Jump to content

[Vraag] Installatie GTA V op Xbox 360 van allebei de discs!


HA5H

Recommended Posts

Ik weet dat GTA V op de Xbox 360 op 2 discs wordt uitgebracht. 1 om te installeren, nummer 2 moet er alleen in zitten om te kunnen spelen.

Nu las ik geloof ik ook ergens dat je de 2e disc ook kon laten installeren, weet iemand alleen hoeveel de totale disk-space van GTA V dan zal worden én wat voor voordeel dit zou moeten hebben, tegenover het alleen installeren van Disc 1 van GTA V?

- Haakontje

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je gewoon die installatie disc er eerst in moet doen. Anders krijg je het zelfde als met GT5 als je het niet installeerd heb je slome laadtijden. Dus als ik jou was zou ik hem gewopn eerst installeren met die installatie disc.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je gewoon die installatie disc er eerst in moet doen. Anders krijg je het zelfde als met GT5 als je het niet installeerd heb je slome laadtijden. Dus als ik jou was zou ik hem gewopn eerst installeren met die installatie disc.

Ja nee, dat zal ik sowieso doen. Maar wat ik mij afvroeg is dus of het zin heeft ook Disc 2 te installeren, maar ik denk dat ik dat sowieso wel zal doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht dat je tenminste 8Gb moest installeren. En ik weet niet of je de 2e wel kan installeren maar als het kan is het altijd beter, hij loopt gewoon beter etc. en is sneller. (voor mij maakt het eigenlijk niets uit want ik heb een PS3).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een ps3 maar weet niet of mijn geheugen gta5 wel aankan? Anders heb ik hem gekocht en kan ik er niks mee

Ligt eraan; hoeveel geheugen heeft je PS3 en hoeveel heb je ongeveer nog vrij. GTA zal ongeveer 8GB vrije ruimte nodig hebben. Je kan er altijd wat oude dingen vanaf gooien. Of een externe schijf gebruiken. Bewerkt: door GrandTheftHaye
Link to comment
Delen op andere websites

Er worden géén PS3's onder de 8gb verkocht.

Laatste tijd zijn ze allemaal BOVEN de 120gb (en volgems mij zelfs nog boven de 240).

Wat jij zegt is niet helemaal waar. Bij de eerste generaties PlayStation 3 was er een 20gb model en ook een 40gb model. Het 20GB model was niet echt in Nederland en Europa verkrijgbaar dus de kans dat hij die in zijn bezig heeft is niet zo heel groot. Bij de tweede generatie PlayStation 3's was het model met het laagste aantal aan geheugen zo uit mijn hoofd 120GB en bij de derde generatie is het laagste model 12GB dus als je de derde generatie hebt en het 12GB flash geheugen model kan er wel een probleem zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Het werkt als volgt:

1 Installatiedisc

- deze moet je sowieso installeren

- ongeveer 8GB aan ruimte nodig

Opties:

1: installeer op je hdd

2: installeer op een usb stick*

*Houdt er rekening mee dat er vanaf je 360 ook eerst software moet worden geïnstalleerd op je stick zodat deze compatible is met je 360. Minimale grootte van deze USB moet dan ook niet 8GB zijn maar de daarop volgende grootte van 16GB!

2 Gamedisc

Deze disc heb je nodig om GTA te spelen. Hierbij heb je ook twee opties.

1: Niet installeren

De data die de game van deze disc nodig heeft haalt hij van de disc af door te lezen. Het zijn miniscule verschillen, maar bij deze manier van gebruik zal de laadtijd wat langer zijn en je console zal zelf meer geluid maken tijdens het spelen van de game.

2: Wel installeren

Als je deze disc wel installeert zal de laadtijd wat verkorten en zal je 360 minder geluid maken tijdens het spelen. De gamedata nodig voor het spel vist hij dan van de hdd-installatie af. Enkel voor de verificatiesleutels wordt dan de disc gebruikt. Om GTA dus te spelen heb je wel de disc in je console nodig.


Advies

Voor de XBOX 360 Arcade en XBOX 360 Slim 4GB gebruikers

Schaf een USB-stick aan van 32GB of hoger. Installeer hierop beide discs. Om de game te spelen stop je de gamedisc en de USB in je console.

- je console maakt nu de minste herrie

- laadtijden zijn optimaal voor jouw console

Gebruikers met een 60-, 120-, 250- of 320GB XBOX360 Console

Installeer beide discs op de hdd van je 360, en stop je gamedisc in je 360.

- je console maakt nu de minste herrie

- laadtijden zijn optimaal

Uiteraard kan je ook als je een 4GB of Arcade hebt een andere grotere HDD kopen. Struin Marktplaats / webwinkels af, wellicht kan je op die manier goedkoper uit zijn dan wanneer je nog een 32GB stick moet kopen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...