End Of The Riot Geplaatst: 19 juli 2013 Rapport Geplaatst: 19 juli 2013 Ik ga voor deze screen: http://www.rockstarg.../screenshot/571 Geeft een leuk overzicht over het centrum van Los Santos en natuurlijk met die zonsondergang erbij maakt het alles nog mooier. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 19 juli 2013 Rapport Geplaatst: 19 juli 2013 Ik denk dat mijn keuze op deze valt: Het is stedelijk, met een zonsondergang en heeft toch dat gevoel van verlatenheid. Alsof je naar een dystopisch iets kijkt en de zon het wilt tegenspreken. Reageren
Legenderion Geplaatst: 30 juli 2013 Rapport Geplaatst: 30 juli 2013 (bewerkt) Moest hier hard om lachen, strippers op de achtergrond, lijpe tattoo rondom z'n hals en VC Love Fist shirtje. En eigenlijk deze ook wel >>> Door .Timothy: Berichten samengevoegd, gebruik de Bewerken-knop om een eerder bericht aan te passen.<<< Bewerkt: 30 juli 2013 door .Timothy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.