpg

Prachtig beeld van Los Santos. Het straalt een speciaal avond-sfeertje uit, en bovendien is het mooi gedetailleerd (let op de smog, bijvoorbeeld). Heb ik zowat een maandje gebruikt als screensaver. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...